by amanda

| Vardag
Här kommer fler bilder från lägerskolan :)









Anonym

haha jadu :D har du sett nyheterna föresten? :) och REAN?

kaffehörnan

pingis är kul

Jessica

Det lät som en riktigt trevlig dag:D

Anna med A

Godmorgon :)

beccis

hoppas du får en jättebra dag!

Anna med A

Allt bra? :)

Johanna

Svar : Hihi okej då :D <3

elsa!!<3

jaha??:)

Nathalie

god morgon:D

Hoppas du mår bra denna torsdag?<3

sv: Haha, ja!

Var gärna med i dagens blogg! :)

http://babustyle.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-159-11.html#comment

Sandra

Hej tjejen!

Fin blogg och fina bilder!



Vad gör du?

Kram

' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

hehe okej ska väl plugga lite tror jag :)

Gabbe

awesome =D

josefine

okej, jadå :)

Allt bra ?

Rafaela ♥

Sv: Vad bra!

Jarå, det har jag :D

Felicia♥

sv: Aha,det är ju as bra ;d!

Söta bilder ^^

kraam♥

Enya♥

Haft en bra dag? :D

Amanda Jonsson

kul :)

Jessica

Härligt :D

jennifer / photography

Hehe, på så vis! Haha, nejdå! Om man är mycket äldre så uppskattar man nog att man ser yngre ut. Jag vill i alla fall inte se äldre ut än tjugo, och inte bli äldre heller för den delen :D

wilmaaa

det är bara braa:)

caroline

sv: haha :D

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Allt bra? :

MADDES

Tittar in och önskar dig en fin kväll!

ida

kan inte du vara ärlig o säga vad du tycker om skissen jag ska lämna in ?:D

kram!

alexandra | fotoblogg

har frågestund på bloggen, ställ gärna en fråga :)

Cajsa

då är vi två om det.

Sophie'

- ja.. men hellre pojkvän tkr jag :( <3

Tack :)!

malin

Vinnaren av dagens blogg är nu dragen, kika in och se om det blev du och var gärna med i den nya omgången! :)

kram

sofia

haha :D <3

Sandra

Hej på dig sötnos! Du missar väl inte dagens blogg hos mig?

http://saandriiiee.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-vinnare-4.html#comment

Anmäl dig! Puss på dig!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: