Tallinn, del 1

| Resor
Jag vet att jag ännu inte är klar med bild delarna från Turkiet men ska försöka lägga upp de snart. Här kommer i allafall några från Tallinn, ännu fler kommer att komma när jag fått bilderna från Therese.

På båten på dit resan åt vi buffé till middag, kollade runt på båten, spelade kort, lyssnade när folk sjöng falskt på kareoken och shoppade i Tax free:n. När vi kom fram till Tallinn gick vi till hotellet, checkade in oss, bytte om och gick ut på stan. Åt lunch, tog en promenad, fotade och tog sedan en liten fika. När vi kom tillbaks till hotellet igen så gick vi ner till poolerna. Vi bodde på ett spa hotell där det fanns flera olika pooler, bastu's osv. Det var riktigt nice. Låg där i några timmar innan vi fixade oss och gick ut på stan för en middag på resturang. När vi kom hem igen softade vi lite i lobbyn och sedan la vi oss. På söndagen låg vi i poolen i flera timmar igen, åt lunch på hotellets resturang och sedan drog vi oss mot båten. På hemvägen gjorde vi nästan exakt samma som hem resan. Det har varit en riktigt lyckad helg, ännu ett land besökt. Tack för resan ♥











Anonym

fett!!

felicia - fotokobran

sv; jaha, hade ni kul? :)

Anonym

så lite :d

S A R A

såg riktigt kul ut! :D

Molly Bergström, UPPSALA

najs :D Alltså, samma här. Jag håller tonerna osv men jag har ingen hållbar röst :P har spelat en massa instrument sen jag var typ asliten så tondöv är jag ej xD

Molly Bergström, UPPSALA

Hehe jaa :P jag har svårt att hålla tonerna, långa och rena. men ja.. xD

Molly Bergström, UPPSALA

Åhh jag märkte det idag också, sämst =/

Molly Bergström, UPPSALA

Jo, men jag vet inte hur :(

Nathalie

Sv; Imorgon ska jag vara med bästavän! :)

Vad händer för dig imorgon?

kram

CASSANDRA - TÄVLING

hoppas du haft en bra kväll :)

alexandra | fotoblogg

låter riktigt myys :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Okej

Hoppas du fått en riktigt bra måndag och får en lika toppen tisdag! :D

emma

Lovar gumman<3

issa

Igår söndags drog jag helgens töngaste blogg, blev det inte du så får du en ny chans på fredag ;)

Under denna vecka kommer jag slänga ut lite olika enkla sätt att få gratis länkningar. Jag börjar nu med veckans första: Få en gratis länkning genom att bli min 50:e bloglovinföljare.



Ha en bra tisdag och alla hjärtans dag :)

Hoppas du får en underbar alla hjärtans dag! :)♥



♥KRAM/ Amanda♥

Agnes Eriksson

Jättefina bilder :)

DIANA ÖSTERBERG

Tjena! :) Hur är det med dig idag då, bra hoppas jag? :D

Fotograf Sandra

Jag ska städa och sen bege mig ut på stan för att köpa en present till min älskling :)



Vad ska du göra denna kärleksdag?

Kram

Såg roligt ut :)



- härligt :) de är bra med mej.

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: hihi snällt av dig :D

fina bilder!



sv; kul att du gillar bilden hihi :)

Enya♥

Hur är det? :D



Kram!

LINDAVIOLA!

sv; härligt!!

FlizanLizan

sv: hehe japp :P

Shuuue! allt bra idag? :)

Jag har en fråga till dig (och till alla andra jag skickar den här kommentaren till)...



Hur skriver man ett BRA CV? Ett CV som går hem liksom. Jag vet vad man ska ha med och så, men hur skriver man det så bra som möjligt? Vore tacksam för svar!

Emelie

Sv: Hahah.. Jag har valt lite olika ;)

elin

ha en bra alla <3 dag! :D

sara

super kul såg det ut att vara :D

Kolla gärna in min blogg,

Här får du lämna en kommentar :D

http://saraholmessonxd.blogg.se/2012/february/oredigerade-bilder-all-the-same.html#comment

Angie Obell

Ja absolut :)

Olessia

vilka fina bilder =)

MADDISENJ

fina bilder

Molly Bergström, UPPSALA

Vad gör du? :D

FOTOGALEN

Åhh vad trevligt det där såg ut :)

Kram på dig

Carro - http://four.blogg.se/

sV: tack :)

Haft en bra dag?

CASSANDRA - tävling i bloggen!

sv; tack :D allt bra?

Cajsa

hihi ja grattis på henne! :D

felicia - fotokobran

sv; ohja! :D

Är du bra på att sjunga? :D

sv; varsågod :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Absolut, länkar alla som trycker på bilden :)

FOTOGALEN

Jamen dåså :P

sofia

tack dsm :D <3

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Vad bra, berätta vilken hemsida du kom till, så får du en länk i nästa sådana inlägg :D

FOTOGALEN

Jadå :P

CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

sv; jodå helt okej :) gör du?

Emelie

Sv: Ehm... För att nato (stavning?) inte riiiiktigt är min typ eller så... Och jag vet inte.. (shame on me) :o

tova [ en blogg utan pappa ♥ ]

aww tack sötnos, fina bilder du med :D

Cajsa

ska få stopp på min katt nu.. ^^

Emelie

Sv: JOHO gjorde jag ju! Jag log ju mitt fina leende också! :O

tova [ en blogg utan pappa ♥ ]

så lite så :D

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, jadå :)

görs?

tova [ en blogg utan pappa ♥ ]

tack sweethie :D<3

Lil bex'

du e 1

LINNEA

nejdå!

Olessia

varseee

S A R A

sv; tack detsamma sötis :D

Molly Bergström, UPPSALA

mednån skoj ?:P

felicia - fotokobran

sv; åh, tack! :)

CASSANDRA - TÄVLING

sV; jag kollar på jersey, händer nått kul imorgon? :)

CASSANDRA - TÄVLING

sV; ska packa inför New York :)

Cajsa

springer runt hela lägenheten som galen.. ^^

Molly Bergström, UPPSALA

hihi mys :D

felicia - fotokobran

sv; :)

ska du inte göra något nytt inlägg snart? ;p

Molly Bergström, UPPSALA

ingenting faktiskt :) dudå?

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, vad lyssnar du på? :)



Kollar på Grammis nu :P hehe

Molly Bergström, UPPSALA

Jooo såklart :D vi bor ju tillsammans :D

Molly Bergström, UPPSALA

Nej det har vi gaktiskt inte :P

CASSANDRA - TÄVLING

sv; tors- tisdag :D

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, mys :)

skolan o så :P

händer imorgon då?

Emma ' What is love?

Har också varit i tallinn :D haha

Anna med A

allt bra? :)

Darina

Hejsan, du har en riktigt fin blogg! :)

var gärna med och tävla i min nyligen påbörjade tävling. Det enda du behöver göra är att kommentera jag är med Super enkelt, klicka bara på länken här nedan så kommer du direkt till tävlingen! :)

http://toto.blogg.se/2012/february/tavling.html



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: