by amanda

| Vardag
Bild lånad från tumblr
 
Idag har det ju varit snö kaos, som jag inte tror att någon har missat? Jag vet ju dock inte hur det har varit i de andra städerna men i Stockholm i allafall. Jag kom försent till skolan, tvingades köpa mat till lunch för att slippa gå till matsalen och när jag skulle hem så hämtade Pappa mig och Filippa. Men som tur var hann vi gå lite på stan och äta donken först. Snart ska jag lägga mig i soffan och kolla på Degrassi, haha jag är galet trött. Hoppas vädret är bättre imorgon och att kollektiv trakfiken funkar som den ska! ♥
Anna T - Nörd & Filmskapare

Jättebra text på bilden ju, lite sorglig men gillar den delen med life och if :)..

Här i Uppsala har det också varit snökaos

NICOLE

sv okej vad tråkigt ;p men då vet du ju att du får nåt du vill ha ;)

jag vet inget faktiskt :) men är inte orolig, brukar få toppengrejer av päronen!

danten89

Dårå?=)
Jag ska snart iväg och handla.

M A T I L D A ♥

Vi har också sjukt mycket snö hos oss, bussen är sen hela tiden ! :)

Nathalie :)

sv: haha ja med! :D allt bra annars? :)

madde!

sv: :)
bilden är så sann! älskar den:)

WhoIsThis

ja det har ju minst sagt varit kaos idag

martina

JULKALENDER - LUCKA 5
titta vad som finns under den!
sponsrad av jo-line.se
http://martinaolsson.myshowroom.se/24215/julkalender-lucka-5/

en ny lucka öppnas klockan 11.00 varje dag, hela december.

Kajsa

Hej va gärna med i min "veckans grymmaste blogg".

♫♪ sandra T

gott med donken!

cassandra gigel

snö kaos här med :(

Beatrice

Vad bra :)
vad gör du? kram

Lillablå♥

Att din önskelista är bra :D<3

Erika

Fin blogg!
Besök gärna min blogg :D

|| mannen som kan prata om hundar ||

Snön ställer verkligen till det nu!!

cassandra gigel

sv; japp, bussarna också.. :(

Sotnosen!

Så sant så!:-)

Nora

Jätte fin blogg!
Kolla gärna in min blogg :)

Anna T - Nörd & Filmskapare

sv: Hittade alla bilder på weheartit :D!
Allt bra annars?

danten89

Gör du nu? =D

Lillablå♥

Lugnt ^^<3

hanan ebba axelsson

Allt bra? :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Tack :)

Marika Saarenpää

Svarar som vanligt på kommentarer..

Anna T - Nörd & Filmskapare

sv: Va bra ^^ det är superbra med mig också ^^!
Vad har du hittat på idag då?

madde!

sv: haha förstår det:)
allt bra då?:)

anna

aha :D london hade ja velat åka till, ganska häftigt att de är egentligen inte så dyrt å åka dit

Anna T - Nörd & Filmskapare

sv: Åh jag har varit ledig idag så har tagit det himla lugnt ^^

Beatrice

Kollar på stalkers med bästis sj då? kram

Ping Lowhngren

jaa haha :DD

anna

en nikon d3000 :)

Ping Lowhngren

jaa dom e jätte sköna! :D

- Caroline

sv; jo jag med :)

sofia

okejj, vad haru för ngn kamera nu? :D <3

anna

close up filter är som ett billigt macro objektiv x10 är styrkan och x10 är den högsta styrkan som finns. så du kommer närmare motivet, kan rekommendera de :D

några bilder som är tagna med de filtret är : http://annamarialarssson.blogg.se/2012/december/2-december.html
åh http://annamarialarssson.blogg.se/2012/december/2-december-2.html å givetvis mycke mera men de är dom nyaste

anna

ne de tror ja inte du behöver då :) ja hade gärna haft ett macro objektiv men har ingen riktigt lust å spara te ett just nu :P

- Caroline

sv, jaa hemskt! :( kom du fram till skolan idag då?<3

NICOLE

Nej fy så Mycket snö det har kommit!

Sv :D tack fina du!

Carolina

Ja, kändes för det :D <3

sofia

okejj, jag har en canon eos 500D :D <3

danten89

Tänkte se julkalendern :P
Vilken serie? :)

anna

åh va roligt :D

ja fick mitt zoom objektiv i födelsedagspresent blev så gla så ja höll på å dö :P

Cajsa

hahaha det har fan varit helt otroligt idag..xD OMG va SL har haft att jobba med idag alltså! :O

Carolina

Yes! :)<3

anna

ne de är mer att du kan zooma in saker på håll, ganska smidigt när man ska fotografera natur:)

sofia

jao, jag fotade igår med en canon eos 600D, den var verkligen bra! :D <3

anna

va göru då?

danten89

Var det bra då? =D

sofia

nå 500 då jag vet hur den funkar och den tar bra bilder, men 600 var också bra så :D <3

anna

okej :)

ne ska sova nu :)

cassandra gigel

sv; skolan ligger där ;)

Cajsa

gumman, tycker du att jag har blivit dryg i mitt kommenterande den senaste tiden? Det va en som kommenterade och tyckte det...hon tyckte att jag va mycket trevligare förut men att nu har jag bara blivit dryg när jag kommenterar henne... :( Det är ju inte bra! :O Jag vill verkligen inte vara eller framstå som dryg!! :O

Carolina

Ja, usch för snön <3

CASSANDRA

sv; aah men det är kanske 5 min ifrån centrum min skola ;)

Cajsa

jag vet inte...jag fattar ingenting! :O jag skrev till henne och bad om ursäkt i fall hon tycker så och frågade vad det är hon tycker är sån skillnad. jag tycker ju att jag är samma person nu som jag var förut!? :O eller?

Emma Härnqvist

Inte alls så mycket snö här som i sthlm, men en hel del har det kommit iaf :)

Beatrice

vad mysigt! :) hihi :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mm :)

Beatrice

vad gör du? :D kram

Cajsa

kom på vad det kanske är....när hon har frågat hur det är med mig så har jag bara svarat "det funkar"....det är ju ett sjukt drygt svar...men det är det lättaste svaret att förklara kort hur det är....tror ingen vill ha hela infon om hur det FAKTISKT är....det är ganska långt liksom.. :S

Beatrice

Samma här, sjukt trött alltså! :P haha kram

Cajsa

hon har inte svarat än...hon har nog inte sätt min kommentar än.. :P men i morgon har jag nog svar...det är en tjej jag brukade skriva ganska mycket med förut...så det är ingen random person som bara hackar på mig...detta tar jag verkligen in nu och ska verkligen försöka bättra på. :) ser det som konstruktiv kritik. :) men var bara tvungen att fråga dig också för att se om jag är dryg mot fler eller om det bara är hon som tycker detta...

Cajsa

okej men då vet jag i alla fall. :)
jag ska dock vara tråkig nu och gå och lägga mig. är sjukt trött efter dagens äventyr...xD

danten89

helt okej, men sovdags nu :P
så godnattens^^

Amalia

Kommer upp en frågestund på bloggen kl 19 ikväll!
Kika gärna in å skriv en fråga eller 2!
kram

Ellen

Älskar citatet, så fint!
Vad ska du hitta på i helgen? :)

Matilda Johansson

Bilden så sann!

Agnes Eriksson

Sann text :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: