Turkiet del 6 ♥

| Resor










ping lowhngren

knasit de kan bli xD^^

Cajsa

hahahah det är ju du och jag i ett nötskal..xD

sabina

jahaa. ja kanske de är :)

fina bilder!

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Åh najs :D det ska bli askul att se den!!!

Cajsa

hahahaha jo men eller hur!? xD



nej nu ska jag ta och sova men vi höres i morgon! :D

sabina

vsg!

ping lowhngren

hahaha ;)

sabina

visst är den<3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

har du läst boken?

Cajsa

ville skriva ett nytt inlägg innan jag gick bara..så nu ska jga sova.. ^^ nattis!

sabina

: )<3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

nej :p så man fattar filmen ändå? :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

goodie :D

Johanna

Svar : Hihi <3



Härliga bilder!

ping lowhngren

thihi ja älskar början C:

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

mitten mitten, som alltid haha :P

ping lowhngren

fast texten i låten är fin C:

martina

hej! allt bra? :)

Lisa

så lite så:D

Patricia♡

Härliga bilder:)

Anonym

Härliga bilder :)

danten89

Yeah =)

Vilka underbara bilder =)

Ska plugga lite och bara mysa :)

sanashaba'

sv; har du några planer för morgondagen då?:)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: vsg!

Hoppas du får en toppen fredag! :D



härliga bilder!

hanna

asnice bilder , jag fotar med min nikon d3100 ! <3

hanna ♡

allt härligt med dig idag? hoppas att du får en fin start på helgen! :D

Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Åh vad sugen jag blir att åka utomlands nu..! =)

Emelie

Sv: Tack du med (: <3

Alexandra

ååh så härliga bilder!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :) gillar bilderna!

marina

sv. har varit lite små krasslig. Vad härligt :)

Anna med A

är i skolan:)

Ina♥

Illa :(

Cajsa

håller med! :D

Bella Davis - MODELL BLOGG

hejhopp snygging! jag vill önska dig en trevlig Fredag, några planer inför kvällen? kram

DIANA ÖSTERBERG

sv; lugnt! Allt bra med dig? :)

- - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

sv; http://thebeachparty.se/sommarjobb/ så :D

Carmen Mathilde

Härliga bilder. =D

TJEJ PÅ 14 ÅR

Sv: Okej!:D Kram!

sv: lugnt! Bara fråga om det är något du undrar över :)

EMMAS!

ska dit i sommar ^^

Ida

Vilka söta/härliga/fina bilder :)

Nicole [ Foto & vardag ]

Hej på dej! Kan du kolla in mina senaste självporträtts-bilder? Skriv gärna vad du tycker! Kram ♥



http://twinstars.blogg.se/2012/april/selfportrait.html#comment

nickie

passar jag i min nya hårfärg?:) kolla gärna och kommentera!

Emilia

allt är bra, särskilt nu till helgen också ;)

Har du några planer för helgen?

moufieeh

fina bilder! :)

moufieeh

Hej! :)

Nu är dagens blogg avslutad och en ny omgång är uppe. kolla om det blev du och var gärna med igen! :)

http://moufieeh.blogg.se/2012/april/vinnarna-ny-omgang-3.html#comment

kram!

I AM BAAM - Göteborg Edition

Vilka härliga bilder :D

♫♪ Sandra T

ha en fin fredag :)

Malin

Fina bilder :D

Amanda

Har du haft en bra dag? :D



MVH Amanda

MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt

Vilka härliga bilder! :D

sofia

haha jaa :D <3

Emmy (whitesnowman)

Hejsanhejsan, tänkte bara kika in & önska dig en fortsatt bra dag! :D Allt bra idag btw? ^^

Magda

fina bilder!

sandra

sv: tack :D

LINNEA

nice bilder ♥

Amanda

SV; Jag har haft en underbar dag! Vad har du gjort idag? :D



MVH Amanda

Amanda

SV; Jag ska bara vara hemma och kolla på Let´s dance :D



MVH Amanda

LINNEA

åhhh tack ! ♥

min älskling på bild så hihi

LINNEA

visst är han snygg? ;*



ha en bra kväll♥

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Låter skönt :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Haha absolut :D

- Swedish Source About Josh Hutcherson

sv: härligt, jadå :D

LINNEA

danke ! görs :D

Dan Thor

Var du inne på Turkiska Ullared föresten=)?

Dan Thor

Vad köpte du där?=)

DIANA ÖSTERBERG

sv; de är bra med mig :)

DIANA ÖSTERBERG

sv; mm ;) gissa rätt i paketet och vinn en länkning!

EMMAS!

aa :D allt bra?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så mycket :)

DIANA ÖSTERBERG

sv; kanske de, svaret kommer inatt.. hehe ;)

sabina

Hur har din fredag varit?

Nellie&Wilma- foto mode vardag <3

Måste säga att du är duktig på att fota!:) Ha en super bra kväll. Kram Nellie

hanna

sv : fett härliga bilder ! :)

Elisabeth

Åh vad härligt att resa till Turkiet.. Har aldrig varit där.. Men skulle vilja åka dit.. =)

Ida

Fina bilder

TJEJ PÅ 14 ÅR

Sv: Detsamma!:D

Junitjej

Underbart i SIDE!! Vilket hotell bodde ni på?

Patrik

Ser härligt ut ju :D

Lina S

Fina bilder!

jennifer

"Turkiska ullared" hahaha!

susy

härliga bilder... vart i turkiet var du?

julia

härliga bilder :)!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: