by amanda

| Människor
I fredags så åkte jag och Filippa vattenskoter, chillade, spelade spel osv. På kvällen åkte vi hem till Matilda och spelade monopol, Meliina var också med. Det var en mysig kväll och vi kom inte hem fören halv 3 på natten. På lördagen så tog vi det också bara lugnt på dagen, vi vaknade ju så sent. Åt på thai resturang och träffade sedan Matilda och Meliina. Vi umgicks med 4 andra, spelade yatzy och några kortspel. Igår så åkte vi hem till Stockholm, träffade Gurra och Jacob och så gick vi på bio. Jag kom hem ganska tidigt på kvällen.
 
Idag så blev jag väckt tidigt, har packat och nu sitter jag framför datorn och kollar på One tree hill. Ikväll ska jag träffa några hade jag tänkt, typ Filippa och Annie. Det kommer säkert att bli fler, vi får se vad som händer.
 
Jag tänkte passa på att berätta att jag åker till Berlin imorgon, vi ska gå upp runt 4 på morgonen. Jag kommer hem igen på fredag natt så är inte borta så länge. Men jag kommer inte ha något internet så jag ska fixa några tidinställda inlägg och så får jag blogga när jag kommer hem! Puss&Kram
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Min födelsedag var helt okej:) Firade bara lugnt med familjen.

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag hade redan fått ett objektiv och en greklandsresa men jag fick pengar och lite annat småplock just på födelsedagen:)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Objektivet och resan var från han. Pengarna och de andra småsakerna från familjen:)

johanna

fin bild

-

hehe :)/Rebecka

Bella Davis - MODELL BLOGG

ja London är amaziiiiing!! hur många gånger har du varit här? kramar

Caroline ♥

sv; najs, jag har varit hos tandläkaren och frisören än så länge ! :)

Cissi

Hej hur mår du? Mår du super bra? Mår du SUPERDUPERSKETABRA then Tell me! Du kan berätta det genom att anmäla dig till dagens blogg och få visa upp din awesome-à blogg på min blagh. Så va tycker du? :D http://cissicecilia.blogg.se/2012/july/shulu.html#comment

FlizanLizan

sv: okej samma här :P

Caroline ♥

sv; ja men jag tycker alltid frisören klipper så kort haha :(

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Han är fantastisk:) Vi har varit tillsammans i 4,5 år.

Ha så kul! :D

Alexandra

Fin blogg.

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: så lite så :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: förstår det :D

Lina

Hej!
Om du vill lyfta din telefon med några sommarsnygga accessoarer, kolla in www.mobildiamant.se!

Hoppas du kikar in :-)

FlizanLizan

sv: händer ikväll då? :P

Bella Davis - MODELL BLOGG

de menar du inte? London som är sån fin stad ;) kram

FlizanLizan

sv: jaha okej, jag ska bara chilla :P

johanna <3 ♫♪

Fin bild :)

Ping Lowhngren

oh tack C:

emelie

va bra, jodå jag mår fint!!:)

♫♪ Sandra T

söt bild!

Minnaa

Jättefin blogg! :)

-

ja absolut :)/Rebecka

Evelina FOTO & VARDAG

Hej

Fin bild på er!

Lät som om ni hade haft riktigt roligt.

Ha de bra

sofia

tack :) <3
Roligt å fara till berlin :D

Cajsa Lindahl

det är sådär...

DIANA ÖSTERBERG

sv; lugnt ;)

Petra

sv nja det e så där sj?

ella

- tack! :)

kul med Berlin :D

Bella Davis - MODELL BLOGG

jasså ja men då förstår jag! :)
hur är det med dig idag då? kram :)

sv: :D

David

Mina fina vänner!<3

linah

jättefin blogg!:D

♫♪ Sandra T

det har inte lagts ner, det kommer tillbaka :)

Cajsa Lindahl

hihihi ja! :D

♫♪ Sandra T

vet inte, tror de testar hur x factor går och går det åt skogen lär idol vara tillbaka nästa höst :)

sofia

haha okejj :D <3

Tack :D

♫♪ Sandra T

ingen aning! men dom har sagt att det bara är uppehåll så :)

FlizanLizan

sv: haha kommer inte ihåg :P
allt bra med dig idag? :P

♫♪ Sandra T

ja men det går/gick på vintern :)

FlizanLizan

sv: härligt, jora de e najs :D

Cajsa Lindahl

hihihi ja! :D

sv: Förlåt för sent svar, är inte så aktiv för tillfället.

sofia

vad haru gjort idarrå? :D <3

Petra

vgd för något?

Petra

sv vad trevligt. själv packar jag upp mina saker som jag köpte i går och inne på fb ska snart käka pizza

FlizanLizan

sv: aha okej jag lyssnar på musik :P

Lisa

- det är det! Du borde testa :D

W I L M A - PHOTOGRAPHY!

sv; Åh tack, fina du!:)

FlizanLizan

sv: jag lyssnar på Ed Sheeran´s låtar just nu :P

FlizanLizan

sv: aa den e grymt bra :D

FlizanLizan

sv: oj så himla svårt älskar typ all musik men just nu spelar jag mycket 1D - up all night haha sj då? :P

FlizanLizan

sv: haha aha okej :P

sv; så lite så :)

sv; tack detsamma snälla du!!

sv; så lite så :) <3

Anna med A

Tack :D

sv; elelrhur! :)

FlizanLizan

sv: händer resten av dagen då? :D

Malin

Vill du ha en ny design? HELT GRATIS?

Kika in på min blogg så vettja ;)

Kram

LIENE

Låter som en bra dag och vad roligt att resa till Berlin:D

Emmie&Fatima

Dagdrömmer du om att se ut som fashionistorna lite överallt i modevärlden?
På våran blogg kan du köpa urläckra, handgjorda och dessutom UNIKA shorts och se massa inspirationsfyllda bilder.
Snart kommer du även kunna ta del av tävlingar och saftiga erbjudanden!
Vad väntar du på? Kika in hos hotlikehell och bli hotlikehell!

http://hotlikehell.webblogg.se/ http://hotlikehell.webblogg.se/ http://hotlikehell.webblogg.se/

julia

sv: tack så mycket,och ja,eller hur!

allt bra med dig idag?:)

Petra

Nu kör jag fråge stund i min blogg.

lät mysigt !:D

saandraphoto hobbyfotograf

ha en bra kväll!

sofia

okejj, nå har firat en kompis å sedan varit hos faster ett tag :D <3

sv: så mycket runt omkring nu som jag måste få ordning på.

Petra

sv mm nu får jag hård banta åt donken käk i fredgas,pizza i går och i dag blir det keab tallrik

sv; samma :D <3

Anna med A

haha vad coolt!

johanna <3 ♫♪

sv, varsågod :D
tack! ^^

Föresten kika gärna in min video i mitt senaste inlägg där jag berättar att jag inte kommer blogga på en hel vecka. ^^

sofia

jodåå :D <3

LIENE

Tack:D

sv: Haha, tack så mycket! Jag har väääldigt många tankar och vissa av dem är svåra att få ner i ord så att andra förstår. Men ja, kul att du gillar dem! :)

hanna ♡

tack, desamma! :D

Cajsa Lindahl

bra med mig men har ingen blogg-inspiration just nu.. :(

ella

Har frågestund så fråga lite frågor är du jättesnäll! :)
http://ellajonssonn.blogg.se/2012/july/fragestund-ya0.html#comment

LINDAVIOLA!

sv; Tack så jätte mycket :)

julia

fina ni är!

sv: så bra:) med mig är det väl sådär.
haft en bra dag?:)

melissa

sv: härligt att höra! jag mår också bra:D

sandra

- ja det var jag som råkade skicka iväg ett anynomt :P

Ping Lowhngren

HIHI AW TACK SKA DU HA :'D
(FÖRLÅT FÖR SUPER SEGT SVAR HAR HAFT PAUSE MEN ÄR TILLBAX NU ;D)

Caroline ♥

sv; tack så mycket :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Åh vad kul med vattenskooter :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: