by amanda

| Vardag
Idag slutade vi kvart över 1 så då gick jag, Filippa, Lisa, Filip, Sofia, Felix, Robin och Alex till Skrapan. Köpte en chai latte och sedan satte vi oss i några soffor utanför. Det var chill, sol och sådär. Sedan skiljdes alla åt och jag åkte hem. Mötte Cecilia i gullmars och vi åkte till bowling träningen. Sedan jag kom hem därifrån har jag kollat på PLL, ätit, läst bloggar och så. Imorgon börjar jag halv 12, så sjukt skönt fast vi slutar 4 "/
 
Imorgon ska jag åka till landet efter skolan eftersom jag jobbar i helgen. Jag kommer ha med mig dator med internet, men ska sova i farmors stuga i helgen så jag hoppas det finns bra täckning där. Om det inte finns så kan jag inte mobil blogga heller för har nästan inget internet kvar. Men håll tummarna! ♥
 
två bilder från idag, jag ser ut som ett m*ngo dock :(
Emmy

Sv; Det är 14 par :)

Emmy

Sv; Hihi japp! :)

Anonym

sv. Härligt. :) Det är sådär med mig.

Emmy

sv;
Åh jaså haha :D Smaken är sannerligen olika hos folk!

Emmy

Sv; Njaa, typ ^^ Om du kollar på den understa bilden och sen de vänstra skorna som står högst upp på lådan, de är svarta kilklackskor. Syns kanske inte så bra på bilden men ;)

fina bilder!

sv: hahaha men typ :')

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

mysiga bilder! ^^ så härligt att sitta ute!!

Caroline ♥

sv; åh vad kul :D jag gjorde det i somras och ska göra det nu i vinter :) <3

Caroline ♥

sv; på wayne's coffee, du då ? :)<3

Anonym

sv; Själv tycker jag den är grymt bra! Har du läst boken? :)

sv: vsg :) <3

Matilda Johansson

Svar: Tack!

Mysigt med fika! (:

Ping Lowhngren

drf de e inte sså många som gillar svensk musik typ xD iaf vad jag vet xD

Carro - http://four.blogg.se/

Allt bra? :)
Kram

Pimpiina

En enda fråga bara, om du skulle åkt till en öde ö & du bara fick ta med dig 3 saker, vad skulle dessa tre saker vara? Gå in och svara i min blogg så kanske du får en fri länkning!

hanna ♡

varse & tack :) gör du idag då? :)

Emmy

Sv; Haha okej, men de skorna använder jag faktiskt väldigt ofta :)

vad mysigt ni har det :D

SVAR: menmen, vi får väl se vad som händer :D

marina

sv. ont i magen och huvudet.

Carolina - Beridare på stall Assla

sv: Jaha, inte så konstigt då ;p

Anonym

tack! :)

MADDISENJ

Ja vi får se hur det blir ;) Har du några planer för fredagskvällen?

Mathilda

sv; Jodå, helt okej, förskylingen börjar lägga sig! :)

LindaViola - mamma till två!

Ser riktigt mysigt ut :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: verkligen :D

It's just moi!

nej då :)

Elin

Allt bra?

Moa

ha en bra fredag!

Fannie

Ja det gör jag :D

Michelle W - Y O L O

Idag ska jag bara chilla med mamma och köra på en egen träning osv..!

FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

Molly Boman

sv; Ser de ut som en bra helg? :D

Vad går du för linje? :D

Emmy

Sv; Precis, kilklackar kan man ha typ i skolan och sånt också :)

Emmy

Sv; Aha, jobbigt :(

SVAR: Tack :D hoppas att någon vill köpa dem :D hiihi

Emmy

sv: :)<3

SVAR: vad kul :D

Lisa Eriksson

sv: tack ska du ha! :)

MOAA

ha en bra helg :D

ser så mysigt ut att sitta allihoppa sådär :D

Emmy

sv: ja :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: As taggad! :D vi hörs om några dagar!

Jessica

Åh vilken fin blogg du har! :D

FlizanLizan

sv: javisst e den :D

Pebbles

Hallu!
Har frågestund på bloggen och det skulle vara kul om du var med och deltog med dina frågor
Puss!

http://pebblesjimsdotters.blogg.se

Elin

Är den skön?

Anonym

Hej :) ta gärna en tit på min nya blogg: http://mwoxter.colin.se/

Hoppas du följer den!<3

marina

sv. Ja, lite.

sv: men durå! <3

- elin

sv; Jaha okej :)

Agnes

sv: har varit i skolan och shoppat :)

ELIN CECILIA

tack1

Ha en fin kväll! :)

Hanna

Fin blogg!!

Isabella

Mysigt med fika!
Följ min resa och flytt till England, London. Kram!

a s s l a t j e j e r n a

sv: ha ha tack :)

M I C H A E L A

- Haha min pappa är as ful!¨

Härligt!!

sofia

haha visst är dom :D <3

Caroline ♥

sv; ja verkligen :D vad gör du nu ikväll då? <3

CASSANDRA

härliga bilder :D

eallo - mode, träning&hälsa

heheokejj inte så mke :P

Frida G

SV: jag ska snart sova :)
haft en bra dag? :D

BATT

åhh fett ju!

Ping Lowhngren

jasså? :D

Carro - http://four.blogg.se/

sV: okej, jadå ^^
Trevlig helg! :D
Kram

Agnes

sv: ja verkligen! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: