by amanda

| Natur
Igår kväll så var jag, Filippa, Elin, Hanna och Filip hemma hos mig. Vi gjorde inte alls mycket. Kollade på tv, lyssnade på musik, spelade lite playstation o.s.v Jag och Hanna sov hemma hos mig och när vi vaknade imorse åt och fixade vi oss. Vi är fortfarande hos mig, även Matilda har kommit. Vi tänkte snart äta lite och sedan ska jag åka förbi pappa och hämta grejer. Ikväll blir det middag med mamma och mormor och sedan ska jag och Hanna på bio. Jag bloggar kanske mer senare. Puss&Kram


Foto & Redigering: Jag Kamera: Canon EOS 1000D
Anonym

hej! Jag vet hur tråkigt det är med sånahära medelanden,men jag gör ett försök ändå. Jag tycker att det är hur kul som helst att blogga,speciellt när jag får insperation! Men det skulle vara hur snällt som helst om du kunde kolla in min blogg och säga vad just DU gillar/inte gillar. Jag vill att de ska bli så bra som möjligt! Vi kan även följa varandra på boblovin om du vill:) kram! http://vendelagranberg.spotlife.se

morgan

Mysigt! :D Jag väntar på ett mail... hehe :D

Simona

sv: Jag svarar på kommentarer, själv? :)

Jasmin - The dream of being famous!

Hejsan vad har du för planer under veckan? :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

får se, sj? :D

julia

sv: vi hade i alla fall tur med vädret! :)



Vilken är din favoritfilm?

s

hehe :D

Cajsa

ska gå och stoppa in en tvättmarskin nu

- Swedish Source About Josh Hutcherson

sv: jajjemen ;)

Juni

Följer dig nu säg till när du följer mig :)

Anna med A

Kollar på teve :)

Jasmin - The dream of being famous!

Hejsan vad har du för planer under veckan? :)

Cajsa

hehe ja det var det verkligen! :D

Cajsa

varför länkar du inte till din blogg bara än ett inlägg!? känns som om jag missar din bloggning.. ^^

Felicia

Skönt att bara ta det lugnt!



pusss

Cajsa

jag fattar inte? ^^

Cajsa

hela grejjen med länkningen till ett annat inlägg än hela bloggen..xD

Hanna Håkansson [ Foto ]

lovar ;D

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

hihi :D

Cajsa

ahh då fattar jag.. :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

haha :D

Cajsa

hehehe jag är seg ibland det borde du om nån veta..xD

Hanna Håkansson [ Foto ]

musik, sj? :)

Marina

Nu är dagens blogg avslutad! Gå in och kolla om det blev du:)http://marinaas.webblogg.se/2012/april/vinnarna-dagens-blogg.html#comment

Cajsa

hehehe...xD

nej nu ska jag göra lite middag.

Hanna Håkansson [ Foto ]

gott :D

Cajsa

vet inte riktigt. antar att det blir nudlar. xD

Ina♥

Jag vet inte.. Inget speciellt :) självdå? <3

THEAS | Thea Martinsson

sv: lugnt (: händer idag då?

Malin Sundin

RE: tack själv :) hoppas du har haft en grym påsk.

Sandra Åhfelt - TÄÄÄVLINGAR !!

Hej ! Vill bara beträtta att du nu kan vinna ett valfritt iPhoneskal i min blogg, hade vart jätte roligt om du var med.

http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/vinn-iphoneskal.html#comment



KRAM!

THEAS | Thea Martinsson

sv: roligt (: vilken film?

nja, inte en aning.. blir nog att tråka här hemma, ehehe.

THEAS | Thea Martinsson

sv: aha, roligt (: den filmen verkar bra :p

Hanna Håkansson [ Foto ]

haha :D

Anonym

sv; Tack så mycket :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

danek :D

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

yepp :D<3

kkrazyjulia :s

-Jag gör inte så mycket:)

Allt bra idag? KRAM!:D

Hanna Håkansson [ Foto ]

ihih :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

hihihi hell yeaah :D<3

Cajsa

hihi ja men eller hur!? ^^ göres?

♫♪ Sandra T

fin bild :)

Anna med A

Bara ta det lugnt typ :) vad ska du se?

Maria - Passion for heels and fashion

Tävla om ett par skor, klicka här: http://shoemania.se/2012/march/tavling-vinn-ett-par-skor.html

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

ehhe <3

Hanna Håkansson [ Foto ]

vrf inte? :D

Michaela

Fin blogg :)

Anna med A

okej den är super bra :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

haha okej :)

ronja

sv: aha okej :)

Evelina Meyer

Vilken fin blogg du har !:D

Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Vad fin bild! =)

Anonym

<3

Ina♥

Jaha najs, vilken film? :)<3

Cajsa

jag kollar på film och spa'ar mig. ;-9

Esmeralda - ALLTID TÄVLINGAR

Sugen på att känna dig unik och cool med en egen personlig almanacka??

Ja?

Då tycker jag att du borde vara med i min tävling på bloggen där kanske just du blir vinnaren av just en egendesignad almanacka!

Länk till tävlingen: http://esmeraldaaa.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-en-personligalmanacka.html#comment

Isabella

Förlåt för sent svar

sv; Tack :)

Bella Davis - MODELL BLOGG

härligt och höra! :)

Har du haft en bra dag annars då? kram :)

Felicia

SV: jaaaoo

pussss

aidaho - en bondins tankar

missa inte min tävling om ett superfint armband och Dagens Blogg i min blogg! Fint blogg förresten ;)

Kitiwara & Chong

Haft en bra start på veckan? :D

Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg http://twoasiians.blogg.se/2012/april/vinnarna-ny-omgang-1.html :D

Kram

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Önskar dig en trevlig kväll! :D

FlizanLizan

sv: yesyes :P

s

vad såg ni för bio? :D <3

Caroline Blomberg - blombergs

följa varann via bloglovin? :)

Liza ★

Tja! Hoppas du haft en bra start på veckan!

Ska du göra något speciellt nu i veckan? :)

elin

sv: ja samma här! :)

Two Trollfaces

Sv: Jodå, det är bra! :D

Händer i veckan? :D

Annika - drömmen om 11 barn

Dagens bloggtips finns uppe och en ny omgång har startat:



http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/april/dagens-bloggtips-ny-omgang-tisdag.html#comment

EMMAS!

Kul att du är med, missa inte en ny tävling som kommer upp idag kl 16.00 :D kram

EMMAS!

aa de är bra :D

görs?:)

C O R N E L I A

Väldigt fin bild :D

Miss Sunshine

Jättefin bild! :)

Lovisa mode,foto&vardag

riktigt fin blogg! :)

Malin

Fin bild:) Playstation är så roligt!

Shuue! Ledsen för sent svar, men hoppas du får en bra tisdag! :)

Patricia♔

Vad såg ni för bio?:)

Kitiwara & Chong

Förlåt för sent svar!

Sv: Tack så mycket :D Allt bra?



Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg http://twoasiians.blogg.se/2012/april/vinnarna-ny-omgang-1.html :D

Kram

Yuki Yoursic

snygg bild :D

lust att göra bloglovinbyte? :)

kram

madickenmarsh

sv aah precis :DD

Joanna

fin bild:).

Allt bra med dig nu i vår?

jennifer

fin bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: