by amanda

| Vardag
Läs min bästavän Angelicas blogg och komentera galet mycket!

Tjenare mannen!

Idag slutade jag halv 3. Åkte till Gullmarsplan med Ulrika och Filip. Hämtade mitt sl kort innan vi åkte vidare till stan. Gick till Vasagatan och satte oss på Espresso house. Efter det gick vi runt i stan. Jag lämnade bland annat in min väska på lagning, en söm har gått upp -.- Kom hem vid halv 6 igen, kollade på gårdagens avsnitt av True Talent. Åt middag och pluggade lite. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, dricka te och kolla på Idol. Fler bilder från lägerskolan kommer senare eller imorgon. Puss&Kram

sofia

varse! :D <3

jennifer / photography

Javisst! Nu finns mer bilder från min lägenhet uppe, kika gärna!

Julia

skönt, samma här, förlyld dock :(

följa varandra via bloglovin? :)

Majja Malmsten

beyonce heat! :)

Felicia

sv; har lagt upp det nu :)

Amanda Jonsson

Svar: vad kul, tack :)

Rafaela ♥

Haft en bra dag? :D

JOSEFINE CHRISTIANSSON

SVAR; trevligt :)

jennifer / photography

Åh, tusen tack - glädjer mig att höra!

Jo, det är min egna. Flyttade hit nu när skolan började :)

Johanna

Svar : Hihi <3

Anonym

:D

Anonym

pillar med marknadsföringen sj? .D

Anonym

jorå, svårt att få folk o bidra haha många vill ha gratis grejer för de liksom ingen välgörenhet i de här landet haha :D

Anonym

haha aa

Felicia

sv; nudå? :)

den översta bilden här: http://fotokobran.blogg.se/2011/august/jag-alskar-tavlingar-d.html#comment



och den i det här inlägget: http://fotokobran.blogg.se/2011/september/till-bloggsak.html#comment

Johanna

Svar : Du ja <3

Felicia♥

Sv; vad bra :D

Jodå det är bra,lite förkyld bara ^^

kraam♥

Anonym

hej jag har precis startat en tävling på min blogg, så vill du ha chansen att vinna ett valfritt iphone/HTC-skal värt 500:- så kika in! =)

http://www.nattstad.se/ceckarlssson?id=1871922

sv: Tack så jättemycket :)

Felicia

sv; gör så :)

Anonym

dom vill ha det mot lite hjälp med reklam :P

sofia

skolan, fammo, hem, syrran å sen bara varit hemma, dusj? :D <3

KARIN ♡

sV: massa i skolan..

Fina bilder! :)

Anonym

STOR SUCK :D

sv: :)

Ida

fin blogg du har! :)

KARIN ♡

sv: både och.. :/ fast mest annat..

elsa!!<3

fin:)

Allt bra??<3

Anonym

vill inte ha de :D snålisar! fett bra ju!

sv: Najst! :D Vill också ha en svart! sjuuukt sköna är dem! :D

jennifer / photography

Tusen tack du!

Jag fyller 16 om bara någon vecka - har alltså börjat gymnasiet nu i höst :)

moaa

Sötnos!

alexandra | fotoblogg

jättefin tjej!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: