by amanda

| Vardag
Hej vänner! Idag så har jag varit med Filip, vi gjorde först lite ärenden i stan och sen satte vi oss på Espresso house och pratade. Vi har ju inte umgåtts så mycket på senaste tiden så det var skönt. Hanna kom också till stan och sen åkte jag hem. Var hemma en liten stund och mötte därefter min syster, sen gick jag till Olivia. Där var hon, Julia, Elin och Filippa. Vi satt och pratade om nyår ett tag och sen gick jag hem.
 
Imorgon är det nyårsafton, vad har ni för planer? 
Cajsa

vi ska ses....det är planen...xD

sofia

tack :) <3

- Caroline

sv; Å tack! :D

S

Fin bild. har inga planer imorgon, eller vi väljer mellan tre olika. så vi får väl se. vad ska du göra?

Amanda & Natta

svar: jo de här helt okej här!

kram!

sv; jo precis.. men det känns som man inte orkar kämpa mer heller, för det kommer ju nya grejer hela tiden som är så jobbig att bearbeta :( <3

sv; du är bäst gumman! <3

Ping Lowhngren

Oho tack för att du rösta!^^

Max Larsson

Hoppades först att man kunde haft äran att kunna vara med den bästa tjejen på jorden, hon som är helt unik i mina ögon på ett bra sätt. Tyvärr blev det inte av denna gången men jag hoppas hon och jag hörs vid 12 slaget <3 <3 <3

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Låter som en mysig dag! :)

Sotnosen!

Kikar in och önskar dig ett Gott Nytt År! ;)

M A T I L D A ♥

fina du ! :D

emilia

sv; haha ja, jag älskar instagram ! ;)

MADDISENJ

Kikar in och önskar dig ett riktigt gott nytt år och ett fint avslut på detta år! Kram Madde

Cajsa Fotograferar

GODMORGON! :D
Då säger jag Godfortsättning till dig :D Allt bra idag på nyårsafton? ^^ :D

sv; detsamma hjärtat! <3

S

Låter som en mysig plan. Gott nytt år.

I D A ♥

Sv: hehe ja verkligen :D

sötis!

ladies.webblogg.se

Men tack finis! Hur ska du spendera nyår? :)

sandra

:) vad har du för planer för ikväll? :)

LindaViola - mamma till två!

Sv; tack så mycket :)

Nathalie & Amanda ♥

- Allt bra med dig? kram<3

Cajsa

god morgon sötnos och gott nytt år! :D

sandra

sv: ja okej :) kul :) jag ska äta middag med några tjejkompisar och sen blir det väl party efter det :D

EMMAS!

fin du är:D

Maja Lundmark

händer ikväll?:) (nyårs)
btw, fin blogg!

' elin ~ wild, young and free.

sv ; haha ja :p

LindaViola - mamma till två!

sv; :)

-J U L I E T T E -

Fin din nya design är :)

Lillablå♥

Mysigt att vara ute med sina vänner :D <3

Jessica

Åh, tack så mycket :D

Melinda Nyrén

Familjen ska på lite fest hos några kompisar och jag kanske drar iväg och träffar en annan kompis, men det är inget bestämt! Det blir nog kul hur som helst!
Allt bra med dig då?

Emilia Bokelund

Fin blogg, allt bra? :)

▲ Lina | fotoblogg ▲

SV: Tack :)

' elin ~ wild, young and free.

sv : jorå :D

LINNEA

tack sötnosen ! <3

M I C K I S

sv: Tack!, gör du bloglovinbyten? ;D

Jessica

Jag tror de:(... Jag är bara på säsong 3 (A)

LINNEA

händer imon? :) <3

Jessica

Haha, jaha okej :)

Frida G

SV: jag vaknade nyss :) allt bra?

LindaViola - mamma till två!

sv; haha, okej :)

Emma - Foto och annat skoj!

Gött!:D

I D A ♥☺

Sv: tar det bara lugnt, du då? :)

Juliaa

så lite :)!

sv; jag vill bo i gbg när jag blir "äldre" dudå? :') <3

' elin ~ wild, young and free.

sv : jodå, hänt något kul idag? :)

Filippa & Talia

- bara bra!
Görs? :)

sofia

hihi! :D Har du ngra planer att göra resten av lovet? :D <3

Jessica

Tack så jättemycket! :D

LindaViola - mamma till två!

sv; haha, tack :)

Ping Lowhngren

oh tack ska du ha! :DD

Josefin

superfin blogg :D kram

S

Låter mysigt! :)

Åh tackar.

sv; tack sötfia! <3

Malin "Pinkpiercing" Johansson

*svar:* Varsågod!
Åh tack! :D

Carolina

Jaha okej ;)<3

LINNEA

tack amanda du är ! <3

hanna

hehe vilken tur :D

anna

härligt :)

ne inte mkt har precis tränat

I D A ♥☺

Sv: hihi :D

LINNEA

hur mår du idag då?<3

Emilia & Linn ♥

Har du haft en bra dag? ♥

Emma - Foto och annat skoj!

Hade du roligt med din kompis?:D

Vad gjorde ni?

' elin ~ wild, young and free.

sv : tack du! händer det något kul idag då? :)

FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

Max Larsson

Hoppades först att man kunde haft äran att kunna vara med den bästa tjejen på jorden, hon som är helt unik i mina ögon på ett bra sätt. Tyvärr blev det inte av denna gången men jag hoppas hon och jag hörs vid 12 slaget <3 <3 <3

Manal

Dagens blogg är avslutad gå in och kolla ifall du vann!
Ifall du inte gjorde det var med i den nya tävlingen.
http://justhewayim.blogg.se/2013/january/vinnare-ny-dagens-blogg.html#comment

Cajsa Fotograferar

Tack så mycket :D Hänt idag då?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: