by amanda

| Vardag
Jag vann dagens blogg här!


Mötte Cecilia efter skolan, gick hem till mig. Åt och lyssnade på musik. Blev skjussade till bowling träningen. Vi  gjorde en del övningar idag. Det gick bättre för mig än det gjort på länge, super kul! Drog hem och åt middag. Sen tog jag och Cecilia moppen till ica en snabbis. Nu dricker vi te, lyssnar på musik och bara chillar. Hon ska väl åka hem någon gång. Imorgon är spanskan inställd så börjar 9.20 :D Puss&Kram
Anna med A

jaaa

Jessica

Varsågod & tack själv!

elsa!!<3

hahah vgd ??<3

Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Ha en fin kväll :)

S A G A

Var i Hellas idag, haha ville bara säga det :D

Gotlänning

bra med mej med :D

97 modefreak fashiontastic

Hej! Fin header!

Caroline

sv; vad kul! Hur är det med dig då? :)

sv: haha, okej :)

Shuuuue! Vinnarna av dagens blogg är nu utsedda! Kika in och se om du var en av dem! :)



Vann du inte? Var inte ledsen! En ny chans kommer upp I MORGON igen!



http://babustyle.blogg.se/2011/september/vinnarna-av-dagens-blogg-229-11.html#comment

' d anni

- Mest R&B men ja typ som du =)

Sofia - Uddevallas största modeblogg!

tack :)

Anna med A

ja den är grym :)

Max Larsson

Grattis till Tröjorna ni passar i dom ;)

Snart ska ni ut och spela mot andra lag i Hellas namn. Jag känner på mig att klubben kommer bli stolta över er, snart är ni uppe och spela med mig på min nivå ;) haha. jag tror på er inför helgen nu i junior leage. HEJA HELLAS! :D

bella

jo tack de är bara bra :) händer idag då? kram bella :)

Gotlänning

ja! ha en jätte bra dag :D

Johanna

Svar : Taaack finis!

jennifer / photography

Ja, det är hon verkligen!

sv: allt bra idag? :)

EMMAS!

sv: okeej:D vaknade nyss!

Jessica

Äntligen fredag! vad händer idag då? :D

thaipinnen

sv; ja :(

LIENE

Bowling är kul:)

Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Tack :)

Hoppas du får en fin fredag! :)

SANNA

Hej Söta du! :)

Vad händer hos dig?



Ha en bra Fredag!

Kram

MADDES

Kikar in och önskar dig en fin fredag!

Tina

Hej! Följa varandra via bloglovin? :)

HANNA

sv: you are !

kaffehörnan Tävling värde 3000 kr

Spelat de några gånger, de är kul

Ha en fin fredag

ellensjo

sv; Härligt att höra! Jo med mig är det bara bra :)

Hoppas du får en bra helg. Kram

FlizanLizan

sv: bor du i sthlm? :)

HANNA

sv: taack :)

beccis

vad tycker du om min outfit den här fredagen? :)

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Allt bra? :D

amanda

Händer i helgen? :)

- Swedish Source Of The PLL

sv: okej, jag gör inte mkt :P

sofia

aamen klart! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: