by amanda

| Vardag
Tjenis penis! Idag slutade jag skolan vid 3, åkte till Gullmarsplan och mötte Cecilia. Vi åkte till bowling hallen, träning idag men var mer än en timme för tidiga så satt och pratade med Regina om lite allt möjligt. Nöjd över min insats i allafall, jag slog mitt personliga rekord. Även om det inte var så speciellt mycket så är jag glad och nöjd! Sedan blev jag och Cecilia skjussade till donken, softade där tills Cecilias pappa handlat klart. När jag väl kom hem åt jag middag och nu lyssnar jag på musik och chattar med fina vänner på facebook. Äntligen fredag imorgon!
Anna med A

vad gör du? :)

▲ Mohammedi's™

sv: inga proble, men allt bra då? ;)

tova [ en blogg utan pappa ♥ ]

imorn blire lov för mej ahha ;P ahr du ? :D

DIANA ÖSTERBERG

sv; Tack så hemskt mycket :)

LINDAVIOLA!

sv; Ja, visst är dem :)

Anna med A

kollar teve :)

▲ Mohammedi's™

SV: tACK, JO JAG MÅR FINT!

GÖRS?

DIANA ÖSTERBERG

sv; Allt bra med dig? :)

LINDAVIOLA!

Kul att du slog personligt rekord :)

▲ Mohammedi's™

sv: okee ;)) är det roligt,? hehe

IIRMA'

Bara bra! :D

▲ Mohammedi's™

sv: hehe aa ;)

♥ Evelina ♥

Hejsan! Är det där din riktiga ögonfärg? :o Fin :)

All bra annars? :)

//Evelina - Laoop.tk

Sara

Sv: det är bra :)

Sara

sv; Jag har lagt till dig, lägger du till mig nu? :)

▲ Mohammedi's™

sv: jag tror att det blir plugg...

själv då?

LINDAVIOLA!

sv; ja, det skall du vara stolt över :D

▲ Mohammedi's™

sv: HÄRLIGT!! Låter kanon helg!

Jag bowlade för några dagar sedan, och de va kanon!

LINDAVIOLA!

sv; Att du slog personligt rekord :)

▲ Mohammedi's™

sv: härligt, med vilka?

LINDAVIOLA!

sv; haha, oj, förlåt! ibland kommer "sv" i bara farten, har skrivit det till min sambo på msn och sånt innan vi flytta ihop xD

▲ Mohammedi's™

sv: niice :P

är du bra på det? hur länge har du spelat i lag?

▲ Mohammedi's™

sv: Grymt!! ;)

LINDAVIOLA!

sv; haha, ibland tänker jag t.o.m "sv" när jag svarar på sms och sånt också. Man blir skadad utav att blogga xD

SABINA MONTERO

Fin blogg! :)

Cajsa

hehe jo det är bra. snyggt du gjort ögonen!:D

LINDAVIOLA!

sv; haha :D

Cajsa

nej nu ska jag sova. nattis! :D

Anonym

sv; hahaha, ja :D

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej

Önskar dig en trevlig kväll! :D

Emma ' What is love?

2008 så det var längesen haha :D

Nathalie Nyrén

Fin!

Carro - http://four.blogg.se/

sv: åh, tack! :D

Emma ' What is love?

en kille, otrogen jävel och massa skit. åh. är över honom men nu sårar han andra istället. äcklas. <3

Sami

Sv: det kommer nog gå bra :) själv fick jag urdåligt på matteproven vi gjorde men ändå kom jag in på ett fantastiskt gymnasium så det är inget att oroa sig över fastän det kan vara lite läskigt. lycka till!

Carro - http://four.blogg.se/

sv: hihi .)

allt bra?

LINNEA

en fårga? varför har du alltid samma rubrik? :)

WangGallardo

Fin blogg!



Skulle bli skit glad om du tog dig tiden & kika in i vår blogg för att lyssna på ett par låtar en vän till oss gjort, vad tycker du?



KRAMIS =)

Tove

sv - ja det har jag :)



några roliga planer inför imorrn?:D

DIANA ÖSTERBERG

sv; De är bra med mig med :)

Anonym

Vad är ditt rekord?

S A R A

hoppas du har haft en riktigt bra torsdag :D

Lil bex'

haha tack så mkt ;)

Molly Bergström, UPPSALA

Godnatt och sov gott :)

tack så mkt, detsamma! :D planer idag då? :)

tack! :D

LINDAVIOLA!

sv; visst är hsan :)

Anonym

sv. tack så mycket :)

Enya♥

Sv; hehe nej :)

Hejje allt bra? :)

Lisa

älskar bowlingg!!!

sofia

blir att fara på ett disco och en blire att fara nog och bada med syrran och hennes familj, dusj? :D <3

Anna med A

tack :)

cherie's välgörenhetsblogg

sötis! :)

sv: tack :)

Vem? - TÄVLING PÅ BLOGGEN!

Du har en grymt fin blogg! Tänkte bara säga att jag har en tävling på bloggen där man kan vinna en säck full med grejer! :)

Darina

Hejsan, hoppas allt är bra med dig! :)

Tiden för när vinnaren utses på söndag

har nu lagts upp i ett inlägg på bloggen.

Så håll utkik /Darina

Gabbi

Fin bild! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja, super gott :D

- de är också bra med mej :)

tova [ en blogg utan pappa ♥ ]

auu' :P

dryygt..<3

Lisa | 12 | Foto & vardag

Vinnarna av dagens blogg är utsedda, blev du en av dom?



http://lisafisap.blogg.se/2012/february/vinnarna-av-dagens-blogg-ny-omgang-17-192-2.html#comment



Var gärna med igen!

/ L I S A ♥

alexandra | fotoblogg

grattis till ditt rekord!

fin bild och gud så underbara ögon, är det linser? :)

Amanda

vinnaren av veckans blogg är ute! kolla om du vann eller anmäl dig igen :D

http://ssmileyface.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-2.html#comment

Johanna

Vill du ha fler besökare på din blogg?

Var då gärna med i min tävling om att bli veckans blogg :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/february/12-februari-2012-veckansblogg.html#comment

Nathalie Nyrén

Så lite så :D

L

jaha haha!



l'skiga ögon! är de vanliga eller redigerade?

Emelie

GRATTIS för nytt rekord!!!! :DDDD

Tilde [ FOTO & DESIGN ]

Vill du ha fler besökare på din blogg?

Var då gärna med i min tävling om att bli veckans blogg :)

http://tildz.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html#comment

tova [ en blogg utan pappa ♥ ]

aduu :D kraamais! <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: