by amanda

| Vardag
Nu kommer skolan sätta igång på riktigt. Och idag var det första dagen på KF gymnasiet då vi hade lektioner. Ena lektionen gick vi igenom vad vi ska göra på idrotten framöver och på den andra var det spanska och då körde vi speed dating. Vi slutade strax efter två och då åkte jag, Filippa, Filip, Lisa, My och Felix till T-centralen. Fikade på John Chris Coffee. Efter det åkte jag hem och har kollat på serier sen dess. Hoppas ni haft en bra dag ♥
 
Här bjuds på bilder från idag och helgen.
Felicia&Hanna♔

Har du instagraaaaaam?

Caroline ♥

sv; vad bra :D jo min dag har varit sådär!

tereseflinth - fotoblogg

sv; hihi så lite så :)

Vad görs ikv?

Elin

Det är bra!:) vad gör du idag?

Fotograf Sandra

Nice :)
Vad ska du tillbringa din dag med?
Krams

Lite skönt är det väl att skolan har dragit igång? :D

MADDISENJ

Önskar dig en fin dag!

Mathilda

sv; Jag vet inte redigt varför, har varit såhär det senaste året, men som tur är ska jag få prata med en läkare idag :)

Elin

Allt bra?

kaffehörnan

Fina bilder fina du

Caroline ♥

sv: ja verkligen :(

Mathilda

sv; Ja, men som tur är ska jag börja gå på BUP och få hjälp nu :)

♫♪ sandra T

ha en fin tisdag :)

Riktigt nice blogg du har! :)

hilda fromm

Nu är vinnaren av det tecknade porträttet ute, gå in på bloggen och kolla om det blev du! :)
Blev det inte kolla då in tävlingen att vinna en unik kamerarem!
Kram :)

M I C H A E L A

Härliga foton!

Elin

Skola, vad ska du göra ikväll?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Jaaa! :)

rahel

sv: haha tack, hitta den på weheartit! :)

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: så skönt :D

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: Hihi, tack :D

altin


allt bra:?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Inget bara för jag fotograferade! :)

Elin

skola, spanska. vad gör du ikväll?

Alice Hedenstedt

Nu är videoinlägget uppe på min blogg! Kolla in det :)

Elin

Skriver ett längre inlägg. Planer för resten av veckan?

Jeanette

sv: Aw tack så mycket! :)

CASSANDRA

härliga bilder :)
sv; tack söt!

Anna med A

teve:)

Anna med A

visst är dem!

Det var så lite så :)
Allt bra med dig? :D

Anna med A

ja :)

Härligt! :D
Jo det är super med mig :)

sofia

aarå :D <3

Molly Boman

sv; Ja skön musik :)

sofia

chillar, dusj? :D <3

Anna med A

haha ja :D

Mathilda

sv; Åh, tack så mycket!<3

Anna med A

hha vem vill inte :)

Mathilda

sv; <3!

Anna med A

ja jag vet :D

Anna med A

vad gör du? :)

Agnes

sv: visst är de :D

ANGELICA.BLOGG.SE

Låter som du fikar ganska ofta ;)

Mathilda

sv; Tack<3
Ha en bra kväll!

hanna ♡

fina bilder! kram

Ping Lowhngren

hahaha speed dating?^^

Nathalie Nyrén

Ja det var gott!

Fina bilder :D

jos

Skoj!

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: Nä, det är sant. och fika är ju riktigt gott :D

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: haha kommer verkligen inte ihåg om jag svarat på denna.

Men fika är ju grymt mysigt, så varför inte :D

tereseflinth - fotoblogg

sv; Nejdå men tack själv snygging!

Allt bra med dig idag?

Nathalie Nyrén

Varse :D

Tack du!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Precis! :)

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: Men precis, så absolut inget fel på fika :D

sarah

skönt att sitta med paraply inne i bussen haha :P

Elin

Jag ska iväg. Haft en bra dag?

Agnes

sv: skola, du då? :)

Evelina

Nu är jag tillbaka efter en lång bloggpaus! Kika gärna in :)
Kramar

FlizanLizan

sv: hehe aa det är hon :P

julia

allt bra med dig? :)

Agnes

sv: okej :D

Agnes

sv: ja den äger! :)

Anna med A

Ska åka till mamma strax :)

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: Tack så mycket :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack! :)

Mysiga bilder du har!

ANGELICA.BLOGG.SE

haft en bra dag i skolan idag då? :D

M I C H A E L A

- Lugnt ^^

martina

sv; tack! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ingen fara :)

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: skönt :D
jag har mest varit hemma bara, försökt vilat :) själv?

Ping Lowhngren

hahah nej det vet jag inte!^^

i i i s s a -

Fin blogg! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: