Tallinn, del 2

| Resor






Köpte en ny parfym på båten ♥







sv; jaa det tycker jag :)

Amanda Persson .[ foto/tävlingar ]

svar; detsamma :D

Sofia

kollar på tv och svarar på kommentarer ^^

Anna med A

ja :)

- Swedish Source Of The PLL

sv: allt bra? :D

Alexandra - ♥

Vad kul att va i Tallinn, är ni där på semester eller någonting annat? :)

N

Fint det är! :D

vad har du för dig idag?

tova [ en blogg utan pappa ♥ ]

aww!! <3

rebeckasvensson ~fotoblogg

Åååh mysigt, Tallinn är verkligen en sjukt mysig stad!

Följa via bloglovin? Kram :)

PERNILLA

svar; de låter bra!

jo, det är bara bra med mig! :D

Enya♥

Sv; Tack :D haft en bra dag? :)

Gabbi

Sv: Igår pluggade jag bara, vad ska du göra idag då? Kraam!

elin

mysigt!

Cajsa

ok jo då det är bara bra med mig. :)

kkrazyjulia :s

-vadbra!:)

allt bra med dig annars då? kramis!:D

JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Gissa vem som är tillbaka? :)



HOPPAS ALLT ÄR BRA :D KRAAAAAAM

nipple

Maten ser ju helt fashinerande ut! fan

t

ha en fin kväll!

JULIA - Fashion blogg

Jag ska till Tallinn med konffan och hälsa på ett barnhem :P



sv: mysigt, jag har bara vart i skolan och sen pluggat....

ronja

sv: tack :)

ronja

sv: det heter aftonbo och det är ett åldringshem, så jag ska alltså jobba med gamligar :D

Olessia

staden ser mysig ut :D

Anonym

sv; Exakt!

danten89

Grymma bilder =)

Hej, vinnaren av en Freebra är nu uppe på bloggen! :) Kolla in och se om det blev du! :)



kram

Anonym

sv: aha, köpt iphone 4s! ;)

BATTS-

va trevligT!

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SEr mysigt ut :D



PS. Missa inte veckans tävling: http://angelica.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-tva-harborttagningshandskar.html

Sofia

tack för att du sa de.... sitter o kollar nu..

Alexandra - ♥

Hur var vädret och temperaturen där jämfört med här? :)

sv; tack :) allt bra?

N

sv:vad kul!



jag har rensat massa här hemma! :D

rebeckasvensson ~fotoblogg

sv; följer dig via bloglovin, säg till när du följer mig o vilket nummer du blev som följare, kram! :)

HANNA

sv: typ 100 :s

JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Hhihi :D är allt bra?

JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Najs :D jodå!

Vad gör du? :D

JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Okej ;D sova snart? Jag kollar BB

amanda

varsegod! ;D håller du på med länkbyten? :)

HANNA

sv: haha ja!

sv; härligt, jo de är bra :) själv ?

moa

SV: Idag? :O ne typ ingenting :D

S A R A

vilka härliga bilder! :D

JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Yes ;D

Mizel Eriksson

Sv; hihi ja :D

en fråga : vad är ditt intresse, vad gillar du att göra? :)

JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

varit på ett möte bara :) dudÅ?

Mizel Eriksson

Sv; okej :D jag älskar att rida och spela fotboll :)

Linnéa

Tack så mycket :)

Emma- Foto & Design

sv: en iPhone 3gs :D du då?

Chriis

SV: tack :D allt bra? :)

JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Mysigt :) jag skrev om det i ett inlägg under, men med AF och FK

Mizel Eriksson

Sv; Okej, varför slutade du? :)

Nicole <3

så lite så & tack!

vad har du gjort idag då? :)

Emma- Foto & Design

sv: Okej :) Funkar den bra?

Mizel Eriksson

Sv; Okej, jag har inte spelat så länge, i 1 år :)

JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

arbetsförmedlingen och försäkringskassan :P

Nicole <3

sv: åååh mys!

bara varit hemma & chillat, är sjuk :/

vad händer imorgon då? :)

Mizel Eriksson

Sv; tyckte du att det var kul att spela då? :)



tack!

Emma- Foto & Design

sv:Haha okej :D

CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

sv; på en sida ;)

JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Det gick bra :P

Emma- Foto & Design

sv:Inte mycket, typ chilat :D Du då?

JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

är såå nöjd :D

Nicole <3

ont i halsen, förkyld & sånt :/

ska baka cupcakes! ser fram emot det :D

ska du åka bort nånstans på sportlovet? :)

Mizel Eriksson

Sv; :D



haha jodå :) , har du gått på någon annan sport? :)

JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

va? xD

Mizel Eriksson

Sv; Okej, var det kul då? :)

JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

dom var så snälla, fick så positivt bemötande :)

CASSANDRA - Shopping från New York!

sV; det var underbart! :D

Nicole <3

tack sötis! :D

ja visst? hahha kommer nog göra de fler gånger efter imorgon haha!

ååh låter kul! ska bara vara hemma & vara med kompisar typ . :)

Sandra

sv: ja verkligen :(

det är inte alls kul!

JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Ja :) det känns så himla kul :D

HANNA

sv: ja hiih :D

Mizel Eriksson

Sv; Haha ja det förstår jag :)

Kornelia

chillar livet :p fina bilder ! :D

sofia

haha okejj :p <3

Nicole <3

varför inte? :O

skulle gärna åka dit!

CASSANDRA - Shopping från New York!

sV; shoppade, var i empire state building osv :D

tack!

sanashaba'

sv; haha, verkligen mums! :D

Chriis

SV: härligt jo det är bra här med :)

jr

Mysa bilder :)

batts.blogg.se

sv mmmm

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Ja, jag gillade den filmen :D

hanna

sv: okej, de låter mysigt :D!

Idag har jag inte alls gjort mycket, har mest sovit faktist. Var på klassfest igår så idag mår man som man mår ;) haha!

Ska du hitta på för kul ikväll då?

Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: