Because to you it's just a game

| Djupt

'Cause time has made me strong
I'm starting to move on
I'm gonna say this now
Your chance has come and gone

 

Caroline ♥

sv; vad bra :D nja sådär, legat hemma hela dagen ju <3

tereseflinth - fotoblogg

Fin bild!

sv; Awe taack så myckeet!

hanna ♡

det gör jag, tack, kram!

eallo - mode, träning&hälsa

just nu har jag precis svarat på alla kommentarer ^^ sj då? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack söta du :)

FlizanLizan

sv: händer idag då? :D

Molly Boman

sv; ja.. tyvärr! :P

M I C H A E L A

- HAHA :)

M I C H A E L A

- haha tack ^^

M I C H A E L A

- Vad gör du då? :D

M I C H A E L A

- hehe samma :)

M I C H A E L A

- Just nu Oskar Linnros :) Dudå? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Allt bra? ;)

ANGELICA.BLOGG.SE

finis!! :D

Ellen&Filippa

Vill du bli veckans gangsterblogg?? Gå in på vår blogg och anmäl dig, vinnaren dras på lördag!

sofia

okejj, nå skolan å sen vet ja int :D <3

Agnes

snygg tröja! :)

Anna med A

Ja:)

Alice Hedenstedt

Gå gärna in på min blogg och svara på om jag ska göra ett video inlägg eller inte! Kram

M I C H A E L A

- Okii ^^

Sandra

sv: ska lägga upp bild på den idag :)

Sandra

sv: jaha okej :)

M I C H A E L A

-Ahlgrens bilar... ^^

Anna med A

vad gör du?:)

Sandra

åh tack så mycket :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: här med :D

Sandra

sv: hihi ^^

vad har du för planer för kvällen?

Caroline ♥

sv; ja verkligen :/

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Att det var bra :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: yes :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vart i skolan, du då? :D

Sandra

sv: okej :P umgås med pojkvännen :)

Caroline ♥

sv; tack så mycket :D haft en bra dag ?

SVAR: Hihi, tack så jättemycket :D

Zinja

Fin du är!

Anna med A

Ja vi mår bra :)
vi blev påkörda i sidan på bilen. jag knäckte nacken lite och smällde till benen så har massa blåmärken men inge mer än så:)

Anna med A

Jodå:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mysigt! :)

Anna med A

haha :D

Elin

Allt bra?

hilda fromm - vinn ett porträtt

Nu är det sista chansen att vinna ett egentecknat porträtt av antingen dig, en vän eller kanske motsvarande! Allt du behöver göra är att rösta på min bild NR3 HÄR:http://johannaj.se/2012/august/finalister-fototavling.html Det skulle vara guld värt! Sedan slänger du bara in en kommentar på min blogg att tu röstat och du är med och tävlar om ett porträtt! Ha en fortsatt bra bag! Kram

Jeanette

sv: det tycker jag verkligen att du ska göra! :)

Elin

Det är bra, vad gör du ikväll?

Anna med A

Ja:)

Anna med A

vad gör du?:)

Anonym

precis käkat :D

vad hade du valt (min fråga?) :)

Anna med A

vad är pll?

kollar på robinson:)

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: Vad bra :D hiih

Liza ▲

sv; Härligt! jo de är bra med mig.
vad gör du? :D

Anna med A

okej:)

Emmy

Fin du är :D

Lebanezza

Läser du min blogg? Isf tycker jag att du ska klicka dig in och gilla min sida, så blir de lättare att följa den :)

http://www.facebook.com/pages/Lebanezza/103148899777281

nåt spännande som hänt på sistonde? kram!

Mathilda

Hej, fin blogg! Allt bra med dig? :)

Liza ▲

sv; Okej! jag lyssnar på musik :)

hoppas du haft en bra start på veckan!

Elin

Se tv:) haft en bra dag?

Mathilda

sv; tack, hehe!
Jodå, Lite upp och ner. Men annars är det bra!
Kram!

Anna med A

haha ja :D

Anna med A

tack!

Anna med A

vad gör du? :)

F O T O S B

Ha en bra kväll! :)

Ellen

sv: Okej. Skönt att du kom fram till det under omvalsperioden då, lite jobbigare att byta senare ju :)

Emmy

sv;
Ingen orsak hihi :)

BATT

fiiiin amanda!

Agnes

sv: vsg :D

Clara

vilken fin blogg du har!

Söt du är ! ^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: