I should just call it for what it is

| Djupt
Anonym

Var med och tävla om smink från e.l.f Cosmetics! (:



http://wwwiktoria.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-produkter-fran-elf-cosmetic.html

moaa

Snyggis!¨Har oxå såna örhängen, så jävla fina :D

Amanda Jonsson

Svar: jaaa massor ! :D

M*

- jättesöt!

Louise - Onepiece tävling pågår!

jadå :)

alexandra | fotoblogg

fin due!

sandra

sv: härligt och höra du :D

Bea

Hej!

Vill du har tusentals fler besökare? - Var med i min bloggtävling!



( Ni känner säkert igen mig från min gamla blogg om modellandet. Har uppdaterat hela bloggen nu så att jag skriver hur bästa sättet är att komma i Form på, en massa tips och såklart mycket om min vardag som modell! )



Här är tävlingen:

http://svettlukt.blogg.se/2011/september/dagens-blogg.html

a'photography (y

anmäl dig till dagens blogg -> http://amandape.blogg.se/2011/september/veckans-blogg-anmal-dig-2.html#comment

H

allt bra?

Blerina MUQA

det är bra med mig. Har dock ont lite överallt eftersom jag sov väldigt snett! haha.. har du några planer för idag? :)

JOSEFINE CHRISTIANSSON

SVAR; jaså så kul :D det såg så trevliga och snälla ut! haha

kram

malin

sv: kul att du blev glad! :) var gärna med igen! :)

kram

caroline

sv: heheh :)

Sofia

Har lagt upp en ny tävling där du kan vinna konsertbiljetter till brittan samt hennes nya parfym. Var gärna med :D Kramar!

Emma Lindstrand

Hur fixade du dom där hjärtanen som typ filmbetyg?

josefine

okej, allt är bra :)

Haft en bra lördag ?

Enya♥

Sv; Händer i helgen då? :D

bella

fin :D

emma härnqvist

tack :) hoppas att du får en mysig söndag :)

wilmaaa

tackar!:)

Linnea

Hur många läsare har du per dag? :)

Caroline

sv, jodå det är bra :)

Fin bild!

Ida [ f l a v o u r e d . s e ]

Missa inte mina tävlingar där just nu bland annat kan vinna brush-kit från MAC, unik spabehandling, goodiebag från E.l.f. Cosmetics, ögonfransserum, smycken och en hel del andra skojigheter :).



NEWS: Onepiece tävling kommer upp idag kl 15:00, håll utkik :) (alla mina tävlingar finner du i min kategori som heter "Tävlingar" under fliken Om mig/för er som finns under headern)

Anna med A

Ja (:

felicia -

följa varandra via bloglovin ?

kram

EMMAS!

fin bild :D

EMMAS!

allt bra?:D

Anonym

najs! :)



kolla gärrnaa miin blogg! :)

pusss, o tack i förhand

Kommeentara gärna!

Pussshej



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: