by amanda

| Vardag
Hej kompisar! Idag är det en ny vecka, längtar redan tills nästa helg. Men hallå? Vem gör inte det liksom.. Åkte direkt efter skolan till bowling hallen. Av en slump stötte jag på Filip så han följde med mig dit. Det var ju privat träning idag, gick igenom en del med spärr system. Det var lite halv svårt sådär men det ska nog gå bra. Jair kom också och sen tog vi bussen tillbaks till Gullmarsplan. Åkte in till stan en snabbis, köpte en chai latte och sen åkte jag hem till mamma. Packade och sen kom pappa och hämtade mig. När vi kom hem hjälpte jag till med maten så har precis ätit middag. Nu ska jag försöka plugga lite, har so läxförhör och spanska glosor till på fredag -.- Önska mig lycka till. Puss&Kram :)

fin :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, vad lyssnar du på?

jag kollar på tv ^^

S A R A

sv; ja verkligen :)

Caroline ♥

sv: jag är 14, du då? :D

nikita

fin <3

sabina

Taaack :) hehe jag med! den är så fin...

Fin ring!

H J J O N S S O N

Snygg ring!



Hej! Jag är med en tävling och undrar om du kan rösta på min bild (bilden med svarta katt), det skulle betyda mycket för mig. Du kommer såkalrt få länk i min blogg när tävlingen avslutas. http://angelica.blogg.se/2012/january/tavling-rosta-pa-din-favorit.html

Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna meddelande. <3

Agnes Eriksson

hihi :)

CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

Dagens bloggar är ute nu! :) vann du inte, var med igen :D

http://bruudar.blogg.se/2012/january/dagens-bloggar-ny-omgang-1.html#comment

MICHAELA - FOTO

sv: Min helg har varit super!

vad har du gjort? :)

Anna med A

haha ja ;)

REBECCA

Snygg ring! =)

jennifer

åh vilken snygg ring! :D

vart har du köpt den?

sv: Tack. Det är ingenting speciellt, mer än att det är huvudvärken som spökar hela tiden :/

Annika - drömmen om 11 barn

sv jo jag förstår, känns ju som om blogg.se faktiskt krånglar oftare än de andra portalerna :(

Sofia - Uddevallas största modeblogg!

vad fiin :D



Kul att du är med och tävlar i veckans blogg :D

Allt bra idag? :)

S A R A

sv; absolut! dudå? :)

Caroline ♥

sv; gör jag :D fyller 15 om några måndader!

trodde du skulle fylla 17 eller så :o

Sandra

Okej :)

Haft en bra dag?

kram

Johanna

Svar : Ja precis. Och har faktiskt inte pratat något med honom, vet inte ifall han sett inlägget eller inte. Han har dock sagt förut att han brukar läsa min blogg varje dag så hoppas ändå på något sätt att han har läst allt.. Men det är inte så att han hört av sig, typ ringt eller något.. Jaja. Han är som han är <3 Finns inte så mycket mer för mig att göra än att försöka släppa honom.

kaffehörnan

vad trevligt de blev, got med latte

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, kul (:

görs?

REBECCA

sv: varsågod och tack :D

Kalle Hedin

sv; jadå det är bara bra med mig också :) haft en bra start på den nya veckan? :)

sabina

vsg!

KandyKupps

har en liknande sån, jätte fin :D

Agnes Eriksson

Tack :)

H J J O N S S O N

Sv: Tack så mycket! :D

Vannichi

Ha en bra dag!

Elsa

sv; Okej! Vad händer idag då? :)

MICHAELA - FOTO

sv: okej :)

Jag har varit ute på landet hos min mormor och morfar med min pojkvän och varit hundvakt! :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Tack för att du röstade på ett bidrag i min tävling!



Glöm inte mina andra tävlingar: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html



KRAM

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: yes, sjukt snygga! :)

allt bra med dig?

XTIO /Andreas Söderberg

Sv, aha okeej så du är ett bowling proffs nu? ^^

Lavali - minus 20kg utan diet el gym

Jag önskar dig en trevlig fortsatt och förhoppningsvis väldigt solig dag :)

Emma ' What is love?

för blogg.se är det sm krånglar minst + designerna är snyggast här.



msr suger getpung och skulle aldrig läsa en sån blogg haha.

Sandra

sv: hehe ja faktiskt :D

jojo

Hej!



jag blev medlem på double för några månader sedan och har tjänat över 5000 kronor

på att endast uppdatera min blogg. kollar du in på min blogg ser du ett inlägg med en länk till en hemsida som nu gjort det möjligt för oss alla stora och små bloggare att tjäna pengar. jag har ungefär 50 besökare om dagen och får cirka 200 kronor om dagen för det. för varje inlägg du gör får du 25 kronor. klicka på länken i mitt inlägg och bli medlem du med! har du frågor eller funderingar så kan du skicka en kommentar till mig eller maila mig på [email protected]



hoppas du får en underbar måndag.



kram jojo.



( se inte detta som ett spam mail eller liknande. det här är en möjlighet för dig att tjäna pengar alldeles gratis på att göra något du gillar )

Amina

Hej jätte fin blogg :D



Gå in på min blogg så får du veta hur man får pengar!

' d anni

- Lite bättre :) själv?

Patricia♔

Skoj med bowling:) Jag är verkligen ur dålig på det haha.

- Swedish Source Of The PLL

sv: vad görs? :D

Anonym

fin :D

Ulrika

Hej, vill du vara med i min designtävling där du kan vinna en snygg och enkel design av mig? Klicka dig isåfall in dig på följande länk där du är med och tävlar http://usandstrom.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-en-design.html



Om du vill titta på själva designen kan du klicka dig in på denna länk http://ullisdesign.blogg.se/



(Ursäkta om du inte gillar sånna här kommentarer)

LINNEA

ska kääääka glass :D

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Okej, ska käka ;)

F R I D A

Väldigt snygg ring! :) Blir helt sugen på att köpa mig några nya!

thaipinnen

åh vilken snygg :D



sv; jag med, dom ahr så fina bilder !



är du sugen på ett ekelt och roligt extrajobb?:D

▲ Mohammedi's™

Tänkte tipsa om en TÄVLING, VINN ETT VALRITT SMYCKE FÖR BÅDA KILLAR OCH TJEJER!!!

http://mohammedis.se/2012/january/tavling-vinn-ett-valfritt-smycke-fran-takkay-2.html#comment



Snälla va med, ju fler är med, desto roligare!

MASSA KRAMAR FRÅN MIG TILL DIG ;) :D

CONVERSE

Riktigt snygg ring :D



- Jag vet inte, jag gillar väldigt olika teer.

Gabbi

Sv; Aww, du med! =)

HANNA

sv: tack ås mycket! :d

Anna med A

vad gör du? :)

Julia

Snygg ring!!

jennifer

sv: aha okej vad synd :/

haft en bra dag annars då?

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se

dö snygg ring!

Sofia - Uddevallas största modeblogg!

snygg ring!

Anonym

in och checka bloggen, du lär inte ångra dig! :D

uppdaterar flera gånger om dagen och gör allt för att underhålla er läsare!! följa varandra?

http://swaxu.bloggplatsen.se

sofia

idag har blivit skola, plugg å gym, dusj? :D

Sophie' ♥

snygg ring! <3

Ellinore

Tack :D

angelica♥

Sv: alltid bra svar :) haha :D

gör du?

malin

fin!:)

Lisa

fin=)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Fin ring! älskar ormringar :)



- hihi detsamma :D

MELINDA

vart köpte du ringen ? :D

S A R A

såå snygg ring!

CONVERSE

- Vart köpte du den? :)

MELINDA

sv: ah okej :o

Linda

va fin ring !:D

Rebecca Jansson'

Snygg!

♫♪ Sandra T

cool ring!

Angie Obell

snyggt!

Matilda

jätte fin ring :D

Petra

vilken jättefin ring :)

Zandra

Tuff ring :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: