by amanda

| Vardag

Förlåt för noll uppdatering. Men i fredags kväll så drog jag och Filippa hem till Matthew. Dit kom även Svante, Joel, Petter och Jacob. Vi chillade bara innan jag och Filippa drog hem till henne igen för att kolla på film. Igår så gick jag hem runt 1-2 på dagen. Pluggade lite och mötte sedan Hanna. Vi åt lunch och åkte därefter in till T-centralen för att möta David. Vi åkte hem till mig igen, kollade på tv och bara tog det lugnt. Runt halv 8 lämnade vi David vid tunnelbanan och sedan gick vi hem och åt. När vi ätit klart mötte vi David igen men också Cecilia och Oliver. Alla drog hem till mig, vi lyssnade på musik och sjöng singstar. Jag sov hos Hanna.

Idag är det sista dagen på helgen och den ska spenderas utomhus med klassen. Vi ska städa för att samla in pengar till våran klassresa -.- Men vi hörs när jag kommit hem igen. Puss&Kram

Johanna

Svar : Hihi tack <3

Anonym

Hejsan!

Har just nu 3 grymma tävlingar på min blogg:

http://byyemelie.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-en-valfri-vara-fran-erikas-gar.html#comment - Vinn en valfri vara. Allt från ringar till angry birds - börsar. - »AVSLUTAS IDAG«



http://byyemelie.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-ett-akta-silversmycke-fran-mia.html#comment - Vinn en berlock i äkta silver. - »AVSLUTAS IDAG«



http://byyemelie.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-en-smyckesask-fran-damknektse.html#comment - Vinn en "goodibag" med massor av snygga smycken + en leopard-scarf med ett värde av 790:- »AVSLUTAS OM ! VECKA«



JAG HAR ÄVEN börjat med veckans utmaning. Den/Dom som kommer med förslaget som jag väljer att göra får en länk i samma inlägg inför mina 200-250-300 läsare.

http://byyemelie.blogg.se/2012/april/nytt-veckans-utmaning.html#comment



Kram/Emelie

hanna ♡

idag blir det att träffa lite fina vänner, och bara ta det lugnt, är inte värst taggad på att göra massa :) allt härligt med dig idag?

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

söt bild :D

Latifa

Hejhej hur är det, ny blogg klicka gärna för att kolla in!

ping lowhngren

thihi tack^^<3

' d anni

- Så lite så :) hittar du på då?

Jannike♥

Hallå? Asså skulle inte vi göra länkbyte för typ 3 veckor sen som du sa att du skulle lägga ut?

juliaa

Fin blogg :)

Cajsa

göres?

Ina♥

Hehe ;) längtar du tills imorn? <3

Isabelle Johansson

sv; bara bra med mig!

Haft en bra vecka annars?

sofia

hänt idag? :)

therese

vinn ett superfint armband i min blogg =)

Emma Lannebrink

Hej! lust att följa varandra via bloglovin?

Kan passa på att skriva lite kort om vad min blogg handlar om.

Jag bloggar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen som försvåras för varje dag som går. Äter 13 mediciner varje dag som ska få mig att må bättre osv. Fråga gärna om du undrar något, svarar på allting!

kram

MICHAELA - FOTO

sv: MEN OMG! Detta är ju bara sjukt, världen är liten! Hhahaa. Jag umgicks jättemycket med Oliver och Niklas förut, alltså hur mycket som helst en period. I början av förra sommarlovet typ. Plus att Niklas gillade min dåvarande bästavän och försökte få henne men lyckades inte. Plus att Oliver bor i Edsberg, eller gjorde iallafall och jag bor fem minuter där ifårn typ. Och Niklas och Oliver Jobbar/jobbade på ica ovanför min skola :)

MICHAELA - FOTO

sv: okej! nejmen det är verkligen inte ditt fel gumman. Men det var typ så här att jag och Oliver pratade väldigt mycket hela tiden, och umgicks ofta i början av sommarlovet eller när det nu var. Och sen så sa jag till honom att typ "Om du gillar mig eller något så vill jag bara att du ska veta att jag inte har några känslor för dig alls" För han typ började flirta med mig och grejs, och ja. Sen så skaffade jag pojkvän efter ett tag och då slutade vi umgås automatiskt xD

Ebba

Hej fin blogg

Allt bra?



Har veckans blogg och skulle vara roligt om du ville vara med:)

- - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

sv; tack så mkt! länkar dig lite senare:D

vad gör du?:D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: ikväll händer inte mycket alls faktiskt, själv då? :D

Cajsa

inget här...funderar på vad jga ska göra itll middag bara

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Vad gör du? :)

therese

kul att du är med! håller tummarna =)

LINNEA

ska iväg <3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Aha!! :) kollar 5an ;D

danten89

Dusch :)

Nöjd med helgen?

danten89

Vilka är dem andra två på bilden?=)

Haft en grym helg ;)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

djungelns drottning eller vad det nu heter :D :P haha

Cajsa

ahhh ok

MICHAELA - FOTO

sv: nej, det gjorde vi inte! Han gick i en skola som låg där jag tränade :)

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; slappar bara ;D

Cajsa

hihi ja det tyckte jag med! :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hihi :D gjort idag?

Ebba

kul att du är med i veckans blogg meddelar när vinnaren är dragen.



Ha en bra dag :)

Johanna

Veckansblogg är avslutad, kolla om det var du som vann och anmäl dig gärna igen :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/22-april-2012-veckansblogg.html#comment

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hela dagen? :P jag har inte gjort något alls^^

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; tack sötis :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hehe okej :P

Sandra

Fin blogg! :)

J O N S S O N L

Hejsan! Allt bra med dig idag? Fin blogg btw :)

F R I D A ||fotoblogg||

allt bra idag? :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Kul ju :D

MICHAELA - FOTO

Sv: Nej, faktiskt inte. Men när jag träffar Niklas så pratar vi liksom. :)

Cajsa

hehehe nej precis..xD

F R I D A ||fotoblogg||

- härligt, de är bra :)

Cajsa

nej nu ska jag kolla om det finns nåt kul att se på tv.

F R I D A ||fotoblogg||

- vad gör du? :D

Latifa

Jo men det bra! Tack tack!

Vad gör du da?

J O N S S O N L ♡

- härligt, allt är bara bra med mig :) gjort idag??

alice & nora

Frän blogg!! bloglovinbyte? :)

Isabelle Johansson

sv; min vecka har varit okej, lite upp & ner.. Hänt rätt så mycket denna vecka.

Några planer inför den kommande veckan?

Latifa

Chillar, och bara kollar runt!

Cajsa

gör du då?

SANDRA DAGH

Önskar dig en fortsatt bra söndag :D

iiiden

sV: ingen orsak:)

Louise - Flyttar till Turkiet

Dagens blogg vinnarna är nu uppe + ny chans till att anmäla dig igen :) Hoppas du får en fortsatt bra söndagskväll!

J O N S S O N L ♡

- okej, jobbat, grejat i rabatterna här hemma och tränat :)

alice & nora

följer dig nu, säg till när du följer oss! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra ;D!

Isabelle Johansson

sv; bråk med killen, en nära vän till mig tog livet av sig inatt osv. :/

' d anni

- Okej, jag inväntar bara söndagens live sändning med big brother haha, så kollar 24/7 just nu =)

J O N S S O N L ♡

SV: Japp, bloglovinbyte ? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Det förstår jag :)

' d anni

- Varför tycker du det då? :)

Cajsa

inget. kollar på tv bara

J O N S S O N L ♡

- Lagt till dig nu! :)

Cajsa

pochahontas 2.. ^^

F R I D A ||fotoblogg||

- okej :)

kom nyss ut ur duschen

Simona

hehe :D

Agnes Eriksson

Taack! :D

SANDRA DAGH

Men tack :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Aldrig! :)

danten89

Läget nu?=)

Cajsa

hehehehe...xD

F R I D A ||fotoblogg||

- ja :)

vad händer i veckan då?

Ina♥

Vänne ^^ tänkte på skolan, om du längtar till det? x)<3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hihi jaaa :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: