by amanda

| Vardag
Gick hem från skolan idag runt halv 11. Hade så sjukt ont i magen så kände att det var det bästa. Gjorde pannkakor till lunch och sedan dess har jag bara suttit framför datorn. Just nu kollar jag på Glee och dricker varm chocklad. Snart kommer familjen hem, runt 4 skulle vi åka hemifrån. Båten går vid halv 6. Jag hoppas att ni får en riktigt bra helg! Puss&Kram
Molly Bergström, UPPSALA

Okej ;D sööt bild!

hanna ♡

såbra då! :D

Molly Bergström, UPPSALA

Hih :) kan jag få ditt hår?

Molly Bergström, UPPSALA

Såklart :D för du har asfint hår xD

Sofia

Sv: Ja visst ser det gott ut? :) hehe.

Vad ska du göra idag?

Eriica

Vilka fina bilder! :)

hanna ♡

visst är dom!:D

S A R A

sötis! :D

Jennifer Ljungquist

snygg blogg !! Vad händer idag då ? :D

Sofia

Sv: Gud vad kul! Vad ska du göra där? (:

Cajsa

hemma! :D

Sofia

Sv: Gud vad kul! Hoppas ni får det bra! :)

Cajsa

hehe. :)

S A R A

sv; så lite så, vart ska ni med båt? :D

sv: härligt! bra med mig :)

Eriica

Allt bra med dig? :)

sandra

sv: tack, mår bättre idag dock :)

sandra

sv: ja faktiskt :D

Molly Bergström, UPPSALA

tack :P men mitt är så kort haha

julia

svar: ja, varm choklad är så himla gott!

FAN vad du är snygg min vän, kommer sakna dig i helgen <3 puss

Anna med A

Ja (:

Cajsa

städa. själv?

Molly Bergström, UPPSALA

true true xD

Anna med A

Tack :)

Cajsa

hihihi ok.. ^^

Anna med A

vad ska du göra i kväll :)

Molly Bergström, UPPSALA

tack gumman :D

Molly Bergström, UPPSALA

hihi :) hur kallt är det där du bor?

HANNA

vad händer en fredag som denna? ;)

fina bilder :)

Cajsa

eller hur jag vill ha dem! ^^

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv aha :d

var det svårt att komma på något då? :D

Amanda ♥

Allt bra med dej idag sötan ? ♥

CONVERSE

- Det verkar som ett roligt program men jag hann inte gå på öppethus där :/

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Jag har bara jobbat lite idag, annars inget :) du då?

flexx

fin blogg! kolla gärna in min blogg och lämna en kommentar!:)

Cajsa

sant men när man är sjuk känner man sig äcklig i alla fall..xD

Cajsa

usch usch...hatar att vara sjuk. :/ Dessutom vill man ha så mycket när man är sjuk också som inte finns hemma. typ som soppa och glass. :/

Molly Bergström, UPPSALA

Hahah :P enligt dig? :D

LINNEA

ja hehe :)

godnatt

felicia - fotokobran

sv; härligt! :D

har du skola imorgon? :)

S A R A

sv; så bra! :)

Anonym

godmorgon !:D

Cajsa

god morgon söt!

Anna med A

Härligt. Vi singlar ska väl också vara glada haha

sofia

joo :D

DIANA ÖSTERBERG

Va långt och fint hår du har :D

Carro - http://four.blogg.se/

sv okej, inte mkt ^^

gjort idag?

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, inte mkt :P hehe

typ slappat m.m

görs?

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej ^^

jag gör inte mycket :P hehe

gjort idag?

DIANA ÖSTERBERG

sv; lugnt ;)

SV; Tack ! :) Allt bra idag?

Lisa

så lite så:D

Enya♥

Sv; ja :D haft en bra helg? :)

Anonym

ha en bra dag!

Gabbe

- svarar på frågorna ikväll 18:00 =D kramaR^^

sofia

japp :D <3 Haft en bra helg :D

Fotograf Sandra

Tack så mycket ♥ Det värmer



Jag har precis lagt in en ny design och nu ska jag laga lite mat :)



Vad gör du?

Kram

Lil bex'

ja verkligen hehe

Sofia

okej :)

Lil bex'

jag glr inte mkt alls sj+

Lil bex'

gott, jag med ehe

Lil bex'

varma mackor tänkte jag hehe sj?

ebba<33

tack :)

Lil bex'

åååh ge mig de e min favvomat ju

ebba<33

:)

Lil bex'

nehe va e din då+

Lil bex'

vad gott !

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: yes ;)

ebba<33

japp själv då? :)

Alice

fin blogg, vad gör du? :)

DIANA ÖSTERBERG

sv; Vad gör du då? :)

issa

sv: tack :):)

Anna med A

kollar på teve :)

danten89

22 år.

Dudå?

Patricia♔

Hur är det med dig?

sv; Hehe ;)

Emma Härnqvist

Hoppas att du mår bättre imorgon nu :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: