by amanda

| Natur
Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D Objektiv: Sigma DG Macro 70-300mm
 
Igår åkte jag ut till landet vid 2. Istället för att åka till pappas landställe där jag varit i flera veckor så åkte jag till mammas för att umgås med henne, mormor och min lilla kusin Vera. Vi åt middag i solen och sedan åkte vi till något som kallas kvitterkväll. Man sitter vid vattnet och sjunger allsång, haha det var mest gamlingar där så det var lite segt. Jag och Vera satt ute på bryggan och kollade på svanar istället. Idag har jag jobbat från 9 till 18, och nu sitter jag hemma och äter middag. Jag ska snart åka ner till Simpnäs igen för att umgås lite med Matilda. Ha en bra kväll ♥
Molly Boman

Fina bilder!
sv; bara bra :D
Ha en fortsatt bra kväll :)

johanna <3 ♫♪

Härlig blogg :D Har du några planer nu inför helgen?

Kram!

fina bilder!
sv; okej, nej typ inget :) <3

Cajsa

tack sötnos!

J

sv:
vet inte ritkigt,själv? :D

ella

- okej, nja mår sådär :(

hihi jaa :'))

P

Dina är osså fina<3

Emmy

vill ut till skärgården när jag ser dem bilderna :)

sv: okej har de gått bra då? :)

Ping Lowhngren

oh thihi tack snälla du!^^ susa göött! ;D

Anonym

sv. okej okej. Jag gjorde inte alls mycket idag, var jätte seg.

Linnéa

Ja, pitbull gör så bra musik :)

Superfina bilder du tagit <3

Agnes Eriksson

fina bilder. :)

sarah

hej san, det va länge sen sist.
hur är det?

sv; så lite så :D <3

emelie

fina bilder! :) <3

Bella Davis - MODELL BLOGG

låter bra :) hade du en bra fredag?? kramar

Felicia&Hanna♔

vi har ingen boggpaus längre som de står i inlägget, läs gärna innan ;)<3 allt bra ?

sandra

- jag är med en kompis :) själv då?

Elin

Allt bra?

hanna ♡

tacktack! :D

Linnéa

Hoppas allt är bra annars idag <3

Anonym

sv. ja :)

♫♪ Sandra T

härliga bilder :)

johanna <3 ♫♪

sv, okej, mindre kul med jobb eller?
jag har inga planer ^^

BATT

haha å bor du på landet! boring!

emelie

gör du? :)

sv; har bara grillat och sånt ikväll. själv? :) <3

åh tack =D

Felicia&Hanna♔

oki :s <3

ella

- lite killproblem bara.. :/

Bella Davis - MODELL BLOGG

godmorgon! några planer för dagen? puss & kram

Ping Lowhngren

oh tack detsamma :DD

nu har jag svarat på dina frågor som finns på bloggen!

Sannalitens.se

Jättefina bilder! Fotar du mycket? :)

LINNEA

fina bilder♥

elle

Vilka mysiga bilder :D

LINNEA

sv; de är bra med mig med hihi :D kram<3

Agnes

fina bilder! :)

bexollila.

visst sjunger jag fint (a)?

Ping Lowhngren

hahha jaa eller hur :DD

Petra

fin blogg.

allt bra med dig?

LindaViola - mamma till två!

Sv; tack :)

sara

här är allt tiptop!
Bloglovinbyte?
kraaaam :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag vill också ha landställe!!! Avundsjuk på dig!

LINNEA

sv; han är snyggaste!!<3

sv; haha jaa :'D

Ping Lowhngren

hahha gör jag alltid asså! ;DD

Caroline ♥

sv; najs :D
jag ska vara hemma och städa o så och sen blir det nog bio :)

Ping Lowhngren

HAHHA TACKAR ;D

sv; aw, tack vännen :D

IIRMASSULJIC'

sv; hehe yes! :D

Myona

sv: Jag har bara varit med kompisar och sånt. chillat. Men ska du göra nått specielt eller? :)

Emmy

sv: varsågod :D

sandra

- tack :)

vad har du för dig?

LindaViola - mamma till två!

sv; :)

LINNEA

hihi görs?<3

sara

följer dig nu din 264:e följare. Säg till när du följer mig, kraaam :)

Sandy

är du ett justin bieber fan? Isåfall har du chansen att vinna tre biljetter till Hans Believe konsert i stockholm den 22 april 2013.http://mileycyrusdaily.blogg.se/2012/july/tavling-vinn-justin-bieber-biljetter.html#comment

Jenny

åh va fin profilbild du har (: !

Lina

sv; älskar den verkligen! :)Tacktack! :) dom diggas ^^

sv: :D

melissa

sv: nice! jag städar mitt rum och svarar på kommentarer:D

Felicia&Hanna♔

allt e bara bra, ajälv ? :)

johanna

härliga bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: