by amanda

| Vardag

Idag fick vi sluta lite tidgare, så gick hem för att äta lite och byta kläder. Sen bar det av till Gullmarsplan. Mötte Cecilia, köpte en chai latte och sen åkte vi till bowling träningen. Inga kommentarer om dagens spelande. Åkte sedan hem, jag och pappa gjorde middag och nu sitter jag bara framför datorn och lyssnar på musik. Imorgon är det fredag, så otroligt skönt med helg! :)

BEXOLLILA.

när ngn av killarna fått 50 röster och zac har 45 !

Oj..:$ aa visst! ;)

Nicole

Sv: Åh gud vad kul!Gick det bra för dig då ? ;d

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: kamera väska det står :D

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Tack!

BEXOLLILA.

så det är snart !

' d anni

- Låter härligt det :)

Jag gör ungefär detsamma och försöker komma på bra och intressanta inlägg. Har du något tips eller något du vill jag ska skriva om? :D <3

Ja ;)

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: bara bra :D

Caroline ♥

sv; ja :D

Hur har din dag varit då?

nicole

Sv: Najs! ;d

Händer imorn?

BEXOLLILA.

japp nu är det 4 st röster som fattas!

' d anni

- Kan ju försöka fixa ihop en någon dag :D

tina

Nyårslöfte?



Spara pengar/tjäna pengar

Tänk på natur o djur

Ha roligt



Börja som konsulent för Oriflame

och uppfyll alla löften!?



Jag berättar gärna mer :D

Hojta till på mejlen bara ;)

heh, ska du göra i helgen? :D

eller har jag redan frågat det?

sara

heh, hittar du på med idag? :D

BEXOLLILA.

hur fan fixar jag det då :o?

cepe blogg..

' d anni

- Måste först komma på så jag tror jag får sitta o skriva upp för varje gång jag kommer på först innan jag kan lägga ut det :D

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: hihi japp:D

Moa Christensen

allt bra i dag? :D

BEXOLLILA.

när jag tog bort det försvann det inte ens från bloggen :S

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: vet inte får se :D sjdå?:)

BEXOLLILA.

ja dem krånglar jämt för nu har jag tagit bort inlägget och det ligger fortf kvar..

BEXOLLILA.

m det är fan inte okej..

' d anni

- Ja och man vill få till det så bra som möjligt också :D

Gabriella

Sv: Skönt att höra! =) Tack så mycket, kraam!

BEXOLLILA.

nattstad kan suga min kuk..

Okej låter skoj! :D Ska till sälen ;)

' d anni

- Men måste komma på något att blogga om nu haha :D

BEXOLLILA.

bara fjortisar som bloggar där ;)

Ja precis :D

' d anni

- Hade förut en kategori med låtar, men slutade med det. Vill inte blanda in för mycket i bloggen när jag helst vill satsa mycket på typ, shopping, bilder och mode o lite så :D men kanske kan lägga in någon inspiration haha

BEXOLLILA.

+ att nattstad ljuger dem ba åå tjäna pengar skit ner er sluta ljug!

EMMAS!- alltid tävlingar

vadå för bio?:D

' d anni

- Sådär hade ett inspirationsinlägg i utkastet :D fick bli det.

BEXOLLILA.

känner flera st som bloggar där !

emelie

svar: ja,såklart det funkaer utmärkt på alla? ;p annars är det ju nått som är fel på objektivet

BEXOLLILA.

ja det är fult!1

sara

mysigt! jag har bara legat i sängen :(

Ja, okej nice. Vart? :D

' d anni

- Great :D supersnyggt med nitar, i love it.

BEXOLLILA.

fan sämre ön att blogg.se cepar!

sara

nja, börjar bli lite långtråkigt :(

Låteer ju najs! :D

batts.blogg.se

söta!

Anonym

mm jag vet.. vf är det ens så?

This Is Olessia

åh skönt :P

' d anni

- ja :D och päls älskar jag med, gör du med det?

sara

jo men jag hade inte kunnat göra något ändå -.-

alexandra | fotoblogg

söta ni är :)

Hanna

Cool låt ;)

SV: Jaa det vet jag vart det ligger, härligt!

Detlåter mysigt, på barnen ö finns väl madicken eller något såntdära ellerhur? :D

Kramar//Hanna



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: