by amanda

| Vardag
Frågestund ett inlägg längre ner!

Hej kompisar. Igår fick vi sluta tidigare igen. Jag och Ulrika gick hem till henne. Gjorde amerikanska pannkakor och softade lite. Sedan åkte vi in till stan. Hon köpte lite saker och så kom Jair. Tog en liten fika och sen åkte vi hem igen. Gjorde inte så mycket mer under kvällen. Softade med musik, chips & dip osv. Träffade Julia och Filippa en stund. Sov hos henne och nu håller vi på att fixa frukost. Idag ska vi på öppet hus på St. Eriks gymnaiset och sedan ska jag åka in till Norrtälje. Vi hörs någon gång. Puss&Kram
Patricia♔

Hur många olika gymnasium har du besökt?:)

Anna med A

Jag åt precis frukost :)

Sandra

Hej, nu har jag dagens blogg, kika gärna in och anmäl dig om du är intresserad :D

http://lovesandraa.blogg.se/2012/january/resultat-dagens-blogg-ny-omgang.html#comment



Ha en bra dag!

fannyy och issa

Hey Sötis!

Har du något på hjärtat? :)

Vi har frågestund! ♥

malin [fotoblogg]

kikar in och önskar dig en trevlig helg :) kram

B E X O L L I L A .

Förlåt att jag bara försvann, men jag hade ingen ork med bloggen, men ska göra mitt bästa med att komma tillbaka , kram!



& för er som är med i dagens blogg, jag kommer dra en vinnare !

Anonym

Svar: Så lite så :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D

Anna med A

ja (:

vad händer idag då?

Cajsa

allt bra?

' d anni

- ja ellerhur :)

Emma ' What is love?

så lite så :)

B E X O L L I L A .

tack sötnos !

kjanske sen håller på att fixa mig hehe

Sara

Snygging :*

MICHAELA - FOTO

Allt bra idag? :)

F E L I C I A

sv: härligt! jodå, allt är bra!:D

kram

alexandra | fotoblogg

sv; nej ska inte sluta, men kanske blir en paus får se, och tack så mycket :) <3

OLIVIA WIKSTRÖM'

hej gumman, har frågestund på bloggen !

så kolla in detta inlägget http://www.nattstad.se/oliviawikstrom?id=2425609 och fråga en fråga !

svarar på allt,

puss ! :)

This Is Olessia

gott med pannkakor :D

- Awa Gardi - Smakprov på det goda livet

Hej du! =)

Nu har jag för en gångsskull startat en "dagens blogg" eftersom jag inte gått med på länkbyten tidigare! Så gå kommentera gärna och få chansen att bli länkad inför min 800-1000 besökare! Ha en fin lördag :)



http://awagardi.blogg.se/2012/january/bli-dagens-blogg.html#comment

- Hejhej, hur är det med dig idag? :)

batts.blogg.se

söta!!

Shuuue! Tänkte bara kika in och hoppas på att du får en bra dag! :)

Fraj

snyggingar :)

aww

va lika ni är :) haha

HANNA

just nu kan du tävla om ett iphoneskal på min blogg. superenkla regler, kolla in!:

http://hannalovisasol.se/2012/january/tavling-vinn-ett-iphoneskal.html

Hanna

Vad är det för skillnad mellan Amerikanska pannkakor och vanliga egentligen?

Skönt att sluta tidigt igen!!

Ha en mysig kväll!

SV: Javisst! Kram :D

sandra

åh ecpresso house gör så jävla goda latté och varm chocklad :D

Anonym

SV: Ja det är inte skoj... Just nu är det rätt lugnt, men tack ändå<3 Kramis

Anonym

Dagens blogg är nu avslutad kika in om det blev du, om inte så har du en chans imorgon klockan 10.00 igen.

Tack för att du deltog! :)

MADDISENJ

tack. mums med amerikanska pannkakor, älskar det

Agnes Eriksson

Aw tack :)

Maria en av norrlands bloggar

Hej kika in om du blev dagens vinnare om inte va med igen :)

Anonym

söta½

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Yes!

FlizanLizan

sv: najs, yes :D

vadico

Haft en bra dag? kram

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: nej tack, har inget att fråga på beställning :D

JULIAOFSWEDEN ♥

-nu följer jag dig blev nummer 216, säg till när du har lagt till mig!:) kram.

Patricia♔

Ganska många då:) Har du fastnat för någon favorit? Vad är det för linje du vill gå?

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej ^^

Haft en bra dag? :)

Johanna

Svar : Jo precis det är ju lite så.. <3

SAGA LINNES

Vilket gymnasium funderar du på? :)

Caroline ♥

sv; jodå! :)

hur har din lördag varit ?

jennifer

varsågod! :)

Malin

Tack för att du var med i dagens blogg, nu är denna omgången avslutad och vinnaren finns uppe, här hittar du vinnaren & en ny omgång - http://nightmarecandyy.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-291.html#comment

vickan

Hej!

Emelie är ingen falsk bloggare, hon mår så dåligt att hon skriver på sin blogg allt som hon varit med om och det tycker jag det är bra att hon gör, för ingen är som hon. Hon vill ha stöd och folk som finns där som stöttar henne! :O Det är så dåligt av er som inte finns där som vänner är till för. <3

Kram Vichy!

Molly Bergström, UPPSALA

Hej :)

Hoppas du haft en bra lördag.

Önskar dig en godnatt :) KRAMIS

Anna med A

har vart ute med några vänner :)

Kattises - Alltid tävlingar!

Vill säga tack för att du visar ditt stöd <3

Jag ville bara varna alla bloggare från att hamna i samma sits som mig..då hon bad om namn och adress!

Som jag alltid har sagt så vill jag behandla folk som jag själv vill bli behandlad..

Tack åter igen för att du ställde upp för mig när jag mådde som sämst och för att du ställer upp för mig nu det betyder så otroligt mycket för mig<3

Hoppas ingen annan deltar i hennes fakeade tävlingar bara :/<3

Alla bloggare förtjänar det bästa det är därför jag skriver till alla bloggare att vara försiktiga..Jag började blogga för att ni fick mig att vilja blogga, alla era possitiva kommentarer, allt!

Ni betyder mycket för mig, jag älskar er verkligen!<3

Tom

Hej var gärna med och delta i veckansblogg:)

läs reglerna noga och få några hundra mer besökare till din blogg.

http://tomagrens.blogg.se/2012/january/veckansblogg-1.html#comment

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Göttans! Allt bra med dig då? :)

Anonym

Svar: Ja jag har haft en bra dag igår, självdå? :)

Sara

Sv hihi tack ;*

Allt bra?

en blogg om 5 systrar

Vill du vara med i dagens blogg?:) Kram<3/Systrarna Backström

http://systrarnabackstrom.se/2012/january/dagens-blogg-3.html#comment

F E L I C I A

sv: tack:DD

Vem?

ni var lika :'O

Anonym

allt bra?

Anonym

Ha en bra fortsättning!

aww

de tyckte jag :D

B E X O L L I L A.

hoppas du sovit gott !

Cajsa

god morgon!

SVAR: Härligt, det är fint tack :)

vad gör du då? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: kan man säga, sjukt gullig! :)

sv: Ja, jag har försökt vara utan och det är som ett helvete. Allting bara gör ont hela tiden och allting snurrar och illamåendet kommer. Samma sak om jag tar färre, då blir smärtan värre.



Så här ligger det till: Tar jag tablett för huvudvärken, och sen slutar det verka, då gör det DUBBELT så ont som det gjorde innan jag tog tabletten, och därför fortsätter jag... :/

batts.blogg.se

mysig bild!

hahaha jag med!

XTIO /Andreas Söderberg

Sv, haha eller hur ^^ :P

OLIVIA WIKSTRÖM'

svaren på frågestunden ligger ute nu :)

Gabbi

Sv: Vsg! =)

Elsa

sv; Jarå :)

Haha, jaså..

Nathalie

SV; Sitter på bussen på väg från bestis som bor i Gävle, där spenderades hela helgen. :)

Har du haft en bra helg?

kram

Fotograf Sandra

Har spenderat helgen i västerås med födelsedagsfest för min fina vän! Nu är jag hemma igen och ska tvätta och städa :P



Vad pysslar du med helgens sista dag ?

Kram

Patricia♔

Jag gick Livsmedelsprogrammet när jag gick på gymnasiet (typ baka/laga mat och så). Nu i efterhand ångrar jag mig att jag gick det:(



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: