Önskelista 2012

| Vardag
 
Jag har precis suttit och fixat ett collage med bilder på vad jag önskar mig. Allt kom inte med och lite lades till men ungefär det här önskar jag mig. Jag är medveten om att det nästan bara är dyra saker men man kan alltid önska sig! Btw så slutade vi ungefär 2 timmar tidigare idag, sjukt skönt så jag somnade i soffan när jag kom hem. Nu ska jag lägga mig där igen för att se lite på tv och läsa en bok på engelska vi har fått i läxa. Ha en fin kväll ♥
♫♪ sandra T

nice!

- Caroline

sv, Jag är förkyld :/ <3

kaffehörnankaffehörnan

samma här

Sophie "autophoto"

Jag manar med typsnitten!

FlizanLizan

sv: kopiera allt och återställ allt sen men du kopierar jue bara kategorimallen :P

danten89

Underbara julklappsönskningar ;)
Varit snäll i år? =)

madde!

sv: ja verkligen!:(

Carolina

Jaaaa :( typ <3

- Caroline

sv; Tack så mycket sötis! <3

julia

härlig önskelista :) Skulle inte tack nej till dom sakerna! ;)

Moa

Haft en bra dag?:)

LindaViola - mamma till två!

sv; Absolut!

|| mannen som kan prata om hundar ||

Jag hoppas att du får allt du önskat dig :)

Inga-Linn

Vilken härlig önskelista!:) Många bra saker!:)

Ping Lowhngren

varit lite med en kompis o fikat :D

Carolina

Jag heter Carolina och min klass kallar mig Carro :) men alla utanför säger lina. Vadårå? :) <3

Marta

aldrig fel med en bra kamera :) hoppas att du får allt du önskar dig :)

Inga-Linn

Sv: Tänkte göra ett inlägg om det senare så då får du se då;)

LindaViola - mamma till två!

sv; Tack så mycket _)

Marta

skooooooor!! :p

Carolina

Jaha, jag minns inte varför jag blev Knaset. Antagligen för jag var väldigt knasig i sjuan. Det är det ända jag vet ^^<3

anna

jisses va du önskar dig, ja kommer inte på något ja önskar mig

madde!

sv: åh tack!:)

Carolina

Jadå :D

FlizanLizan

sv: vad konstigt :/

sofia

jaoo :D <3

Carolina

Ser ut som en bra önskelista ;)<3

sofia

vad för ny kamera vill du ha? :D

- Caroline

sv; Hur har din dag varit då? :) <3

Cajsa

haha det är mer jag som tycker så men jag tror att mina vänner tycker så också..xD

LINNEA

sv; de är super :) själv? kram

danten89

Såklart =)
Händer ikväll?

Inga-Linn

Sv: Ja, Är allt bra med dig annars?:)

Beatrice

jo är sant, =) tack att du bryr dig:) kram

EMMAS!

önskar mig typ samma saker xD

jonna

ja, verkligen :)
vad gör du ikväll då?

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Bra önskelista:)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ha en fin dag! :)

LindaViola - mamma till två!

sv; :)

Anonym

sv: hha absolut:D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: yes :)

Lotta

Sv: Jaa, det var riktigt mysigt:) Hur är det med dig idag då?? =)

Beatrice Jakobsson (foto)

Ikväll avslutas lucka tre och det är väldigt många som har valt att vara med och därför tänkte jag bara tipsa om att dom själva har en Julkalender. Bara ett tips!

Missa inte deras julkalender - http://www.facebook.com/CoolStuffSE

Marika Saarenpää

Varsågod:)

Marika

Tack vänenn :)

Nicole Dahl

Fin blogg, allt bra? :)

FlizanLizan

sv: hmm nää konstigt

a

haha ja :P

Anonym

sv: ja jag längtar tills jag kan börja läsa den :D

sandra

sv: jo min helg var bra den med ^^

anna

tackar, vart skulle du vilja åka på weekend?

Kajsa

bra saker att önska sig :)

NICOLE

Bra saker! :) vet du något du kommer få? :)

elsa:D

Jaa tack finis!
Ha en bra dag!<3

Marika Saarenpää

:-)

M A T I L D A ♥

vilken bra önskelista ! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :)

Beatrice

tack de värmer! de samma kram<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Lycka till! :)

LindaViola - mamma till två!

sv; Tack så hemskt mycket :)

Angelina

sv: okej :) själv så åker jag snowboard :) tyckte det blev för lätt med slalom så när jag var 11 så började jag att åka snowboard ist :)

Amalia

ny design på bloggen.
Gillar du den? :)
Kram

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Jag har faktiskt inte funderat på det ännu:)

LindaViola - mamma till två!

sv; :)

Beatrice

ja hatar snö... :/
Vad gör du ? kram

WhoIsThis

en kamera är bra julklapp :D

Lillablå♥

Haha kan jag förstå med tanke på att det är du som önskar, sötnos ;) <3

Beatrice

Det är bra med mig sj då? kram

Sophie "autophoto"

Tack :D

ja visst kan ja det skriv igen va det var :)

hanna

vad önskar du dig för sorts kamera? :d

hanna

åh ja jag har hört att den är bra! jag har en canon 1000D och en canon 1100D haha :D

Hanna

ja jag förstår dig, jag hatar den också eller hatar och hatar är ett starkt ord, men jag tycker inte att man kan få ut så fina bilder utav den! jag hittat en sida som visar as fina bilder med en 1000D men förstår inte hur dom ens lyckas!

http://www.fotosidan.se/reviews/viewphotos.htm?ID=17235

cassandra gigel

sv; rudbeck, i sollentuna :) du?

Marika Saarenpää

:-)

hanna

ja det måste vara så för att med ett vanligt objektiv så blir dom inte alls bra tycker jag :)

cassandra gigel

sv; haha gud jo, behöver åka buss! kan inte ens gå dit :P

hanna

ja jag förstår precis vad du menar! jag vill också ha en fjärrkontroll!

hanna

nej men precis det blir bara krångligt då ju :O

anna

har de vanliga 18-55 mm sen har ja ett zoom objektiv (har inte storleken i huvudet) har ett close up filter x10 å ett stativ :)

CASSANDRA

sv; haha ah det är det ;D sollentuna simhall/centrum typ där ;)

danten89

Lugnt annars=)?

Mathilde

mycket du önskar dig. =D

Inga-Linn

Sv: Haha, tack!:) Hur är det med dig idag då?:)

Härlig önskelista :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: