by amanda

| Landskap


 sommaren 2010

Idag har det varit en riktigt bra dag förutom slutet. Efter skolan drog jag och Elin in till stan. Hämtade våra bio biljetter, kollade runt lite och åt på donken. Den började runt 6, sjukt bra film. Inlägg om den kommer upp senare. Sen åkte vi till Slussen. Träffade galet många, orkar inte ens skriva namnen. Vi chillade på ett ställe där man såg ut över typ gamla stan, så vacker utsikt! Jag och Elin kom hem typ 11, skulle ha sovit där men pågrund av privata saker kom mamma och hämtade mig så nu är jag hemma. Hörs imorgon :)

jennifer / photography

Hej igen! Nyinskolad och hemifrånflyttad börjar jag nu om på nytt i min blogg

Du är varmt välkommen - hoppas allt är okej med dig!

Sandra T ♫♪

fin bild :)

Johanna

Svar : Ja jag vet :D Så snygga, avundsjuk <3

elinochamanda

sv: Jodå samma här! :)

Anna med A

ja (:

XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ

jag drog ut och körde lite bil. :) sen kolla vi på fast five. :D aha nice, vad såg du för något? kramar

caroline

sv: ska du säga =)

malin

sv: jo det var gott! :)

XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ

han är kung. :)

aha nice, var den bra? kramar

Sandra T ♫♪

eller hur :D

moaa

SV: Åh va roligt men om jag lägger till dig nu på bloglovin lägger du till mig med? ;>

HANNA - tävlingar, videobloggar och foton!

sv: ingen orsak :d

HANNA - tävlingar, videobloggar och foton!

sv: du är !

Malin

sv: Tack :D



Hoppas allt är bra med dig!

caroline

sv: tack för frågan! :D

caroline

sV: hihi :)

caroline

sv: ska nog träffa lite folk, vet inte än, dudå?:)

Karo

Fin blogg! :) Vad händer ikväll? :)

emma

sv: nja inte så mkt :D sj? kram

Karo

Sv: Jag ska baka och kolla på Desperate Housewives. :)

Malin

sv:ja det är bra :D

M A R I A~ Make cupcakes not war~

vad gör du? :)

sofia

Varse! Hahha nu skojjjar du väll! :) <3



btw, skriv till mig bara om du vill prata, kmr svara alltid! <3

Johanna

Svar: På hennes utseende (a) :)

Allt bra med dig gumman? <3

Johanna

Svar : Hehe :)

Härligt, jodå det är väl bra här :) Lite smått uttråkad bara :) <3

Johanna

Svar : Haha jobbigt, vad ska du göra? :) <3

aaww

samma här! :)

Anna med A

okej :D

Anna med A

haha härligt :D

sofia

skolan som de ser ut just nu bara, dusj? :D

caroline

sv: tack vad glad jag blir :)

aaww

jaaa:)

sv: tack :)

MOA

Åh vilken fin bild! :D

Emelie

Åh, vilken fin bild! Hur har du blivit så bra på att ta bilder? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: