by amanda

| Vardag
Hej kompisar! Idag när jag slutade vid 2 mötte jag min kusin Emma och vi åkte in till stan. Tog en fika på Espresso house och åkte sedan till bowling hallen. Körde några serier innan Cecilia kom. Vi körde några till och sedan åkte vi därifrån. Pappa hämtade mig och vi åkte förbi mamma och hämtade grejer. Nu har jag precis kommit hem, ska äta middag och plugga lite. Vi hörs kanske mer senare. Puss&Kram

bildbrist'
bexollila.

vad är vad hehe ?`dreamhack?

johanna - foto

söt!

kajsa

fin du är ^^

Ina♥

Fint du fixa med bloggen :D



Ehm jag funderar på att hoppa i sängs :) <3

Esmeralda<3

sv.åh vad kul, längesen jag bowlade! inget särskilt:)

Carolina - Beridare på stall Assla

sv: jag har lagt till dig nu:)

Anna med A

Vad gör du? :)

Felicia

kan vara så ibland!

puss

karolinajonsson

Vill också bowla, det var ett tag sen ^^

elsa!

det är toppen!:D<3

Cajsa

haha thanks..xD

nej nu ska jag vara duktig och sova. :P kramis!

alba-dance is the way I walk

snygg!

Esmeralda<3

sv: härligt härligt:DD

Esmeralda<3

sv: planer för imorgon?

Annika - drömmen om 11 barn

Kul att du var med och tävlande om dagens två bloggtipsplatser. Tipset är publicerat och ny anmälan är igång inför morgondagen!



http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/april/dagens-bloggtips-24-ny-omgang.html#comment



Ett hett tips är att bara skriva en rad om något du vill att jag nämner om just DIN blogg om du blir en av tipsen imorgon! Behöver inte vara något avancerat, bara nåt enkelt!

elsa

Finis!:*

Esmeralda<3

sv. träning och skola:D

malin

kul med bowling :)

elsa

Så lite så:)<3

T0VA [ 12 år utan pappa ♥ ]

jodå de tror jag visst :D

Esmeralda<3

sv: Basket:DD

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

hihi jag har alltid trott du har typ 1000-2000 besökare :D <3

keamy

sv; Hihi, tack! :) Du är söt c:

Esmeralda<3

sv: japp! har du spelat det någongång?

Esmeralda<3

sv: härligt! vad tyckte du om det då?

Therese

Hej!

Vilken fin blogg, sugen på att göra ett bloglovin' byte!? :)

16 år och silikonbröst

Kika gärna in min haulvideo!

Vore även kul med en kommentar för att veta vad folk tycker om mina videobloggar! :)



http://evelinaelisabeth.blogg.se/2012/april/haha.html

Anonym

Tack så jättemycket! :)

Therese

SV: Jag har lagt till dig nu, blev nr 241! Lämna en kommentar när du gjort detsamma :-)

Anonym

jaha :(<3

N

sv: tränat en massa! :)

DIANA ÖSTERBERG

sv; yes! =)

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jag har inte gjort så mkt, degat o kikat på filmeller suttit vid datorn typ, haha. Vad händer imorgon då? Själv ska jag träna o åka te stan - tror jag :D

Johanna

Svar :Taaack :))

MOAA

sv: tack så mycket :))



sovgott, planer för din tisdag då?

Ina♥

Det var så lite så :D <3

elsa!

ahaahah ojdå:D

Allt bra?:D

En chic mammas bekännelser

godmorgon, jag håller på med en studie kring att vara klimatsmart, vad gör du för att värna om miljön och tycker du att möjligheterna finns?



kram :)

keamy

sv; Hihihi c: Vad har du för sig en dag som denna? :)

johanna - foto

sv; så lite så :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. yes :)

Anonym

sv; Ja :)

bexollila.

allt bra idag då sweetie

karolinajonsson

Ja jag måste göra det snart :D

FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

Felicia

ny design ser jag :))

puss

Lisa

sv; vad kul att du tycker det:D

- Swedish Source About Josh Hutcherson

sv: händer idag då? :D

amanda ruiz

är så glad att vi oxå fått Espresso house här i gbg :) visst är de mysigt att sitta där å fika :)

Cajsa

god förmiddag! allt väl?

Emelie

Hej!

Allt bra? :)



/Emelie

Isabella

sv; Jag vet :)

ava miranda

fint! :>

Hoppas du får en bra dag! :)

Ebba & Isabella

allt bra med dig idag ? :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

ahha bra :D

M.Kivistö

hejsan!

kika gärna in på min blogg! där kan du läsa om mitt liv som småstadstjej, med drömmen om att flytta till Alanya och pojkvännen.



I min blogg kan du även följa min utveckling som konstnär samt att läsa om mode- och träningsinspiration!



GLAD PÅSK! KRAM

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej ^^

Önskar dig en toppen tisdag! :D

(Förlåt för sent svar men är i London ^^)

EMMAS!

sv: detsamma :D

allt bra med dig?:)

Bella Davis - MODELL BLOGG

tack sötnos! allt bra med dig idag? kram

Amanda

Va kul med bowling! :D

Sara [Smink, Tips, Vardag, Naglar]

Hejsan!

Jag skulle bara kika in och önska dig en jätte härlig dag! :)

Malin

Fin blå färg:)

s

tack :D <3

Patricia♔

Vad gör du idag?:)

emilia

Hur mår du? Det kan du berätta på mitt senaste inlägg!

Kram! <3

♫♪ Sandra T

sötis :)

Jennifer

Hej! skulle du kunna ställa en fråga på min frågestund så vore det snällt, http://jenniferlonnkvist.blogg.se/2012/april/fragestund.html#comment

FÖRLÅT! om du inte gillar reklam <3

Elena

Låter som en bra dag! :)

kkrazyjulia :s

Hej, allt bra idag?

KRAMAR!:D

Anonym

Svar: Så lite så!

Evelina

Låter som en mysig tisdag :)

Fina bilder!

Anna med A

teve :)

LINNEA

så lite <3

Paulina

sv: Tack ändå! :)

Karro

snygg design!



Allt bra idag? :)

C O R N E L I A

DEt låter som en riktit bra dag tycker jag, roligt med bowling :)

Juliaa

fin tjej!

ronja

snygg outfit!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: