by amanda

| Vardag

Hej kompisar! Nu sitter jag på bussen påväg till Norrtälje. Trevligt värre, ska ju träffa Whanessa så :) Jag vet inte riktigt vad vi ska göra men vi hittar nog på något. Jag vet inte heller när jag ska börja åka hemåt igen men jag bloggar någon gång senare. Puss&Kram

 

hanna ♡

planer för dagen idag då? :D

Hej! Tänkte bara kika in och säga att jag ikväll börjar med att tipsa om filmer och serier på min blogg! Kommer tipsa om en ny film/serie varje dag kl 19:00! :D



Har du filmbrist? Har du svårt att komma på filmer? Har du hört talas om en film du inte kommer ihåg vad den heter, men vill se den? Eller vill du helt enkelt bara ta del av filmer som jag tipsar om? Då är "Film&serier"-kategorin, som finns på min blogg, prefekt för dig!



Om du är helt ointresserad, så ber jag om ursäkt för att jag störde.

LINDAVIOLA!

Kikar in och önskar en fortsatt härlig dag!



/ LINDAVIOLA!

moaa

Hej, var gärna med i Dagens blogg på min blogg! :)

Direktlänk: http://moaahlgren.blogg.se/2012/january/tavling-dagens-blogg.html



KRAM, MOA.

bexollila.

taaack så mkt :d

Emilia ♥

Sv: Det är bra med mig. ♥

MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt

Fin du är! Och superfin header! :D

Melissa - Foto¤Vikt

härligt hår :)

Gabriella

Sv: =)

sandra

allt bra med dig? :)

Merima^^

okei bra^^ ska du göra imån?? :D

bella

fin bild :)



Har en tävling på bloggen där man kan vinna ett Earcuff/örhänge med granat och påfågelfjädrar.

Var gärna med :)

CONVERSE

- Okej :D

Jag har faktiskt inte sett någon av de filmerna hehe..

Elsa

sv: det var skitbra :D

LINNEA

bra bra :D

Kampen att bli någon annan

Svar:

Det är bara bra! Vad gör du?

KRAM

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Läget? :)

Saywoff - Celine

härligt att åka till norrtälje :)

Hej :) jag följer din blogg på min bloglovin :) tänkte bara kolla om du följer min fortfarande? Jag har ju bytt till MSR nu! Så lägg gärna till mig igen :) http://www.bloglovin.com/blog/3148799/alexandra-johansson

FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

M*

- hehe lugnt!

emma härnqvist

tack :)



härligt hoppas att dagen varit bra tillsammans :)

Nu har jag utsedd 3 vinnaren av dagens blogg. Spana in bloggen för att ser om det blev du!! ;)

Caroline

Förlåt för jätte sent svar, men har inte haft tid för bloggen, det är ju lov trots allt ! :)



sv; luugnt :)

vad gör du då?

sofia

jodåå :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja verkligen! :)



du är söt!

elsa!<3

fyller 13 i augusti!

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Fin du är! :D

- hihi ja det var riktigt gott! :D

Madelene ♥

sv; Kul att du ville vara med & tävla.

Hur är det med dig då ? :)

Kram

Monika

sv; Tack! :)

eemeiix

Hejsan sötnos! Kommer och berättar detta lite sent, men jag har en ny blogg och har haft den ett tag nu. Det är därför jag ej har bloggat på www.flickaneemeiie.blogg.se



Min gamla: www.flickaneemeliie.blogg.se

Min nuvarande: www.eemeiix.blogg.se

Ellinore

Fotar du med en Canon EOS 1000D? :D

ellen

tycker du jag ska klippa mitt hår ?

Beslut ångest hehe http://ellenkent.blogg.se/2012/january/vad-tycker-ni.html#comment

Emilia ♥

Är allt bra idag sötis? ♥

a m a n d a s f o t o

vad ska du hitta på i dag? :D

ida ♥

allt bra ? :)

hanna ♡

idag blir det att träffa några fina vänner och kolla på lite innebandymatcher också! :D

Anonym

fin bild =)

LINNEA

hehe :D

Solin

sv: har lagt till dig nu, blev nummer 206 :)♥

Anna med A

haha fyfan jaaaa :D

sv: Ja, det var den faktiskt! :D

Anonym

ge mig ditt hår!!

Anonym

fina ögon:) Villken mascara använder du?

Amanda Carlsson

Du har jätte fina blåa ögon :) ♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: