Berlin 2012, del 1

| New in, Resor
Jag hade en jätte mysig och trevlig resa till Berlin med min mamma och hennes pojkvän/partner (haha vad säger man?) Jouni. Första dagen där så gick vi mest runt på stan och kollade i affärer och så. Satt på olika resturanger, fikade på Starbucks och hade det trevligt. Den andra dagen så var vi på en djurpark/zoo, tog typ miljoner bilder och så gick vi ut och åt på kvällen. Tredje dagen i Berlin så tog vi en Sightseeing buss och åkte runt i stan och kollade. Vi såg bland annat Berlin muren, Brandenburger Tor, Charlie Checkpoint osv. På kvällen gick vi ut och åt på en italiensk resturang så åt jätte god pasta. Den sista dagen i Berlin tog vi tunnelbanan och åkte iväg och tittade, gick hela vägen hem sen, fikade och så. Kom hem på natten runt halv 1. Tack mamma och Jouni för resan. Minnsvärt ♥
 
Här har ni bilder på min shopping, resten av bilderna kommer i olika delar så småningom.
 
De är neon rosa egentligen!
sofia

åhh vad fina inköp :D

Okejj, samhälls med media :D <3

LINN

åh vill också till berlin :)
allt bra med dig?

Ping Lowhngren

hahha nej nej det var inte mitt rum jag städa det var ett skåp på landet^^

Cajsa

hehehe jo.. :P

Anonym

Snygga linnen!

Felicia

vilken fin blogg!, ps älskar conversen:D

bexollila.

ja precis, man lever bara en gång vi har inte tid med hat, bara vara glada istället lixom!

Sandra - Foto | Mode | Vardag

Snyggt!
sv: Härligt, ja jag med! ^^

Ellen

Fina grejer :)
sv: Tack! Händer idag?

Anna

Jo min pojkvän jobbar ju som polis och han har varit ett stort stöd i detta. Mina vänner förstår ej, dom begär att man ska orka leva likadant som vanligt oavsett vad.

Anna

Vad heter du på facebook ? <3

FlizanLizan

sv: allt bra med dig idag? :D

FlizanLizan

sv: allt bra idag? :)

Bella Davis - MODELL BLOGG

vad härligt :) ser ut som det blev en lyckad shopping tur :)? Kraam

J

sv:
jodå:D

Eriica

Fina inköp! :)

♫♪ Sandra T

nice!

Petra

snygga grejer du köpte.

kaffehörnan

Vad härligt fint

anna

najs saker du köpte :D

Molly Boman

sV; hih tack :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Fina köpa:)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: hih så lite så :D

åh, verkligen älskar första linnet :D

Zinja

Vad mysigt att vara i Berlin!

ella

- okej, samma! :)
allt bra?

vill också till berlin :D

sandra

Snygga linnen :)

Anonym

sv. tack :)

Caroline ♥

sv; härligt :D jo det är bara bra här med!

hanna ♡

yes :) hur är det med dig idag då? :D

elle

Lungt! ha en fin dag :D

Max Larsson

Riktigt fina köp du hade gjort ;-)
Speciellt trosorna måste jag säga haha :-P

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Hihi ja, är så avis :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Nä, har aldrig åkt vattenskooter. :( Men skulle vilja :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Ja, jag får ta och göra det :D

♫♪ Sandra T

oh ja älskar't!

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Hihi ja, tycker jag med :D

♫♪ Sandra T

ingen aning, adressen är iaf medborgarplatsen 8 :)

kaffehörnan

alla grejor var assnyggt

Isabelle

Fina linnen :)

PING LOWHNGERN

oh tack hihi snygga inköp där! ;D

J

sv;
tack :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Ska snart göra tacos, så när sambon kommer hem blir det fredagsmys :) Själv?

Sandra - Foto | Mode | Vardag

Snygga linnen!

sv: så lite så! :D

FlizanLizan

sv: härligt att höra, jora DE E najs :D

ava miranda

fina köp!

Sara †

Fin blogg du har sötis :D allt bra med dig?

Sandra - Foto | Mode | Vardag

sv: ingen fara! :)

J

sv;
görs?:D

EBBA

fint!

Monika

Hej, jag har nyss gjort en ny blogg och de skulle vara jätte gulligt om du skulle kunna kolla in den och kanske lämna en kommentar! Tack i förhand! :D http//http://monkiy.blogg.se/

Anna

Dom kan ej f�rst� det <3 Vad heter du p� fb? <3

anna

fina saker du har handlat :D

elle

Tacktack! Gillar trosorna, jättesöta :D

' elin - wild, young, and free.

sv ; det är la helt okej :D

jennifer

fina saker älskar första linnet :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Åh, hemmagjord pizza är SÅ mycket godare än köpt :D

sofia

okejj roligt :D <3

Karolinafridaa - Foto & Sportgalen tjej.

Bloglovinbyte? Länkbyte? :)

Ellen

sv: Var jobbar du? :) Jag har tittat på OS och bakat ;)

Caroline ♥

sv; ja :D vad gör du då?

ella

- aa precis! håller med :o

Molly Boman

sv; TAck :D

Bella Davis - MODELL BLOGG

härligt :) några planer för morgondagen?? kramarb

elsa:D

härliga saker!:D

Anonym

sv. inte mycket just nu. :)

Felicia&Hanna♔

Fina saker :) allt bra?

Melissa

Fint köp:)
Sv: tack själv:D

Melissa

Fint köp:)
Sv: tack själv:D

fina grejer!

sv: bra att du tycker de :'D <3

Jenny

Fina grejer :)
frågestund på bloggen! (:

elle

Ha en grym dag!D

sofia

okejj, int så mkt :D <3

jennifer

jättesnygga skor!:D

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

snygga inköp! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: