by amanda

| New in, Vardag
Jag ber om ursäkt för inget uppdaterande tidigare. Men imorse så väckte pappa mig runt 9 tiden, vi gick först på ett museum och sen till slottet. Kollade runt och sådär, helt ärligt så var det lite långtråkigt men ändå intressant. Efter det åt vi lunch på pizza hut och sen åkte jag till Slussen. Där mötte jag Felix, My, Lisa och Filip. Vi drog och spelade laserdome, Tess kom också efter första omgången. Sen gick vi till donken, satt där och pratade och efter någon timme åkte jag och Lisa hem till mig. Vi har kollat på en film och börjat se serien O.C, den verkar så sjukt bra. Jag har alltid velat se den :D Imorgon ska jag träffa Filip ♥
 
Detta köpte jag igår.
Popkungen

http://www.svtplay.se/video/934045/michael-jacksons-bad-sa-kom-den-till/?tab=undefined&sida=1

Nathalie & Amanda ❤

- vakande nyss, allt bra ? :)

emilia

sv; aa den gröna :)

LindaViola - mamma till två!

sv; haha, tack :)

Sotnosen!

Kommer bli fin till nyår, tror jag bestämt! ;)

Matilda Johansson

Svar: Snyggt! :D

sandra

sv: det var så lite så :)

M A T I L D A ♥

sv. ska se den filmen idag faktiskt ! :D

Elin Sandelin

sv: jaa eller hur!

Lillablå♥

Aha :D <3

I D A ♥☺

Fint!

Sv: hehe ja verkligen roligt :D

WhoIsThis

fiiiiint :D gillar toppen

Cajsa

händer idag sötnos?

♫♪ sandra T

nice!

bexollila.

ja gud jag blev riktigt nöjd :D

I D A ♥☺

Sv: Varsågod! :D

♫♪ sandra T

haha tack

Tyra

Skitfina saker måste jag säga!

Jessica

Hihi, joo men visst :D

FlizanLizan

sv: vad görs? :D

Beatrice Jakobsson - Fotogarf

sv: tack tack :D

Carolina

Tack :D <3

Cajsa

jag har fotat så ska redigera. ;-)

sofia

fina inköp :D <3

Ping Lowhngren

oh (Y) shopping i mellandagsrean ;D

anna

härligt :)

ne varit i stan me en polare å ikväll filmkväll me en annan polare :)

Emma - Foto och annat skoj!

Nu är det knappt 1 dag kvar tills tolvslaget.

Har du något nyårslöfte som du ska hålla till 2013? :)

LindaViola - mamma till två!

sv; :)

sandra

sv: tack söta du :)

hilda

Nu har du chansen att vinan ett tecknat porträtt av kanske dig, en vän eller motsvarande!
Allt du behöver göra är att rösta på min bild NR6 här:
http://johannaj.se/2012/december/finalister-fototavling.html

Sedan lämnar du bara en kommentar på min blogg att du är med! :)

KRAM

' elin ~ wild, young and free.

sv ; jorå det är bara bra :D

Inga-Linn

Fina saker! Älskar rea!:D

Cajsa

min moster...xD

Nathalie & Amanda ❤

- tack! Allt bra? ❤

CaiCais ~

Hej! Skulle vara superkul om just DU skulle kunna rösta/kommentera ifall jag ska lägga upp 2 eller 1 video.
Det blir isåfall "Månadens Utmaning" & "Nyårslöften 2013" :) tack i förhand! ♥

I D A ♥

Sv: Tack så jättemycket! :D

WhoIsThis

:)

fina grejer!! :)

sv; du är vännen <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: yes :)

Emma - Foto och annat skoj!

Jaha okej..jag skrev dom i inlägget. Men jag kan skriva de här också. Inte äta så mycket onyttigheter, speciellt inte på vardagarna, börja träna och kämpa i skolan in i det sista :)

Julia

Jag har också såna där byxor.. svarta!
så skönt dom sitter, eller vad tycker du? :)

EMMAS!

fina saker:D

Jenny

Fina saker du har hittat! :)
Varifrån är den svarta toppen?

sofia

varse! :D

- Caroline

sv; Tack så jätte mycket :D

S

Oj låter som du haft en mycket mysig och härlig dag ju! Och aldrig fel med lite shopping.

Jessica

Idag så har jag städat ur garderoben och spelat en massa wii haha :D sjdå?

Frida G

SV: Jag gör inget speciellt :) allt bra?

sv, bästa du!<3

SV; hahaha, men den stämmer ju verkligen sjukt bra också ;) <3

Bismillah

låter kul :D

Julia

Ja verkligen!
vart kan man köpa linnet och är det svart? :)

Julia

Oki.. det var super fint!
Hur många besökare har du ungefär?

Cajsa

nej nu måste jag få tag på carro om morgondagen..vi är alla lite lost på vad som händer i morgon. :P

sv; haha :D <3

Inga-Linn

Sv: Jaha, hur kommer det sig? Tycker du inte att du hittade något bra på rean? eller hade du bara otur att just det du letade inte var på rea?:(

Emmi♥

sv; Vad bra!
Jo det är bra här med :)

sv; helt okej, hur är det själv? <3

Matilda

Åh så mycket fint! Du verkar ha en riktigt fin blogg och jag gillar ditt sätt att skriva. Lagom mycket bilder och som grädde på moset är det bra kvalite. Fortsätt så! Kolla gärna min blogg och skriv vad du tkr. Kraaam

Ping Lowhngren

aw hahha aw osis xD

Tyra

Sv; Det var så lite!

Han är skitsöt verkligen, lilla gubben <3

God fortsättning!
Kram

Peppbloggen

Åh, vad härligt med shopping! Snygga grejer fick du med dig hem också! :D

Hoppas att du har haft en jättebra och mysig helg!

SV; jao.. <3

Jessica

Jajemen! Vad roligt :D

Ping Lowhngren

thehhe tack skaru ha va tycker du ska man börja göra videos kanske lite kul för folk som läser att höra ens ljuva stämma xD

I D A ♥

Sv: hehe :)

Amanda & Natta

svar: jo allt är toppen! :D

kram!

Sarah

Snygg topp, vart är den ifrån?

Emmaholm.se

Åh vart kommer linnet längst ner ifrån? :)

behiye

Jag har det där pudret och det är skit bra!

iidz. ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥

snygga kläder! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: