by amanda

| Vardag



Nationella provet idag gick faktiskt bra, jag är riktigt nöjd över min insats. För er andra som gjorde det hoppas jag att det gick bra. När jag hade slutat skolan åkte jag till Gullmarsplan och mötta Moa. Köpte en chai latte och åkte sedan till Media gymnasiet. Trots att jag redan varit där en gång på öppet hus så åkte jag mer än gärna dit igen. Träffade Emelie, Natou och Diana där. När vi var klara åkte jag hem, pluggade och nu pratar jag med Filippa i telefon. Jag måste bara tacka vackra Moa för idag ♥

Imorgon kära vänner ska jag och min familj åka på båtkryssning till Tallinn. Det kommer att bli riktigt nice, spa och sådär. Kommer hem på måndag igen. Kommer dock inte kunna blogga men jag fixar några tidinställda inlägg. Kameran är med också så bilder får ni när jag kommer hem igen! :) Pussar
sofia

vilken av fyra saker tog du på uppsatsen? :d <3

Cajsa

åhh, lyx! :O

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: om jag vill bo kvar här på gotland eller inte :)

LINDAVIOLA!

sv; :)

Molly Bergström, UPPSALA

Okej ;D kollar tv hihi

Anna med A

Ja :)

Amanda

sv: jag gör inte så mycket, själv då? :)

Sofia

tack :D

LINDAVIOLA!

sv; jag verkar dessvärre inte få något svar :(

emma

taaack:D ska kolla film nu typ:D

emma

house bunny;)

LINDAVIOLA!

sv; haha. Får nog göra det, sambon visste ju inte heller xD

Johanna

Svar : Hihi okej najs :) <3

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Haha grymt :D

ttova - en blogg om livet

Sv: Jo men jag fick först inte sluta.. För mina föräldrar..

sv: tack så mycket! :)

LINDAVIOLA!

sv; haha :D

Molly Bergström, UPPSALA

filmen på 6an ;P

ttova - en blogg om livet

Sv: Vet inte..

Cajsa

göres?

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Ska försöka träna stugan inför nästa helg som jag fyller år :D själv då?

sv: :)

Molly Bergström, UPPSALA

nej, 7an gick den på :P angel hehe

CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

sv; hihi tack sötis :)

Cajsa

nice. :)

kollar på tv och gör mig klar för att sova. :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Åh vad kuul :D

hanna ♡

haft en bra vecka hittills dååå? :D

Molly Bergström, UPPSALA

Nja.. är inte så mycket för svenska filmer :P

emma

jajemänsan:D

Molly Bergström, UPPSALA

Det var dom kan jag säga ;) :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Okej, vad härligt :D

emma

Fredag: Myskväll med sambon:)

Lördag: fest med min vän. du då?<3

Cajsa

ja som fan! xD

Molly Bergström, UPPSALA

Hihi yes :D

Amanda

sv: okej :D

hur har din dag varit? :)

kajsa

härligt att det gick bra på nationella proven, känns som det gick bra för mig med :)

Anna med A

ska åka hemifrån kl 10 men funderar på att skita i skolan i morgon. vi ska bara på museum.

emma

wooow vad ska du göra där?:D

ida | foto ♥

Låter som en bra dag :)

Molly Bergström, UPPSALA

Jag vet inte riktigt :) dudå?

Cajsa

det är visst fullmåne i natt. :O

LINDAVIOLA!

sv; haha, visst :)

Fotograf Sandra

Härliga bilder !!



Tack för tipset!

Vad gör du?

kram

emma

Vilket land är ni Tallin? estland, lettland eller litauen?:P Asså jag & geografi suger :P

sara

Hej, fin blogg!

händer ikväll? Kram :)

ttova - en blogg om livet

Sv: Inte lite skönt heller!

Molly Bergström, UPPSALA

Åhh kul :D vad ska du göra där?

emma

hahaha jag dör lite ;) du ska till Tallin, men vet ej var de är;) vad kostar en kryssning?

Cajsa

nej nu får jag så lov att säga god natt. :)

ronja

sv; nej har ingen aning faktiskt tror det kan vara i april :)

Molly Bergström, UPPSALA

Åhh vad skoj :D jag har aldrig åkt på kryssning haha :P

Amanda

sv: samma här :D

emma

då hade jag lite rätt ;) hehe



Jag åker till Thailand om 14 dagar:D

LINDAVIOLA!

sv; "Mainstream är all musik på radion typ. Låtarna som spelas 3 gånger på en timma." Liene gav mig svaret!

Molly Bergström, UPPSALA

Precis hehe :P jag åkte en gång när jag var asliten :P

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej

Haft en bra dag? :D

Molly Bergström, UPPSALA

yeey :D

sv: helt okej, själv? :)

nathalie - naxo, bloggen med tips!

vad är din favoritlåt?:D

Moa Larsson

Tack själv fina du! Love u <3

felicia - fotokobran

sv; har du haft den headern så länge? :)

emma

haha tänk på mig :P ? jag HAR aldrig vart utomlands förr:P

N A T H A L I E Y R V E N S T A M !

Gissa på vad jag håller på med och vinn något jag tror du hade blivit enormt tacksam över ;)

http://nyrv.blogg.se/2012/february/vad-ar-det-jag-haller-pa-med.html?_tmp=c44d9f31c424c5d639f4b8680f15f46ce7e83b43

sara

Okej, kul xD :)

Typ fixa lite med bloggen :) Kram

Molly Bergström, UPPSALA

Najs :D min första hihi

Molly Bergström, UPPSALA

Ahaa najs :D har du också 4s?

emma

hahah ja:D

Molly Bergström, UPPSALA

Okej :) vad är skillnaden ?:P

Fotograf Sandra

Sitter och fixar med bloggen, har gjort en omstart!



Händer imorgon fredag då?

Kram

emma

vet=) du röker ej?

Ida-foto❤

Sv: okej vad bra :) jodå det har den verkligen varit, hihi! Kram

Molly Bergström, UPPSALA

Ahaa okej hihi :D

linn

alltsa wow, vinterlandet! satt ute i solen pa min lunch idag liksom, och england ar ju inte sa langt bort anda

alexandra | fotoblogg

hoppas du får en bra resa :-)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: