by amanda

| Vardag
Martin är bäst och vi ska ses i helgen, hihi ♥

Idag åkte jag och Hanna till gymmet efter skolan, duschade och fixade oss sen åkte jag hem. Lämnade min väska och mötte Filip. Vi mötte Jair och åkte in till Slussen för att äta på tacobar. Super gott var det. Sofie kom och vi åkte in till T-centralen. Köpte en chailatte och softade lite inne i Gallerian. Jag kom hem för en stund sedan och har pratat med Julia i telefon. Nu ska jag läsa lite bloggar, puss&kram

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej :)

Haft en bra dag? ^^

kaffehörnan

Vad trevligt, gillar den latten med

Vad gillade du klippet

REBECCA

Älska tacobar!

Anonym

Svar: Tack tack!

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Allt bra med dig då?

sabina

pluggat för d mesta:P sj?

Kalle Hedin

sv; japp ;) det har jag verkligen haft ;)

Johanna

Svar : Aa jag vet.. Vet inte om det är för att han har läst bloggen, men han hörde av sig idag.. Han skrev till mig på facebook precis. Typ en massa grejer. Han sa bland annat att han gillade mig.. Blev lite irriterad på honom då, för om han nu gör det så visar han det jävligt dåligt. Han har ju inte hört av sig på typ över en vecka sen börjar han skriva sånt.. Skrev även till honom att jag är så otroligt trött på att alltid ställa upp för honom när han inte ställer upp för mig. <3

XTIO /Andreas Söderberg

Sv, aha okeej. men du har lärt dig mycket ändå? :)

Anonym

allt bra idag?:)

Helen

Aha okej, så du testar lite olika sidor för se vilken som du gillar bäst?

Linn C

Nu har jag lottat ut en vinnare av Dagens Blogg!

Titta om det blev just DU!

http://biigtime.blogg.se/2012/january/vinnaren-av-dagens-blogg-1.html#comment

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra :D

det är bra här med!



fan vad söta ni är!

Anonym

sv. :)

FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

hej Babe <3

Nu kan du se vem som vann dagens blogg!

Blev de inte du idag är de bara på de igen, imorgon kanske du blir dagens blogg



PUUSS <3

Elsa

sv; Det låter skönt! :)

Jo, stannade hemma från skolan idag då.. För mådde inte så bra :/

Shuue! Hoppas du får en riktigt bra onsdag! :)

FlizanLizan

sv: allt bra? :D

Daniella - LOTTAR UT 8 SUIT OF SWEDEN!

Hej, allt bra idag? :)

Lina S

Fina bilder :)

Emma ' What is love?

jag har testat msr, hehe.. krånglade alltid och alla bloggar som ligger där segar när jag ska läsa dem, :C



Sandra

sv: haha ja, så kul och se folk göra bort sig :D

Agnes Eriksson

Fina bilder :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Vad skönt :D

Sanna

sv: jo tack det är bara bra med mig, har haft en kanondag idag =)

Vad händer under morgondagen da ?

Anonym

Svar: Hehe :)

filippa

älskar dig, tack för allt <3

Kalle Hedin

sv; YESS!!!! GOOD :D

Anonym

jadå :D

angelica♥

sv; deppar,smsar o musik typ.

Carro - http://four.blogg.se/

sv: ja det har jag (:

görs?

malin

hahaha jag vet faktiskt inte :) Jag har skrivit så många kommentarer att jag glömmer ;D

Anonym

tack sötnos! :)

rebecca

sv: sjukt gott! :D

jennifer

sv: så bra :)

yes, haft studiedag så det har varit underbart! ;)

malin

haha oj då, det var ju en massa fina tecken :D

Haha var fler som hade fått lika, det är en länk :p

Kalle Hedin

sv;ja det var det faktiskt ;) blev riktigt paff :D

malin

Länk till ifall du vill följa min blogg på bloglovin.com :)

Fotograf Sandra

Ja då :)

Vi har haft virus på datorn så jag har varit tvungen att ta bort allt som fanns på datorn, viruset har även gjort så att alla mina inlägg är borta så det är bara att börja om från början :P



Vad gör du?

Kram

Malin

- Jätte kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg, jag hör av mig så fort vinnaran är dragna, lycka till :)

malin

haha nee. Blev lite fel :) bara lägga till mig om du har lust ;D Kram

Ulrika

Sv: Vad kul att du är med och tävlar om en design!

Lycka till!

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej (:

jag läser bloggar m.m ^^

Anna med A

Teve :)

Ulrika

Sv: Absolut! Har du haft en bra dag idag? :)

Anna med A

Ja ;D

REBECCA

sv: inte speciellt mycket, varit i stan och så dudå? :D

Kalle Hedin

sv; men varför skulle man vilja göra en intervju med mig för? ;)

Nathalie

Fin blogg! Är allt bra?

kram

Linda

det är en sång (;

Anna med A

Jersey shore :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: japp :)

vad har du gjort idag då?

Molly Bergström, UPPSALA

Hihi tack :P vad gör du?

S A R A

intresserad av bloglovin' byte? :) kram!

Ulrika

Ja absolut! :)

angelica♥

Sv: vet inte faktiskt varför ja är deppp..:/

Julia

finns inget bättre haha



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: