Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Piloten Valle behöver desperat ett nytt arbete. När han får höra att flygbolaget Silver Airlines letar efter en kvinnlig flygkapten drar han sig inte för att hoppa i högklackat, krypa i ett schyst fodral och söka jobbet. Han lånar sin systers identitet mot en helårsprenumeration på en morgontidning. Att pilotkollegan Cecilia blir förälskad i Valles nya, kvinnliga jag ingår dock inte riktigt i planen.
 
Tryck här för att se trailern.
 
Den här filmen var riktigt underhållande och rolig. Det var kul att se hur Jens stötte på Maria/Valle när de var ute och flög tillsammans haha. Och Cecilia då, hon är otroligt söt och har jätte fint hår! Annars så gillade jag filmen för att den många gånger gjorde så att man skrattade så högt att man inte ens hörde vad de sa. På bröllopet var det ju helt underbart att se Valle byta om från tjej till kille hela tiden, och den där gubben som råkade öppna dörren just då. Haha, se värd film! 
Bild lånad från google
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Den här filmen är så sjukt bra. Lätt en film man kommer kunna se flera gånger:) haha

Caroline ♥

ska nog se den !

sv; haha ja men det blev bra :)

saandraphoto hobbyfotograf

ha en bra tisdag!

Jenny

sv; ursäkta, lite sent svar! men dagen i dag har bestått av en massa bak (: !
Kram!

♫♪ Sandra T

vill se! :)

Cajsa Lindahl

ja....det skulle vara trevligt att rymma dit ett tag. :)

Petra

sv det är inget speciellt men känner slö och så

Den filmen är verkligen superbra :D

emma härnqvist

hehe den där måste jag se :)

FlizanLizan

sv: hehe okej :P
vad händer nu ikväll då? :D

Ping Lowhngren

thihi^^ oh den filmen! haha flera som jag känner tycker den var jätte bra :)

sofia

okeejj härligt :)

emelie

händer idag? :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag ska nog till och med gå och se den på bio en gång till, så mycket gillade jag den:)

FlizanLizan

sv: jaha okej soft ;P
allt bra med dig idag? :D

sv; inget speciellt just nu, vad gör du? :) <3

FlizanLizan

sv: härligt, jora de e najs :D

sv; :)

sv; aw tack! :)

sv; hehe <3

sofia

jooo :D <3

s

görru då? :D

hanna

Gör du idag då? :)

elsa:D

ska vara hemma bara tror jag!:D

elsa:D

oj det är många din då?:D

elsa:D

kommer inte på nån!:S
Hahah!:D

elsa:D

Har du några då?:D

elsa:D

Jaa det är fint!:D

saandraphoto hobbyfotograf

http://saandraphoto.webblogg.se/2012/july/veckans-blogg-gor-som-det-star.html#comment
hej, allt bra? :) var gärna med i veckans blogg! visas för 400+ läsare! om du gör vad som står kan du ha chansen att visas för dem!

sv; jag ska träffa min lillasyster idag! själv? :)

IIRMASSULJIC'

sv; jasså, vad jobbar du med då? :)
Jag har solat och varit i stan!

IIRMASSULJIC'

sv; jaha vad kul! :)
Vad ska du hitta på imorgon då? :)

IIRMASSULJIC'

sv; jag ska till sjukhuset tidigt på morgonen och sen ska jag förmodligen sola hela dagen! :D

Cajsa Lindahl

jo det är bra men trött nu.. ^^ ska snart sova..:)

Cajsa Lindahl

förstår dig! men vi höres mer i morgon! :D Kramis!

LINNEA

¨åh vill lätt se den ! >3

Anna

Härligt, samma här :)
vad gör du dÅ?:)

LINNEA

sv; hihi ja verkligen :)
allt bra?<3

Anna

Nice, vad handlar det om? :) Snackar med en kompis :)

LINNEA

sv; med mig är det bra bortsett från att min hals gör så jävla ont :( kan knappt svälja fan fitt hals :( hHAHAH <3

Petra

sv japp

LINNEA

sv; jo jag med :( okej dock förstår ja efter denna veckan att ja kunde bli sjuk.. men har nog aldrig seriöst haft såhär ont asså FAN! jävla halsfluss eller något skit säkert.. aja tänk possitivt<3

Anna

Jaha kanske får se det en chans :) Händer imorgon dÅ?

Anna

Vad jobbar du med :)? Ska med jobba :)

Petra

sv inte så mkt fb och msn dd?

Anna

Vad roligt :) På ett förtetag med webbdesign :)

Petra

Okej trevligt :)

Anna

Bygga hemsidor, bloggar :) Kundtjänst och lite annat :)

Anna

Vad vill du jobba med när du blir stor?:)

Anna med A

haha okej :D

Anna med A

tack!

Anna med A

vad gör du?:)

SV; vad jobbar du som? :) <3

IIRMASSULJIC'

sv; Har fått konstiga utslag i ansiktet, men dom har börjat försvinna lite men det är säkrast o kolla upp vad det är ;)

Anna

Nice :) Jag läser Handel och Administration inriktning webbutveckling så vill nog jobba inom det :)

FlizanLizan

sv: ja de var kul :D

LINNEA

sv; hehe varit gothia så träffat jävligt mycket folk, .. strulat hehehe. och sen så har ja varit ute och frysit som en gris varje kväll typ :ppppPPpPPpP<3

Ella Stork

jättefin blogg!

Petra

Sv :)

FlizanLizan

sv: jajjamen :D

IIRMASSULJIC'

sv; super bra !:)

FlizanLizan

sv: ikväll ska jag bara ta det lugnt sj? ':D

FlizanLizan

sv: haha aa :D det låter skoj :P

LINNEA

sv; haha jag vet..

LINNEA

sv; hihi ja då de hoppas ja :)
men aja som sagt de va det fan värt ändå! HADE SÅ JÄVLA ROLIGT :DDDD

Petra

Svar träna lite dd?

Anna

Ja verkligen :) Har du tips på någon bra låt?

IIRMASSULJIC'

sv; att det var en typ av ansikts eksem så jag fick typ 5 olika krämer som jag ska använda.. Luktar ju inte gott precis -.-

FlizanLizan

sv: hehe okej :P haft en bra dag då? :D

Petra

sv okej trevligt

LINNEA

sv; hihih ja :)
tack så mycket amanda<3

ida :)

Kollade på den förra veckan :)
sjukt go film ;)
kram!

Cajsa

tack sötnos men jag tycker inte själv det.. :/

IIRMASSULJIC'

sv; ja det är ju det ;)

vill se den!

sv: kul! jag jobbar inte :p <3

Felicia&Hanna♔

jo allt e bara braa :D <3 själv?

julia

sv: tack ska du ha!

allt bra?:)

Anna med A

samma:)

A M A N D A - Chasing down my dreams!

sv; tack, detsamma :)

hanna ♡

funderar på att se den, haha :D

Sandra - Foto | Mode | Vardag

Åhh den filmen är så jäkla rolig! :D

sv: Hihi visst är dem! ^^

melissa

jag har också sätt den, tycker exakt som du, haha:D
sv: härligt! det är kanon här:)
jag undrar om du har instagram? om du har det så får du väldigt gärna följa mig, jag följer alltid tillbaka! om du har det och vill följa mig så heter jag: meelissamariee förlåt om du inte gillar sådana kommentarer(:

Hoppas du får en bra dag! :)

LindaViola - mamma till två!

Sv; ja, det var det verkligen:)

Eriica

Fin blogg du har! :)

Fredagsfilmen

Denna film fick lätt full poäng från mig också! :) kika in hos mig om du vill få fler filmtips!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: