by amanda

| Vardag
Hej kompisar! Idag när jag vaknade duschade jag och fixade mig, sedan åkte jag och familjen till Heron City. Åt lite och sedan blev det bio. Vi såg på The Stig-Helmer Story, skriver om den senare. Åkte hem och skulle precis plugga lite när syrran kom och sa att de skulle bowla. Så åkte med henne, Matte och deras 3 kompisar till Sickla för att bowla. Och självklart vann jag ;) När jag kom hem åt jag middag, kollade på någon video som jag missade i skolan och nu kollar jag bara runt på olika bloggar. Imorgon börjar skolan runt 9, skönt med liiiite sovmorgon i allafall.
Hoppas ni haft en bra helg, puss&kram ♥

Sophie' ♥

- javisst :) <3

Anna med A

teve :)

Caroline ♥

sv, ja :D

idag har jag bara varit med en kompis och sen hemma och städat o sådär, du då? :)

Filmskribenten

Gillar du att titta på film, men har svårt att bestämma dig? Besök gärna min blogg :) Tack på förhand! :)

Shuue! Ledsen att jag inte svarat så fort. Har varit upptagen hela dagen. Önskar dig i alla fall en riktigt bra kväll! :)

This Is Olessia

meeen vilken rolig dag du verkar haft :D

Helen

Det låter som en härlig söndag :)

Var hela helgen så härlig?

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

:D God natt!

Anonym

Följa varandra via bloglovin? Följ mig http://www.bloglovin.com/blog/3051244/tinanjse där isåfall så börjar jag följa dig DIREKT! :)

Anonym

dagens blogg är avslutad, kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.se/2012/january/dagens-blogg-151.html#comment

Anonym

åh vad mysigt med bio!

hoppas du får en bra start på den här veckan<3

FlizanLizan

sv: allt bra? :D

Anonym

- haha ellerhur! kram fina du!

Angie Obell

Jaha okej :)

Melissa Lavali - Foto¤Vikt

kikar förbi och hoppas du haft en bra helg och får en fortsatt trevlig vecka :)

Du har en riktigt trevlig blogg ju :)

/ Lavali



..:: Hela min värld i bilder - min viktresa med 9 tappade kg och 13 kg kvar - tips på att tjäna 600kr/värvad medlem utan krångel och Tävlingar ::..

paulinaaa

hej, fin blogg!

hur mår du idag? <3

emma

Hejsan! :) jag har tidigare haft andra boggar men nu har jag precis skapat en ny med skönhet/smink/kläder som inriktining! Vet inte om du är intresserad av sånt men tänkte iallafall tipsa :D

Jag kommer lägga upp inspirationsbilder, dagens makeup/klädsel/nagellack, olika tips inom skönhet mm. :)

ha en bra dag, kram!

LINNEA

har du iphone 3gs?

Jasmin

Hejsan hur har din dag varit idag? :)

Kolla gärna in min kategori "jag syr" och tyck till! Följ också min dröm om att bli en känd mode designer! :)

Jag gör även länkbyte :)

' d anni

- Haha jo sant :)

Lisa - Smilinggirls!ッ

Hejsan! Nu har vi valt ut Dagens Blogg, kika in och kolla om det blev du! passa även på att anmäla dig igen!



http://smilinggirls.blogg.se/2012/january/vinnaren-av-dagens-blogg-ny-omgang-2.html#comment

/Smilinggirls

Elsa

sv: hehe bra :)

Hanna

Heej, låter som en rolig dag! Bowla är ju skit kul, bio med :D

SV: Jaa tack! Ändrade det när jag såg kommentaren.

Hur var din helg?

Kramis//Hanna

Johanna

Svar : Hihi :D <3

Tilda - Smilinggirls!

sv; tack va snäll du är! :D

Lisa

sv; vad kul att du tycker det:D



jadu.. det är lite knepigt att förklara tyvärr:(

CONVERSE

- hehe okej :3

Jag gillar dhw, men har du sett PLL?

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Allt bra?:D

MADDISENJ

Hur har din måndag varit?

t h a i p i n n e n ♥

Nu är kvällensbloggar uppe, kika in och kolla om du är en av dom . om inte så finns det en ny chans igen :)

sofia

aarå :D

Sararutberg

Nu är resultaten från dagens blogg uppe! Chekka in och kolla om du vann! <3

sv; Ja :D

Agnes Eriksson

Fina bilder .)

CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

Vinnaren är utsedd. Vann du inte, var med igen men svara på frågan! :D

http://bruudar.blogg.se/2012/january/blir-dagens-blogg-svara-pa-fragan.html#comment

Moa Christensen

tack så mycket!

Anonym

dagens blogg är avslutad! kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.se/2012/january/dagens-blogg-161.html#comment

Gabriella

Sv: =D

malin

Tack!:D<3

Caroline

sv; jaha, vad kul :D

Är allt bra dåå?

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Eller hur!

Nathalie

tack fina du<3

jag har lagt upp min första outfit video, någonsin! säg gärna vad du tycker<3

BEXOLLILA.

ska du säga!

VAANILLAA - Göteborgs bästa blogg!

Fin blogg! Allt bra med dig idag ? Kraaaam :D

Agnes Eriksson

Tack :)

Anonym

aha det såg ut som 3g :p

malin

vad bra <3

ronja

fina :)

sv; hehe :D Allt bra?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: