Wannabe på ingång, del 2

| Vardag



Tiderna är saknade, speciellt med dig Matilda. Vi splittrades, vi gled isär. Jag kan inte hjälpa att jag är arg på dig för det. Jag önskar jag kämpade hårdare. Fast oavsett vad, hade jag ens någon chans? Du förklarade aldrig..











Anonym

sv: hihi ,)

mathilde!

sv: tror nog att jag har fått nån slags influensa..

Hoppas du får en bra start på veckan! :)

Sofia - Tävlingar på gång!

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram! / http://smnmode.blogg.se

Sophie "autophoto"

Verkligen :D



Hoppas du mår bra denna måndag? :)

Sandra - Fotbolls"fru" & Fotograf

Vart ska du åka ?

Kram

Jessica

Tack så jättemycket :D

' d anni

- härligt jo de e super :)

Sarah Gabrielsson

Anmäl dig till dagens blogg och ta del av mina 2000 läsare om du vill :)

EMMAS!

allt bra?=)

Anna med A

vad gör du? :)

Cecilia

Nöjd? ;)

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

synd att ni glidit i sär!

sabina

Åh, den där låten är sjukt bra! :)

EMMAS!

dagensblogg är avslutad de om det var du som vann och anmäl dig igen :)

johanna

ja det gör jag:)

sofia

heheh :D <3

Merima^^

heheh tack :D

JOSEFINE CHRISTIANSSON

hehe fint!

sandra

sv: vad gör du? :)

Frida

Haft en bra måndag ? =) kram <3

Blerina MUQA

samma här söta du! :)

Emma

Snygg blogg! Vad heter låten? :)

' Saveu - Music & Chaos, It's life

jo funkar :)

Erika Nilsson

Fin blogg! :D

n

Härligt, det är bra med mig också :)

Nathalie Nyrén

förra kommentaren var från mig :P

johanna

sv: vsg :D vad gör du? :)

H J J O N S S O N ♥

Hej! Ja är med i en fototävling och undrar om du kune rösta på min bild som är nummer 4? Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna meddelande! :) http://elifoto.blogg.se/2011/october/fototavling-rosta.html

Evve

Sv: Tack så mkt :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: