by amanda

| Vardag
Planerna ändrades, förvånad? Nej verkligen inte. Istället för att åka och bowla så mötte jag pappa, fixade mitt sl kort och sen hem för att äta middag. Gick hem till Filippa med Olivia, lyssnade på musik och rökte lite vattenpipa. Julia och Emelie kom. Sen gick jag och Olivia ut för att träffa Svante, Tage och Joel. Vi gjorde inte så mycket, gick runt lite och åkte sen till donken. Kom hem för en stund sedan. Ska kanske sätta på en film eller något. Vi får se.
Hoppas ni haft en bra dag ! ♥
Sanna

Hej !

allt bra med dig ?

Passa på att tävla om en almanacka som du själv får bestämma hur den ska se ut till de nya härliga året 2012 !



Klicka in här : http://moonzanna.se/2012/january/tavling-vinn-din-egendesignade-almanacka.html#comment

sofia

okejj :D <3

sara

ah okej :D jag har städat och lite så bara!:) händeri morgo? :D

malin

va var du ?:D

sara

så mysigt! :) jag ska iväg och lämna min hund på klippning och sen vet jag faktiskt inte! :)

Moa Christensen

härligt, jodå det är bra :)

sofia

hehe jodå :D

malin

Åkte också i oktober :p

Men är det fint i Turkiet ? min mamma vill åka

ditt :D

sofia

hehe, nu äre nog slut shoppat för mig för ett tag, fast ja har pengar men ändå :D

eemeiix

Vad tycker du om sista bilden i detta inlägg http://eemeiix.blogg.se/2012/january/ipren-och-kakor-mums.html#comment ? :D

sofia

ska spara pengar, och har ingen aning vfr :)

malin

haha ja det är det säkert :p

Men nu vill jag tillbaks här blåser det ju som

bomben :(

malin

Ja jätte inte kul :( !

Jaa, det vill jag med, vill bara till varmen så blir jag glad :D

sara

här är en bild på honom från julafton :D



- http://saaaram.blogg.se/2011/december/vi-onskar-alla-en-god-jul.html

malin

Lika som bär :D

eemeiix

SV: Tack så mycket :D har börjat fota jätte mycket till bloggen nu och jag tycker det är jätte kul :D

eemeiix

SV: Ja, verkligen!! Men funderar på att uppgradera mig till en canon eos 1000d eler 600d närmare sommaren för min systemis är inte sådär jätte bra tycker jag, eller vad tycker du? :P

eemeiix

SV: hehe, vad kan man köpa för objektiv då? :)

eemeiix

SV: Närbilder och detaljer :D

malin

vad gör du ?:)

Sophie' ♥

- yes <3

haft en bra onsdag? :)

malin

msn skaype fb, och myser med maja :D<3

Annika - drömmen om 11 barn

Sv OKej nej jag ska bara ta det lugnt. jag fyller år o sen är det dop, så det blir lugna gatan här hemma när vi väl är hemma tror jag :D

Caroline

sv; nån på 6an ingen aning vad det var haha :D

Vad är dina planer för idag då?

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: varsågod! :)

bexollila.

förlåt att jag bara försvunnit såhär, men hänt lite skit jag vart tvungen att ta tag i. Jag är tillbaka inom kort !

MATILDA ROSQVIST

snygg tröja=)

härligt :D jodå samma här :)



vad gör du då :)? kram

Emmababy

GODMORGON :D Allt bra? :D kramis

hanna ♡

suuuper. idag kommer jag vara lite off, det är min födelsedag. men hoppas att du får en grym dag idag! :D

Anna med A

Godmorgon :)

Anna med A

vad gör du?`:)

Lisa

sv; ja det är väl som alla andra objektiv antar jag=) eller hur menar du?

Ellinore

Härligt :)

Vad brukar du använda för inställning eller vad man ska kalla det tex manuell,porträtt osv? :)

S O P H I E

SV; Haha, vad bra! :D det var så lite, allt bra med dig? :)

Saandriiiee - kungälvs största blogg

Tack söta du! allt bra?

- Swedish Source Of The PLL

sv: okej, jag svarar på kommentarer :P

tova

hihi, tack detsamma :D

kram<3

Emilia ♥

Sv: Jag menade liksom om det var din första blogg? :)

Sophie' ♥

- härligt, min onsdag var också bra :) <3

LINNEA

han är* snygg :D

Anonym

Varsågod :D

Hej! allt bra idag? :)

Isabelle Palmgren

snygg tröja:)

Hehe okej :) ne inte mycket alls ;P

M*

- mm :)!

Pia - Smilinggirls!

Nu har vi utsett Dagens blogg. Gå in och kolla om det var du som vann eller anmäl dig igen här: http://smilinggirls.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-ny-omgang-51.html#comment



Kram :) /Smilinggirls

bella

allt bra? :)

Moa Christensen

Jadå, vad ska du hitta på idag då? :D

malin

haha aa :)

nikita

snygg oufit! :)

♫♪ Sandra T

snyggt!

Caroline

sv; mysigt :) Jag ska bara ligga hemma och slöa idag, lovet är ju snart sluut! :(

Madelene ♥

Dagens blogg avslutades vid halv 3 idag.

In & kika efter om du blev vinnaren.

Blev du inte det kan du alltid anmäla dig igen ! :)

Kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: yes :)

Elsa

sv: Nä jag vet.. Vad gör du för nåt då? :)

bexollila.

eller hur verkligen no lifers.. avundsjuka jävlar!

sara

hihi visst är han :D

Emmababy

Godeftermiddag, har dagen varit bra änsålänge? =)

sandra

sv: jo det är bra med mig också, lite trött bara :)

Saandriiiee - kungälvs största blogg

Hej!

Nu är Dagens bloggvinnare utsedd! Kika in och kolla om det blev du =)

om inte så tycker jag verkligen att du ska anmäla dig igen, :)

http://saandriiiee.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-3.html#comment

Sööt du är! =)

Emy

Vattenpipa? E inte det typ farligt? :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: