by amanda

| Vardag
Igår så träffade jag och Hanna Nicklas, Markus, Cecilia, Oliver och David. Vi åt på donken och sedan softade vi lite innan vi träffade Filippa och Annie. Vi drog till gården, var där i några timmar och sedan åkte alla hem. Jag, Filippa och Hanna åkte till donken igen och sedan gick jag och Hanna hem. Hon sov hemma hos mig. Idag mötte jag Linda i stan, vi åt på Tacobar och kollade i affärer. Runt halv 6 mötte jag Ulrika och vi åkte till fotokursen. Vi var ute i någon park och fotade idag, super kul! Mötte därefter Elin, Tage och Rikard. Vi gick hem till mig och spelade lite playstation. Filippa kom och nu sitter hon och jag hemma hos henne. Jag sover här inatt. Vi hörs imorgon. Puss&Kram
Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Önskar dig en awesome torsdag! :D

LINDAVIOLA!

sv; Tack :)

Carmen Mathilde

Glad påsk på dig i efterhand.. =D hoppas du hade en bra helg. =) sorry för sent svar.

ping lowhngren

najs najs ;D

Amanda Persson [foto & fotboll]

fin bild :D

Cajsa

eller hur!? :D

sv; tack sötis :) allt bra?

danten89

Jo allt bra :P

Görs?

Felicia

SV. kaaaj

pusss

Bella Davis - MODELL BLOGG

tusen tack sötis! vad ska du hitta på för kul idag? kram

Hanna Håkansson [ Foto ]

gött ;)

bexollila.

sjukt jävla läskigt !

Patricia♡

Har du lärt dig mycket på den där kursen?:)

SAGA

Detsamma :)

Sarah

Hur har veckan varit? :)

Louise - Flyttar till Turkiet

Önskar dig en fortsatt underbar torsdagskväll :)

Ina♥

Tackar :D <3

EMMAS!

sv: okej lyssnar på musik, allt bra idag?:D

EMMAS!

aw tack söt:D

Anonym

Hej :) allt bra med dig?

Vet du jag har en Dagens blogg tävling, skoj va :D?

Du hade gjort mig JÄTTE glad om du var med :)

anmäl dig gärna här:

http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/dagen-blogg-1.html#comment

PussPuss, Saandriiiee

FlizanLizan

sv: haha okej, jag brukar inte läsa så ofta men när jag väl hittar nått så läser jag som sjutton haha :P

s

hihi :D <3

elin

sv: ja var en bra start på dagen!:D

- Swedish Source About Josh Hutcherson

sv: jag ser på tv sj? :P

Anonym

Vill du ha fler besökare på din blogg?

Jag har gjort två videos där jag berättar hur man kan få fler besökare och en bättre blogg. Kolla gärna in dem :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/11-april-2012-sa-far-du-fler-besokare.html#comment



http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/12-april-2012-sa-far-du-fler-besokare-2.html#comment



Ber om ursäkt om du inte gillar sånna här kommentarer!

THEEAS | Thea Martinsson

sv: jasså? :o varför då om man får fråga?

Cajsa

hehehe...xD

nej nu måste jag gå och sova...nattis sötnos!

Anna med A

Visst är den :)

ping lowhngren

hahhah jaa! o jätte mumsigt! 8D

danten89

Toppenbra =)

Vad gör du?

karolinajonsson

Nu har jag sett den! Wohooo :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

hihi :D

ping lowhngren

Hahh o ja ;D

Hanna Håkansson [ Foto ]

görs+ :D

ping lowhngren

ja pratar på skype C:

hihi sj?^^

En chic mammas bekännelser

godmorgon, vad har du för fredagsplaner? :)

ping lowhngren

hahah de e bra man måste ju äta ibland ;))

Jennifer

hej gå gärna in på min blogg och säg vad just DU vill ska hända i den :)

Vad du vill att jag ska göra, om du vill ha videoinlägg eller andra saker!



dirrlänk ----->



http://jenniferalmstroms.blogg.se/2012/april/entry-161364006.html#comment

Ina♥

:)<3

Ina♥

Haha vad göres? :)<3

Cajsa

ska du göra i kväll då?

Cajsa

inget, deppa över min hårddisk antar jag.

sabina

vsg=)

sv; härligt! Mått illa hela dagen typ..:/ Men det går väl över.. :)

Anonym

jag hatar när man inte vet va man ska göra aha :( men snart öppnar liseberg så kommer gå där <3

Ina♥

Typ jag med och pratar skype och sedan försöker få igång vampire diaries ^^<3

therese

sv: najs :D

Cajsa

nudlar så klart..xD

LINNEA

inte jag heller innan ;)

sööööta ! <3

Sarah

:)

Händer nästa vecka? :)

elsa♥

yesyes!:D<3

therese

sv :)

LINNEA

så lite :*

Cajsa

nytt inlägg nu

Sarah

Okej inte jag! ^^

Cajsa

ja det ska bli riktigt skönt! :)

Cajsa

gör det då! :D

Cajsa

men du kan ju göra det efter att du har gymmat och man måste ju inte ha en ansiktsmask bara för att ta hand om sig själv.

Cajsa

extra lång dusch kanske med hårinpackning, se en bra film, smörja in sig i goddoftande oljor eller lotion, fixa naglarna...det finns hur mycket som helst man kan göra! :D

Cajsa

hahaha du är ju för rolig du! ^^

Hannah

Hej! Grymt fin blogg, säljer ut lite kläder billigt på min blogg, kolla in om du har lust :)

therese

sv: hihi :D

therese

jaa!

therese

hihi, jag har biljetter:) älskar henne så jävla mycket! hon är helt otrolig

Anonym

sv; hihi gulle<3

therese

japp :)

Cajsa

hahaha du är kul du! ^^

elsa♥

nu är jag klar!:D<3

milenamalmros

Tränar du något?? Driver en träningsblogg för tjejer! Kika gärna in :)

SANDRA DAGH

Tror jag ska köpa :D

therese

sv; jaaa :')

Hanna Håkansson [ Foto ]

hihi :D

sofia

okejj dåå :d <3

Sarah

Sv: Jo det är den vi ska se :)

elsa♥

Ganska!:D<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket! :)

Anonym

tv själv <3

sofia

japp :) <3

btw, ni kommentar var anonym men såg på ip adressen att det var duu :D

iiiden

Sugen på att visa upp din snyggaste outfit inför 800-1000 läsare/dag?:D

(ber om ursäkt om du inte tycker om sådant!)

Johanna

Svar : Aa men som jag skrev på fb, tack ändå :) <3

Anna med A

Ja :D

Sannalitens.se

Svar: Sorry att jag varit lite borta, jag har ögoninflammation, minns inte vad vi pratade om nu. Men men :) Har du något roligt inplanerat inom snar framtid? :) Själv ska jag till Italien :) Kram!

sv: förlåt för sent svar! har varit lite off idag så har inte riktigt orkat...



hoppas du haft en bra måndag!

Wickiis

VAR GÄRNA MED I DAGENS BLOGG: http://wickiis.webblogg.se/2012/april/dagens-blogg.html#comment

Sara - Mamma till Nova

Hoppas din vecka ha varit bra? :D

Anonym

Hejsan!

Veckans blogg är ute nu på bloggen och kolla om det blev du! :)



http://yesgirls.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-d.html#comment



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: