by amanda

| Vardag
Idag fick vi sluta 13.20 istället för 15. Så jag gick hem, pluggade lite, kollade på Glee och softade framför datorn. Avstog från träningen idag pågrund av lite saker som har hänt. Jag har precis kommit hem efter en liten promenad med min fina vän Gustav. Alltid får jag ett leende på läpparna av honom ♥ Hihi, nu ska jag svara på komentarer och dricka te. Puss&Kram
Molly Bergström, UPPSALA

Jaså :D från vadå?

Daniella - LOTTAR UT 8 SUIT OF SWEDEN!

SVAR: Svarar på kommentarer :)

Vad ska du göra i helgen? :D

Emma Eriksson

sv: okej vad bra, ja jag följer din redan! :D

Anonym

Svar: Så lite så :)

EMMAS!- 8 st vinner ONE PIECE + klocka m.m

sv: jag mår bra :D vad har du för dig ikväll? =) kram

Anonym

kan inte du ha nån frågestund ?:)

Agnes Eriksson

Tack :)

rebeckasvensson

Aldrig fel att sluta tidigare, gjorde det själv idag med sådär 2 h, sjukt skönt.

Ha en fortsatt bra kväll, kram :)

Anna med A

vad gör du? :)

XTIO /Andreas Söderberg

Sv, aha okeej. :P men du gillar honom eller jag förstår inte*? ^^

Kalle Hedin

sv; heheh yes ;)

Nathalie

Sv; Jorå! :)

Hur är det med dig idag?

kram

Alfrida

vad tränar du för något? :)

Molly Bergström, UPPSALA

Okej :) skönt!

Hur bor du?

Carro - http://four.blogg.se/

sv: hihi (:

Haft en bra dag? :)

angelica♥

Sv: varsegod gumman :) hur har veckan sett ut för dej?

Cajsa

finns här i alla fall gumman om du behöver prata! :(

Fotograf Sandra

Gick träningen bra ?

Kram

jennifer

sv: jaa :)

och det kommer ju ut sjukt många bra biofilmer i år :D

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Nice! Allt bra ikväll då?

Molly Bergström, UPPSALA

hehe ja :P i hus? lägenhet? ;O

Molly Bergström, UPPSALA

Jaha :) skiljda föräldrar? hehe precis samma xD

Molly Bergström, UPPSALA

yes :P skiljde sig för typ 2 år sen:)

Molly Bergström, UPPSALA

Jaha oj :(

Jag tog det väldigt bra :P tyckte det var såååå skönt!

Annika - drömmen om 11 barn

Sv JOdå det är kanon med mig :) Vad har du gjort ikväll dÅ?

-MHANNAS.BLOGG.SE-

sho haft en bra dag? :)

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Okej nice, själv har jag kollat på biggest loser och äntligen fått ungarna att sova :D Så nu blir det lugnt en timme typ innan jag själv kryper ner i sängen också ;) Har du nåt skoj planerat imorgon?

Caroline ♥

sv; kan jag förstå :)

tack!



hur har in torsdag varit då?

Cajsa

vad gör du annars då?

Caroline ♥

sv; vad bra, jo min har väll också varit bra :D

Cajsa

samma här...är så galet trött efter att ha varit på skolan till nästan 22! :O

Anna

ja verkligen hehe



kram

Cajsa

kolla videon.. ;-)

Kattises - Alltid tävlingar!

Varning till alla bloggare!!!

Akta er för denna tjejen!!!!



direktlänk: http://mylifeaskattises.blogg.se/2012/january/akta-er-for-denna-tjejen.html

Cajsa

hahaha ja jag har ju dansat..xD

Kattises - Alltid tävlingar!

sv: jaa :( och tack för att du förstår!!<3

Cajsa

hehehe ja...xD

Anna

ja verkligen :)



kram

Cajsa

hehe ja det är klart! ^^

Caroline ♥

sv; åh tack :D

men ditt hår är ju ännu längre och ännu finare ! 'avis'

Mina awesome foton ♥

ååhh, älskar ditt hår! :D

Cajsa

i helgen blir det fest. själv?

Anna

jag jobbar hela helgen ,själv då?



kram

Johanna

Svar : Nej.. Jobbigt det där, hade ju bestämt mig för att släppa honom typ. Men så blev det ju inte riktigt nu, haha <3

Mina awesome foton ♥

svar: åh men tack :D

men inte lika långt som ditt ^^

Kattises - Alltid tävlingar!

sv: okeej, usch undra hur många hon har lurat egentligen! :/

Anna

okejokej låter skojj =) jag jobbar som personlig assistent



kram

Linnea

Vilken fin blogg!

Patricia♔

Hoppas det inte är något allvarligt som hänt.

Cajsa

Ok låter nice! :D jag ska ta och sova nu. Nattis! :)

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Imorgon har jag typ inget alls planerat. jo gymmet samt storhandling, that it :) Sen är det ju helg! Fredag.. blir det nåt lyx då kanske? :)

Matilda

gå med i gruppen "blogg-älskare" på fb!



där har du som bloggare rätt att "späma" din blogg hur mycket du vill! De hjälper dig att få mera läsare, är inte de grymt?

kom ihåg:

- Vi älskar att blogga

- Vi är bäst!



Här:

http://www.facebook.com/groups/136939223092021/?notif_t=group_activity

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej ^^ jadå

görs?

Molly Bergström, UPPSALA

Godnatt och sov så gott :)

wea, en blogg om ångest och rädsla!

gilder förbi passar på och fråga hur det är? :)

Helen

Oh ja :)



Några planer för helgen?

cassandra holm

Hejhej!



Var gärna med och tävla om ett par söta örhängen på min blogg

http://canicos.blogg.se/2012/january/liten-tavling-.html



Gillar du inte såna här inlägg så ber jag om ursäkt!

Ha det fint!

Anonym

Svar: Jupp :)

MICHAELA - FOTO

sv: skönt :)

det är bra här med!

Några planer för helgen?

Fotograf Sandra

Hihi okej!

Hur ska dagen spenderas?

Kram

XTIO /Andreas Söderberg

Sv, wtf!! skit i han då. ägna inte ens en tanke åt honom. ;)

lisa

Braa blogg!! Har lagt till den i min mapp "favorit bloggar" nu :) Följ min blogg dagligen också :D

Daniella - LOTTAR UT 8 SUIT OF SWEDEN!

SVAR: har inga planer för helgen, blir nog att ta det lugnt :D vad gör du då?

Alfrida

SV: gud vad kul och annourlunda! Är det annourlunda från när man bowlar på kul? :)

Gabbi

Sv: =D

MADDISENJ

Hur mår du idag?

Julia

sv: tack sötis ! :)

Mina awesome foton ♥

svar: haha jo, mitt hår är kortare än ditt ^^

Hanna

Härligt med en promenad, skönt att sluta vi 1 tiden istället för 3, ;)

SV: Veckan var rolig, ösnkar dne kund efortsätta men ska bli skönt med helg också :D

Kramar!

♥ Madeleine

Du har sjukt fint hår!

Elsa

sv; Hehe ja, det tror jag med :)

vad bra, samma här :D

fin bild!

Julia

sv: det var så lite så :) hihi

Patricia♔

Hoppas du får en fin helg:)

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Låter gött det... Själv är jag lite halvtrött bara eftersom min ettåring vägrar sova, haha. Lagom nice ;) Musiktips såhär på kvällskvisten kanske? :)

Du har en grymt fin blogg, kika gärna in på min och glöm inte att säga vad du tycker, kram!

F E L I C I A

sv: så lite så;)

allt bra idag?:]



kram

Patricia♔

Nu ska jag stänga ner datorn, så du får ha det så bra:)

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Oj, ja den va riktigt bra. Vill minnas att Conny (min gubbe) lyssnade en del på nickelback för ett bra tag sen, sen har jag inte hört dom. Men denna... hmm... jag måste ha hört den på radion...? Kan det stämma? :)

angelica♥

SV:inte mkt sj?:D

Cajsa

hahaha tackar..xD

Cajsa

jag ska nog vara tråkig och gå och lägga mig nu. galet trött! :O

Fotograf Sandra

Jag ska packa färdigt och sen åka till västerås där jag ska spendera natten hemma hos en kompis. Ikväll ska vi till en annan kompis på fest!



Vad ska du göra idag då?

Kram

Cajsa

god morgon söt! :)

My

Fin blogg :]

Helen

Åh tack så mycket :)



Hoppas du får en toppen helg :)

ronja

fina du :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: