by amanda

| Vardag
Hej! Igår så var jag och Lisa hemma hos mig, bakade kladdkaka, kollade på X-factor och bara myste ♥
Idag har jag som sagt jobbat, har sålt korv på julmarknaden precis som jag gjort de senaste lördagarna. Nu har jag bara två lördagar kvar! Jag har precis kommit hem och ska snart hoppa in i duschen. Sen runt 20-21 ska jag möta Tess och Sofia för att åka till någon fest i Sköndag.. om jag inte hinner inse innan dess att jag är för trött, haha. Men ska i allafall sova hemma i min egna, sköna säng!
Bilder lånade från we<3it
 
Beatrice

Tack så mkt! :) karm

LindaViola - mamma till två!

sv; Tack :)

Julia ♥

Duktig.. du är på att fota.. allt bra?

cassandra gigel

ha en bra kväll finis! :D

elin stridh

Nu är svaren från frågestunden upp och en länk till dig! <3

Emma Roodla - Fotograf

Det finns sååå många underbara bilder därifrån!

Matilda Johansson

Underbara bilder! :D

sv; tackar! :D

hanna

jag var hos joel och han hade gäster här så då åt vi lite gott och åt lite efterrätt sen såg vi på film :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Många mysiga bilder :)

Julia ♥

Men många andra bilder är ju fina.. ja allt är bra vad ska du göra idag?

danten89

underbara bilder :D
hur är det idag? :)

Beatrice

Haft en bra helg då? kram

Beatrice

Nja de är väl bättre med mig nU! :D
kram

elin stridh

sv: kan ju va skönt :)

B R O W N S U G A R

Mysigt :) Var gärna med & tävla om en Precious Oil från MPicaut i min blogg <3

Louise Fridh

snygg blogg! allt bra med dig idag? =)).

elin stridh

sv: nemas

elin stridh

jag kom precis hem från en mini shopping sedan ska jag nog ta en prommis med karln och sedan göra kycklinggryta och bada :D själv?

Louise Fridh

allt är bra med mig :) vad gör du idag då? :)

♫♪ sandra T

mysiga bilder

Inga-Linn

Vad mysigt ni verkade ha det!:) Härliga bilder, julen är så mysig!:)
Sv: ah, det var riktigt jobbigt, men vad gör man inte för sin pappa som fyller år?;) hehe

LINNEA

sv, samma :) <3

danten89

Helt okey =)
görs då?=)

Beatrice Jakobsson (foto)

Sv: Roligt att du är med i julkalendern! :)

martina

JULKALENDER - LUCKA 9
titta vad som finns under den!
sponsrad av andmotion.se
http://martinaolsson.myshowroom.se/25143/julkalender-lucka-9/

en ny lucka öppnas varje dag klockan 11.00, hela december.

Agnes Eriksson

ja eller hur :D

madde!

sv: inga problem!:)

Angelina

sv: tack! :)

Underbara bilder!

SV: Tackar :)

NICOLE

SV haha okeej :D Ha en fin kväll!

sandra

sv: ja :)

åh vilka mysiga bilder :)

Johanna

Så mysiga bilder!!

LindaViola - mamma till två!

Bilderna va jätte fina :)

Beatrice

vad gör du då? kram

Carolina

Jag kommer inte in på mitt bloggkonto :((<3

FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

Cajsa FOTO

Härligt! :D de är bra här med :D

mysiga bilder

Frida Grimhage

SV: Jodå! Haft en bra dag? :)

sandra

sv: ja verkligen :)

allt bra med dig?

LindaViola - mamma till två!

sv; :)

elin stridh

lkommer bilder senare :)

sofia

jodå! :D

danten89

Väntar in solsidan :)
Ska du kolla? ;)

sv; hihi <3

cassandra gigel

fina bilder!
sv; tack sötis :D

sv; tack bästa du!!<3

allt bra med dig idag vännen? :) <3

anna

tackar :D!

åh vilka julkänslor en får av bilderna :D!

Melinda Nyrén

Haft en bra helg?

Julia ♥

Va i skolan :)

Lillablå♥

Haha, jag kom in :o <3

Julia ♥

Ja.. planer för nästa helg då?

sv; härligt! helt okej :) <3

sofia

verkligen :D <3

anna

åh visst ä de mysigt :D?

sprang runt p liseberg idag å de gjorde de inte bättre

Beatrice

Jag är hos min pojkvän =) kram

danten89

såg du inte Hellenius hörna med? =D
så bra han är,

anna

tackar :D

händer i veckan?

sv; händer massa hela tiden :( <3

Nicole Dahl

sv: allt är bra tack :)

NICOLE

mysigt :D
SV tack :)
Händer imorgon?

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Absolut! :)

sv; måste tillbaka till Umeå, inför en ännu större operation än vad jag gjorde sist jag va där för en månad sen, som krävde 3 dagar.. <3

Ping Lowhngren

oh tack ska du ha! :D

danten89

Det var jättebra ikväll =)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Tack så mycket!

sofia

chillar, snackar med lite folk på fb, dusj? :D <3

danten89

Visst är han söt :)

Händer ikväll mera då?

Marta

bra jobbat! blev festen bra?

tävling hos mig där du kan vinna ögonskugga palett med ca 100 färger som du sj väljer! om du är intresserad så länkar jag här http://miklewska.blogg.se/2012/december/tavling-pa-miklewska.html

Emelie

fina julbilder!

Nathalie :)

Sv: härligt! Allt är toppen med mig! :D

Cajsa FOTO

JA :D

Ping Lowhngren

oh va mysiga bidler btw! :DD

Beatrice

Personlig assistent sj då? kram

sofia

visst var den! :D <3

Kamilla

Jag har utmaning på min blogg.
Kom med nåt roligt, elakt eller vad som ...
Som jag ska göra, tack!
Ha en trevlig kväll !:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: