by amanda

| Vardag
En bild jag tog på Matilda i somras.
 
Hej kompisar! Idag har hela årskurs 1 varit på Långholmen och gjort aktiviteter. Så vi slutade runt halv 12-12. Jag, Filippa, Filip och Lisa åkte in till stan. Kollade i några affärer och sedan åkte jag och Filip hem till mig. Jag var så trött så medan vi låg och kollade på tv så somnade jag. Haha, snart kommer han till mig igen och då ska vi åka till bowling träningen. Han följer med dit idag, ska möta Cecilia och Oliver i Gullmarsplan också. Men nu måste jag rusa, puss&kram
LINNEA

sv; ska träffa en kompis, sen så drar vi till liseberg och kollar veronica maggio med några :D kram<3

Angelina

sv: jaa och det hoppas jag att det äär oxå!! :D inte tittat på tårtan än faktiskt ^^

Emmy

sv;
Svarar just nu på kommentarer, själv då? :D

s

varse :D <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så mycket :)

Emmy

sv;
Svarar på kommentarer, själv då? :D (förlåt om jag skickat detta 2 gånger hehe)

M I C H A E L A

Heeeej :)
Hur är det?

Bloglovinbyte med min blogg? :D
Kram och hoppas att du har en bra dag! :)

LINN

ja men idag mår jag bra ;)

okej, vad mys :D

Caroline ♥

sv; härligt :) jag ligger hemma och är sjuk..<3

madde!

sv; har haft jätteont i min rygg dom senaste dagarna,men jag ska prova träna ikväll. det var därför jag inte spelade matchen igår:)

sv: varsego! <3

FlizanLizan

sv: jag med :D

theaottosson

väldigt fin bild!

ANGELICA.BLOGG.SE

Superfin bild :D

Anna med A

kollar teve :)

Jos

Skoj!

amina

sv: ja jag älskar dem.

Vilken härlig bild :)

Ina♥

Jafyfan.. Jag blev inte bra :( <3

BATT

due!!! <3

Anna med A

Robinson:)

Ina♥

Då är vi två :(<3

Anna med A

Yes!

SVAR: så lite så :D

Marina - Ryttare

Sv : Jag följer dig tro mig !, förresten hur ser du vem som följer dig ??

F O T O S B

http://fotosb.blogg.se/2012/august/fragestund.html#comment har en frågestund! Kommentera några frågor så får du en länk för 500 läsare! :)

Ping Lowhngren

jamen so far so good :D

LINN

hihi taack :)

Evelina

Härlig bild :D

Emelie Eriksson //Foto&Vardag\\

sv: jajomen jag följer dig.. bara dumt att ta bort bara sådär :D

Caroline ♥

sv; har typ fått influensa :(<3

Emmy

sv;
Åh härligt, samma här just nu :D Vad lyssnar du helst på då?

Sandra på SSridsport.blogg.se

Svar: Jajjemän, jag följer dig :)

Caroline ♥

sv; ja så jävla jobbigt :/ tack så mycket sötnos!<3

madde!

sv; ja det gör det verkligen! har aldrig haft såhär förut heller;/ brukar gå över efter typ nån dag men tydligen inte...

LINNEA

sv; ja verkligen :) kram

FlizanLizan

sv: vart hemma och degat och sen så har jag haft träning sj=? :*P

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag åker ju till Grekland imorgon så jag har haft resfeber och försökt packa hela kvällen:)

Puss

Caroline ♥

sv; hihi :) vad gör du då? <3

Anonym

bra :D görs?

F O T O S B

Tack för frågan/frågorna! Uppskattas mycket! :)

Mikaela

sv: Nej tyvärr så kollar jag inte den mycket längre... /: du kan nog ta bort mig! :) men ha en fortsatt bra blogg och tänk så här, det kan bara bli bättre! Då går det som smort sen ;)

tereseflinth - fotoblogg

supersnygg bild!

sv; Aw tack så hemskt mycket, så snäll du är söte, desamma!

martina

sv; yes! jag följer dig :)

Johanna

Du undrade om jag hade tagit bort dig på bloglovin, svaret är nej det har jag inte jag följer dig:)

LIsa

jag följer dig på bloglovin så du behöver inte ta bort mig :)

Angelina

sv: jag kollade efter maten ist och det var en budapest tårta och den var god :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: yes :)

Anonym

sv. så lite så :)

Ellen och Mathilda

Hej! Vi skulle bli oerhört glada om du ville kommentera nån liten fråga eller två i våran frågestund länk: http://soeures.blogg.se/2012/august/vi-kor-pa-en.html
Kramkram! /Ellen och Mathilda <3 <3 <3

sv, hihi ja :'D <3

sofia

tack :D <3

Felicia&Hanna♔

Allt bra idag:)? Ha en fin helg

Alice - bilderbyalice

sv: jag tror inte det,för har inget minne att jag varit inne på din blogg förut eller börjat följa dig ^^ fast jag är ganska glömmsk ändå.. hehe

Ellen

Vad blev det för aktiviteter? :)

M I C H A E L A

- 267 tror jag att jag blev! Nu är det din tur :D
Kram

Michelle W- Y O L O

Kommit hem från en kompis , sj ?

theaottosson

SV. ja det var jag :) hur hittade du till min blogg då när du inte hade min bloggadress ? :))

♫♪ sandra T

ha en fin fredag :)

sandra

sv: hehe ja :)

vad har du för planer för ikväll?

BATT

hihi<33

sandra

- okej kul :) jag ska iväg och tatuera mig om en stund :)

sandra

sv: ska skriva " You'll never walk alone" på högra överarmen, typ där bicepsen sitter :)

sandra

- ja får hoppas att det blir det också :)

marina

sv. Ja visst är den fin :)

FlizanLizan

sv: aha okej :)

FlizanLizan

sv: javisst e den :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: allt bra? :)

DG

Fin bild



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: