by amanda

| Vardag
Hej kompisar! I förrgår så var jag med Annie, Hanna, Filippa, Julia, Olivia, Elin och Svante. Vi satt mest och hängde. Igår så var jag och lunchade i stan med Cecilia och så träffade vi Oliver och Anton. Jag drog hem, fyllde i några papper och sedan ut igen. Träffade Jair och vi var med tjejerna. Jag, Filippa, Elin och Olivia åkte till Bagis och gick sedan till Bergholm där vi mötte en massa andra och firade Joanna. Drog hem till Kenny senare på kvällen med Annie, Fanny, Kenny, Simon och Elin. Jag och Annie sov hos mig. Nu måste jag rusa, ska till läkaren inne i stan. Puss&Kram♥
patricia

har skaffat ny blogg, så kika in den :D puss!

nattstad.se/patriciajacobs

K O K O S

Du verkar ha haft det roligt :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha, du är verkligen poppis du:)

LINN

haha :D
allt bra med dig idag då? =)

FlizanLizan

sv: härligt, jadå de e najs :D

Melinda Nyrén

Ha en fortsatt bra dag!

madde!

sv; jaha okej! ja det förstår jag att du känner nu:)

madde!

sv; ja! vad händer ikväll då?:)

madde!

sv; ja! vad händer ikväll då?:)

julia

vad gör du annars just nu?:)

elsa:D

vi va i lubeck och hamburg och nåt till ställe där vi sov!:)

tereseflinth - fotoblogg

Vad gör du?

PETRA

har nu en tävling i min blogg kicka gärna in

Petra

Sv yes

MADDISENJ

härliga bilder, såg roligt ut

traderareshop

Hej fina! kika in min blogg om du vill vinna ettpar vita flatforms skor, fynda det senaste modet inom bloggvärlden eller bara inspireras. Välkommen in och ha det underbart! Kram

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Haha aa du har ju fullt upp hela tiden:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. sjukt gott :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Får man fråga vad du gjorde hos läkaren förresten?

LINNEA

sv jo de är bara bra :D kram<3

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Okej, fick du några vettiga svar av läkaren då?:)

tereseflinth - fotoblogg

sv; Härligt! Ska se film! :)

Anna med A

tack!

Anna med A

vad gör du? :)

Daniella Book

Allt bra med dig?:D

Carro - http://four.blogg.se/

Ha en toppen dag! :D
Kram

Anna med A

samma här :)

Anna med A

händer ikväll då? :)

Daniella Book

Härligt! Jo allt är bara bra med mig!
Händer idag då?:D

sv: ja vi slutade den 16.e, när slutade ni? :) <3

sv: aha okej, inte så mycket tidigare endån :p <3

Miss Balida

Tycker du om Rihannas Where Have You Been? :)
Kolla då gärna in min akustiska cover jag la upp precis!! Betyder jättemycket :)

Kramar!

Daniella Book

Nice! Har lite ont i huvudet så ska bara ta det lugnt idag! :)

tereseflinth - fotoblogg

sv; Jadå :) Händer ikväll? :)

tereseflinth - fotoblogg

sv; Vet ej än, någon du rekommenderar? :)

anna

tackar :D

härliga bilder :D

BATT

ser mysigt ut!

Felicia (Robert Pattinson hemsida)

Gud vilken söt hund på bild nr 2 =)

julia

sv: okej:) ska själv snart äta middag tror jag.
haft en bra dag?:)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Så bra:)

LINN

vad bra :D jo det är jättebra!

Lisa

Fina bilder:)

sofia

jadåå :D <3

Angelina

haha, söta bilder :)

Ina♥

Hehe aa :) vad gör du?

ella

- okej, har precis smörjt in mig med dove! :)

Sandra

sv: hehe :)

allt bra idag?

SARABACKMAN ~ enjoying life

nu har jag kört igång med Veckans bloggis på bloggen, skulle vara skitkul om du var med :D!
direktlänk: http://sarabackman.blogg.se/2012/august/vinnaren-av-veckans-bloggis-ny-omgang-1.html#comment
förlåt om du inte gillar såna här kommentarer, KRAAAM!

A & L

sv: ja det är sant :)

Har du haft en bra dag? :)

Ping Lowhngren

hihi ha en mysi kväll nu kram!^^

Ellen

Härliga bilder :)
sv: Jag har bara tagit det lugnt, är så trött efter gårdagen haha..

' elin - wild, young, and free.

sv ; hihi jajjamen :D

elin stridh

hihi :)

elsa:D

härligt bilder!:)
Vad har du gjort för skojj idag då?:)

johanna <3 ♫♪

sv, aha okej :) Ja gör det.

Anna med A

allt bra? :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: åh, tack :)
Haft en bra dag? :D
Kram

myrins - fotoblogg

härliga bilder :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag ska sova nu. Hörs imorgon?
Kram

tereseflinth - fotoblogg

sv; Taack så mycket!

Allt ok?

tereseflinth - fotoblogg

sv; Vad bra att höra! jo det är sådär här. :)

Daniella Book

Absolut! Haft ett bra sommarlov då?:)

LINNEA

sv; haha ja gött .)<3

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, jadå :)
Ha en toppen torsdag! :D
Kram

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Godmorgon! Hoppas du sovit gott:)

elin stridh

men eller hur :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Köper det för att det är bättre med bländare och andra saker! :)

Anneli

Fina bilder!:D

Anna med A

Bra med mig också!

LINN

jaa :D
vad händer idag då? =)

Ina♥

Najz :) svarar på kommentarer och sitter i min killes knä ^^ <3

' elin - wild, young, and free.

sv ; hihi tack du! :D

Molly Boman

sv;Planer för helgen?:)

MADDISENJ

tack för din fina kommentar :)

Ping Lowhngren

oh tack sj C:
Kram!

Fin blogg! :]



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: