by amanda

| Vardag

Idag efter skolan gick jag hem. Gjorde inget annat än pratade i telefon med Nicklas i över två timmar. Filip kom till mig och vi drog på öppet hus på Cyber gymnasiet. Efter det åkte jag hem, åt middag och sedan blev jag skjussad till Ulrika. Så nu sitter jag hemma hos henne och softar. Jag ska sova här inatt då vi tillsammans har tagit ledigt imorgon för att åka till Gotland. Hennes mamma bor där så vi ska åka dit! Mmm, älskar Gotland och att få åka dit med Ulrika - hur bra kan det bli?! Jag vet inte hur mycket jag kommer kunna blogga där eller om jag kommer kunna blogga överhuvudtaget. Men jag ska försöka med mobilblogg eller något! Vi hörs, puss&kram

MADDISENJ

det är fint med mig. Sov gott :)

Linzie Neon

Hej! Tänkte bara säga att nu är tävlingen om de blåa linserna avslutad, kika in om det var just du som vann! <3

emma härnqvist

va? om det finns en butik som heter ralph lauren? ja :) http://www.ralphlauren.com/frontdoor/index.jsp

sandra

sv: hehe ja :D

ida | foto ♥

söt bild :)



sv: så lite :)

kate

Följa varandra via bloglovin ? =)

linneasstars

nu är dagens blogg dragen! gå in och kolla om det blev du denna gången! om inte var gärna med nästa om gång! <3

JULIAOFSWEDEN ♥

-här är det bara bra:)

vad gör durå? kramis!

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

:D

Madelene ♥

Hej !

Allt bra med dig ?

Vad händer i helgen :) ?

Kram♥

Maria en av Norrlands bloggar

Hej nu är dagens blogg avslutad gå in och se om just du van om inte va gärna med igen lycka till :) http://mariaenliten.blogg.se/2012/february/dagens-vinnare-dagens-blogg-2.html#comment

MICHAELA - FOTO

Allt bra med dig idag? :)

Agnes Eriksson

Fin bild :)

Patricia♔

Ha en trevlig helg:)

- jag har inte hunnit göra så mycket idag, sj?

sannas rum

Sv; vad kul!

nej jag har inte gjort så mycket ännu. har du några planer för den här fredagen? (:

Felicia Aulén ♥

sv; haha jaadu :) det var en hel del frågor, men jag försökte svara alla så korrekt jag kunde :D

Sara

Ska ni är ;*

gamze

fin blogg!! btw jag gillar din header :)



checka gärna in min blogg & glöm inte kommentera :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket, blir så glad!

Hur är det med dig den här fredagen? :)

Emma ' What is love?

ja, min pappa jobbar där o min syster går i åttan där :|

SVAR: Vad bra :D

DELLZ ♥ - en komplicerad tonåring

Hej, allt bra? ♥

Daniella - Drömmen om att bli designer ♥

Äntligen fredag! Har du några planer inför helgen? :)

Lisa

fin bild=)

Gabbi

Sv: Hehe =D

Kikar förbi här och önskar dig en bra helg! ;)

JULIA - Fashion blogg

Hejsan, är allt bra idag?

Shuuue! Kikar in och hoppas på att du får en bra start på helgen och en toppenfredag! :D

Agnes Eriksson

Bloggen funkade inte ett tag men nu är jag back on track babes! :)

SARA- IMSOOUTRAGEOUS

Hej! nu har jag lottat ut dagens 3 CUTIE'S kolla in om du var en av dem , om inte? så har du en ny chans! :)Hoppas du får en trevlig kväll !

sofia

ska snart fara och gymma, dusj? :D

CONVERSE

- Jag vill gå Sam med inriktning media information och kommunikation ^^

frida

skönt med gotland :D

Anonym

sv. härligt :) bra med mig.

Hanna

Roligt med Gotland, var skitlänge sedan jag var där, men har varit där förut, min pappas jobb har två somarstugor där, så som liten var jag där ofta :D

Men det är super vacker natur där... :)

SV: Jag mår alldeles perfekt, har haft en rolig dag och hoppas med på en mysig kväll, ha en fortsatt bra dag :D

Edith

Sv: Följer dig nu! Säg till är du följer mig! <3

Linn

Fin blogg! :D

SAGA LINNES

Men berätta sen om du kom in på mediagymnasiet, ska du på fotolinje då eller? :)

A common blogg -

allt bra? :)

Alle

Heej! Skiit fin blogg!!

Skulle du vilja göra ett bloglovin byte förresten? :))

Dagens blogg är nu utsedd, kika in och se om du vann och/eller anmäl dig på nytt i samma inlägg. Glöm inte att du har större chans att vinna om du följer mig på bloglovin och gillar min fanpage!



DIREKTLÄNK: http://angelica.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-15.html

LINNEA

de tär bra :D

Elin ♥

Jätte fin blogg :)

batts.blogg.se

va söta ni är!

angelica♥

SV:mycket.

viki

Vem är nicklas då? ^^

Vad gör du nu då? :)

Kram!



Sv; Jaa!

Johanna

Svar : Ja det måste vi verkligen göra! <3

FlizanLizan

sv: allt bra? :D

- Swedish Source Of The PLL

sv: vad görs<? :D

Jennifer

sv: japp :) ser ut att bli det :))

evelina

sv; lagt till dig nu, blev nr 219:)

A common blogg -

nej, själv? :)

angelica♥

SV: väldigt klockren .

SARA- IMSOOUTRAGEOUS

sv jodå de funkar :D

görs?

SARA- IMSOOUTRAGEOUS

sv ahaa, vadå för musik? ;)

jag svarar på massa mejl & kommentarer :d

B E X O L L I L A .

hehe okej

ttova - en blogg om livet

Sv: Jo de är alltid roligt att börja lära sig! :D



Jo nog är det bra lite less och så menmen de är livet de.. :)

Anna med A

tack :D

RONJA

sv; helt okej faktiskt :) trodde det skulle vara svårare :)

RONJA

sv; ja gjorde du också nationella idag ? :)

RONJA

sv; helt okej tror jag :) vissa frågor var svårare än andra men det ska nog ha gått bra :) för dig då ?:)

hanna ♡

jappsi! :D

RONJA

sv; okej :) vilka skolor har du valt ? :)

RONJA

sv; okej :) jag vet inte riktigt önnu hehe men jag tror det riktar mot vittra södermalm eller värmdö gymnasium :)

Okej, jo det är bra! :)

Mina awesome foton ♥

svar: jo jag vet att du skrev om, men jag sa innan att jag inte vill prata om det, sorry, men jag mår dåligt innerst inne.

Ronja

sv, sam beteende tror jag :) du då?

Står på sidan om bloggen, ganska tydligt:P Men jag är 18 snart 19 :)

Lil bex'

vi ska köpa material till våra smycken hehe

Mina awesome foton ♥

svar: tack :)

Mina awesome foton ♥

svar: jo, faktiskt, för jag har sagt så här till fler, och då har jag bara fått arga svar tillbaka..

Lil bex'

ja de e najs kommer tävla ut ett armband här från oss hehe

Cajsa

hehehe det är inte alltid lätt att veta va jag snackar i. ^^

Nice, vgd? :)

hanna ♡

jaaaaaaaaaa, han är sick! :D

Anonym

Ens ån spegel har ajg med :D

RONJA

sv; aha nice :D

ida | foto ♥

Sv: hehe nej jag är 98:a :P är du 96:a då? :)

sara

Vill du vara med i veckans blogg?

Skriv jag är med sen så blir du länkad på kvällarna!

http://saraholmessonxd.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-1.html#comment

Kram!:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: