by amanda

| Outfits
Igår så minns jag inte vad jag gjorde.. eller vänta nu. Jo jag träffade Gustav en stund och pratade med honom. Sedan åkte jag in till stan för att ta en fika med Linnea. Det var jätte trevligt, det var år sedan vi träffades! Efter någon timme mötte jag Cecilia, Oliver och Filip. Vi bowlade några serier och sen åkte jag och Filip hem till mig. Åt middag och chillade lite innan vi träffade Hanna. Vi tre åkte till Nacka, hem till Max. Softade galet och sedan åkte vi hem igen. Hanna sov hos mig ♥

Idag vid 2 tiden träffade jag Emelie och vi åkte och bowlade. Super kul det också! När vi kört färdigt åkte jag hem och åt lite. Nu sitter jag hemma och försöker planera kvällen. Det går sådär. Men det lutar åt att först träffa Danne en snabbis och sedan en massa andra roliga vänner. Vi hörs när vi hörs. Puss&Kram
sabina

fint :)

Anonym

- jao :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

hihi :D

therese

hihi :)

bella nyqvist

nu har jag börjat blogga igen efter min paus så kika dig gärna in på min blogg och släng in en kommentar. puss!

Felicia

snygg topp!



pusss

sarah

Ja verkligen! Är allt bra med dig? :)

F R I D A ||fotoblogg||

- hehe tack! ;)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: tack!

Allt bra? :D

Louise - Flyttar till Turkiet

önskar dig en fortsatt trevlig lördag :)!

marina

sv. haha :)

ping lowhngren

de e väl okej C:sj?

Sandra T ♫♪

ha en fin kväll :)

Anna med A

samma här :)

hoppas du får en bra kväll!:)

Anonym

Hej! Jag har precis startat en blogg här på blogg.se och jag tänkte att det skulle vara hur snällt som helst om du ville kolla in den och säga vad som kan förbättras,men även vad som är bra!:)Vill verkligen att den ska bli så bra som möjligt,gillar verkligen att blogga! Om du gillar den kan vi ju följa varandra på bloglovin!Jag älskar att läsa olika bloggar när tid finns,så jag läser gärna ytterligare en till:)

Kram http://vendelasonly.blogg.se

Malva

- Tack!

Jag önskar dig en riktigt fin kväll! :D

elin

thanks! :D

MOAA

Hoppas du har haft en awesome lördag :D

Sofie Emma Aurore

av ditt inlägg att förstå är du en liten äventyrare och älskar att vara ute och äventyra lite granna ?? :) kram på dig söt

Emelie

JAG HITTA DIN KOMMENTAR!!

Check it out! ;)♥



amanda om Jag tror jag svävar!:

sv: jätte kul!

har jag berättat om nicklas? han var där haha :p

vi körde två serier, jag vann andra <3

Esmeralda - ALLTID TÄVLINGAR

sv: visst är det! love it:D

favoritfläta?

Bella Davis - MODELL BLOGG

tusen tack! allt bra med dig sötnos? kram

Johanna

Svar : Grymt :D



Bytt blogg igen, hehe. Ville tillbaka till blogg.se :D

CASSANDRA

sv; tack sötis :D

Johanna

Svar : Hehe jo jag vet, hade lite svårt att bestämma mig. Nu har jag dock gjort det och ska blogga på den här bloggen :) godnatt <3

Hanna Håkansson [ Foto ]

hiih :D

elsa♥

allt bra med dig söötis?:D<3

Lisa

jag har lagt till dig nu :)

Isabella

sv; bara bra :) Vad ska du göra idag då?

Gabbi

Sv: Vsg!

Anna med A

allt bra? :)

Patricia♡

Oj, snacka om att du har fullt upp med att träffa vänner hela tiden:)

marina

sv. tack :)

karolinajonsson

Kika in och se om just DU vann veckans blogg! Om inte, anmäl dig gärna igen :D

http://jonssonsfoton.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-ny-omgang-1.html#comment

Anneli

Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-4.html#comment

MICHAELA - FOTO

Sv: haha ja :)

tack detsamma hörrudu!



Haft en bra helg? :)

Ina♥

Aa, skit snygg outfit! <3

EMMAS!

snyggt :D

Bella Davis - MODELL BLOGG

jätte fin outfit:) vad ska du hitta på för kul idag? kram

moufieeh

Hej! :)

nu är vinnarna och en ny omgång av dagens blogg uppe. gå in och kolla om det blev du och anmäl dig igen! :)

http://moufieeh.blogg.se/2012/april/vinnarna-ny-omgang-1.html#comment

kram!

Malva

Önskar dig en riktigt bra dag!

ping lowhngren

thihi ;) (Y)

Hanna Håkansson [ Foto ]

ska iväg ens väng, sJ? :)

elsa♥

toppen!:D<3

LINNEA

då är jag inte ensam ;)<3

LINNEA

va gör du då :D

elsa♥

min har varit toppen dindå?;)<3

SANDRA DAGH

Har precis startat en ny kategori på bloggen, HELGENS FRÅGA, gå in & svara på den vetja!



Önskar dig ett bra slut på helgen :D

LINNEA

åh gött ! ska nog också köra lite styrka här hemma sen.

just nu pluggar jag :(>3

elsa♥e

najjs!;D

LINNEA

helt okej :) håller ¨på att stryka under de viktigaste ;)<3

Cajsa

pella (katten) drog ner den på golvet. :'( bara det att det är typ 40 cm till golvet så jag fattar inte hur den kan ha gått sönder av det lilla fallet.

elsa♥

shoppat!:D

sjdå?:D

LINNEA

yes men de är segt :<3

Cajsa

jo... :/

allt bra idag då?

elsa♥

okeej men det låter ju toppen!:D

Kramisar!<3

LINNEA

hehe ja ! :(<3

Cajsa

funkar....har smått börjat acceptera att mina filer kanske aldrig kommer tillbaka.. :'(

elsa♥

awsome!:D

snyggt!:D

elsa♥

så lite så!:D<3

therese

Hej, hoppas allt är bra med dig idag? :)

Cajsa

nej vi va ju tvunga att formatera om hela datorn eftersom att den vägrade starta så jag har inte kvar något...

LINNEA

tack amanda ! <3

Malva

- Så lite så! :)

Allt bra?

elsa♥

Jag ska träna sjdå?:D<3

therese

sv, jo de är bra :D

elsa♥

najjs!;D<3

Cajsa

vad tror du att jag håller på och göra då? :P

ronja

sv: tack :)

skitsnygg topp! och jag gillar din nya header :)

Anonym

hih igörs<3

therese

sv: japp :D

Johanna

Svar : Jo det vore ju grymt :) Jag kan lägga till dig i mina länkar också :D <3



Är du bra på design föresten? Stör mig på att texten i rubrikerna typ sätts ihop när det är mycket text :)

Miss Sunshine

Snygg topp! :)

SAGA

Tackar :)

Anonym

ska snart plugga igen :D<3

Cajsa

ska du göra idag då?

Sofie Emma Aurore

svar: tack så mkt (:

allt bra med dig idag?<3

therese

sv: jag vet inte riktigt vad som händer! :) själv ?

Cajsa

äter lunch. :P

Annellisaa

Läs mitt inlägg "Må han få högsta straffet!!!" Och lämna gärna en kommetar om du har några tankar. Tack för din tid och hoppas inte att denna kommentaren irriterar dig.

Elin Sandelin

snyggt! :)

Ina♥

Det var så lite så :) vart är den tröjan köpt? :) <3

Ina♥

Aha :D<3

Ina♥

Hehe ;)



Bra att du dissar med mig! <3

Ina♥

;D haha <3

Ina♥

Årsklass nio :) dudå?<3

Ina♥

Najs :) går de bra för dig på np ? :)<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: