by amanda

| Vardag
As sköna bilder, håller ni inte med? :D
 
Igår så drog vi på festen. Det var ganska kul, bra drag och sådär men var sjukt trött. Kom hem halv 2 med Sofia, hon drog någon gång imorse så jag låg bara och degade. Klockan 3 åkte jag in och jobbade 3 timmar av syrrans pass, hon kände sig dålig så jag ställde upp. Har kollat på Solsidan, ätit Ben&Jerry's osv sedan dess. Ska snart lägga mig i sängen och läsa lite, har fått två romaner i skolan som ska vara klara i Januari så. Kramis ♥
Lillablå♥

Visst ! det är jätte knäppt! Men min kille satt och hakade lite in så jag kunde komma in på knaset.blogg.se igen, så det visade sig att jag hade skrivit lösen med storbokstav i början :o <3

sofia

okejj :D <3

hahaha så sanna!

sv: mitt blodkärl är typ missbildat, så dom ska typ kapa av det där det är missbildat, och bränna fast ett nytt ;s <3

danten89

Kul planer till veckan?=)

Hanna

hehe ja, tack fina du :)

sv; eller hur :/ <3

Kajsa

Hejsan, nu är tävlingen om ett iphoneskal avslutad, gå in och kolla om du vann :D

http://kajsaochtuvas.blogg.se/2012/december/vinnaren-av-caseapptavlingen.html#comment

elin stridh

HAHA så kul :D

martina

sv; roligt att du gillar det! :)

LindaViola - mamma till två!

Hoppas du får en bra dag!

sofia

haha okejj :D <3

hanna

ha en bra måndag amanda! :D

WhoIsThis

haha bra bilder :D

Art By Tina - Konst & Fashion

Hahaha, racer-katterna va ju bäst!

danten89

prov på onsdag, lucia på torsdag och julgodisbak och stök i helgen ;)
hur är det idag? :)

Beatrice

Ja :D

M O A

SV; Roliga bilder ;) Va kul jag har då varit på en vintermakrnad hela helgen :) Händer idag?`:) kram

|| mannen som kan prata om hundar ||

Haha, sköna bilder! :P

Linnea

hahahah omg, så sant allihopa!

Hanna

så lite så tack så mycket :)

danten89

Det är bra, vad görs`??=)

♫♪ sandra T

haha :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack :D

Shysst att du kan jobba istället för syrran :)

FlizanLizan

sv: du ville ha det under rubriken va? :P

enya

allt bra? :D

Lillablå♥

Haha jag ÄLSKAR kaffe, Amanda :D <3

Inga-Linn

Fett roliga bilder!:)

Beatrice

Nja jag hatar att ta de lugnt vill alltid ha saker att göra. hihi!
Gör du då? kram

LINNEA

haha så jävla goa bilder ! :D

sv; ja de va riktigt mys <3

Lillablå♥

AA..<33

M O A

SV: Okej, ska också plugga ;) Vad gör du nu?

komig

Jag har en fråga till dig..
Tror du på Jesus och gud?

Sophie "autophoto"

Ska försöka fixa det så snart jag kan! Men att menyn går ihop med contenten vet jag inte heller har själv samma problem. :/

Amalia

Hej!
Tävling på bloggen, tävla om egendesignat iphone skal.
Här:http://sveablogg.se/amalias/2012/12/09/2a-adventstavlingen/
Annars kan du väl bara kika in å säga hej? ;)

Malin Wallin

Fin blogg!

Haft en bra måndag? :)

Kram!

Lillablå♥

Kul att du tycker så :D <3

NICOLE

SV skoj, samma här typ :)

Bana manna

Härlig blogg du har! klicka gärna in på min och lämna en kommentar är du söt!:*

LINNEA

sv; jag med hih :)

♫♪ sandra T

haha!

Alice - bilderbyalice

Halloojj, vill bara tipsa om min julkalender. har 3 tävlingar igång just nu. i lucka 6,7 och 9. man kan vinna shampoo, bok och smycken. du hittar dom här http://bilderbyalice.se/category/julkalender-2012.html
Massa förlåt om du inte gillar sånahära kommentarer!

Angelina

5 minutes before a test, såå sant! haha x) inte riktigt kanske men dagen innan x)

- Caroline

sv; jaa, älskar london :D

Lillablå♥

Pratade nyss med min kille :D vad gör du?<3

Beatrice

Ja eller hur haha :D

Lillablå♥

Kaffe=mums, Amanda :D läär dig ;)<3

Lillablå♥

Jaha :D vart har du varit då? <3

- Caroline

sv, Ja :D

Lillablå♥

Ja.. Man måste nog lära sig dricka det xD jag börja redan vid 4års åldern ^^<3

Malin Wallin

sv; Härligt, jodå min har varit bra :)

elin stridh

tack :D

anna

härligt :)

ne jobba, julbord,lucia, klippa mig :)

elin stridh

hehe :D

NICOLE

sv tack själv fining! :)
händer?

elin stridh

kl e ju nio ska ska inte göra så mkt haha själv?

Beatrice

Nej tyvärr jag söker jobb.. Men det är inte så lätt att få jobb i dagens läge :/
kram

anna

haha ja fast känns som hela veckan ä fullbokad

- Caroline

sv; Tack :D Älskar dom du har i det här inlägget haha! <3

sofia

gjort idarrå? :) <3

anna

haha ja ja menar visst gött å ha något å göra men dom dagarna då man har fullt upp ä ju lite jobbigare :P

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Snällt av dig att jobba åt din syster.

Inga-Linn

Sv: Ja, verkligen!:) Allt bra med dig idag?:)

Beatrice

Jo men jag vill ju bara jobba inom den branchen :P kram

elin stridh

jag har handlat, bakat o badat ahha durå?

Lillablå♥

Jasså :D nice! Vilken då?<3

Anonym

http://www.blimamma.se/galleri?comp=7

hej hjälp min bäbis att vinna den här tävlingen
Rösta på bilden Baby Bigfoot!
Varje dag dras en vinnare som får synas på min blogg.
Säg bara till när du har röstat

jonna

haha så sjukt bra allihopa :)

Lillablå♥

Jag tycker det är gott :D<3

Matilda Johansson

Haha! Åhh så sant! :D
Hur har du gjort det där med att det står kopiering ej tillåten under inläggen? :)

Ellen

Haha älskar såna här, kan inte låta bli att le ;)
sv: Låter som en bra helg ju! Jag gjorde inte mycket alls faktiskt, slappade och träffade vänner osv. :)

julia

hahah sköna bilder :D!

Julia

Några stämmer super mycket ! ;)

Jessica

Haha, älskar dom där bilderna! :D

Annellisaa

haha härliga bilder:)

† iris

Haha! STämmer såå! :)

olivia

haha alla bilder stämmer ju :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: