Film betyg

| Filmbetyg


5/5 hjärtan
En ung man jagar sanningen om sitt ursprung efter att han hittar sitt egen babybild på en websida för försvunna personer. När han jagas av både polis, federala agenter och okända skuggfigurer går det upp för honom att hans föräldrar är allt annat än vad de utgett sig för att vara och det blir en kamp mot klockan för att hitta sin riktiga identitet.

Tryck här för att se trailern.

Åh vad Taylor Lautner är snygg! En riktig dröm kille, rauwr. Shit vad skön han är i början när han sitter på bilen påväg till festen. Och bara vill köra fortare och fortare. Hans blickar dödar typ, smälter nästan. Tänk er själva om ni helt random en dag skulle få reda på det här som Nate får. Han heter Nate i filmen ;) Tycker verkligen om allt som Nate och Karen gör för varandra. Så vackert, hur mycket smärta och allt som båda skulle ta för att skydda den andra. Jag vill också kunna slåss, hihi (a) Sen gillar jag hur alla kämpar för att få Nate att lita på de, och han liksom säger att tillit måste förtjänas. Grymt av honom att gå sin egen väg och allt när han är i den situationen. Vet ingenting, hans "föräldrar" är döda och hans hus bombat. Så mycket hans föräldrar offrade för honom. Grym film, ni måste se den!


bild lånad från google

Han är sjuuukt jävla fin!



sv: tack :)

ronja

sv: tack :) niiice, jag har också varit till side!

flickaneemeliie

SV: hihi okej men jag syftade mer på om jag hade tagit bilden bra eller dåligt ;)

Anna med A

jag med :)

Gabbe

kanske ska se den d å^^ ?=)

FlizanLizan

sv: jaha okej najs :D

' Saveu

åh måste se den då :D

DR

- den måste jag se!

SANNA

Hej!

vad händer hos dig? :)



ha en bra måndag

Kram

hanna ♡

idag blir det skola, stan med bästavän och sen träning :D

tova

tack för tipset sötnos! :D <3

JC

Uppskattar om du går in på våran blogg och skriver gärna en liten kommentar om vad du tycker om låtarna som jag la upp :D Hoppas du haft en bra dag ! PUSS / C

Anonym

sv: hihi :D

Erika Nilsson

sv; Gött! :) Jodå det är fint här :)

Enya♥

Sv; tack! :) haft en bra dag?

Sandra T ♫♪

vill se den!

EMMAS!

vet ej :D allt bra?:D

Gabbe

hehe =D

Sophie'

- ja den vita är fett snygg!

min har heller inga repor ^^

Anna med A

haha den är grym :)

Enya♥

Sv; ja samma här! :)

Anonym

hejsan! nu är veckans blogg avslutad, kika in här för att se om det var du som vann:

http://hannalovisasol.se/2011/october/videoblogg-och-vinnare.html

..och anmäl dig igen här:

http://hannalovisasol.se/2011/october/veckans-blogg-2.html#comment

sv: oohjaa!

FlizanLizan

sv: vad görs? :)

hanna

vrs, allt bra?

sandra

wow måste nästan se den, har du sett hela filmen eller bara trailern? :)

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Jaa :D

Anna med A

visst är han :)

alexandra | fotoblogg

sv, jag också, men har bara hunnit vara där en gång ännu :)

den filmen ska jag se, verkligen!

Anonym

jättekul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg! :D glöm inte att göra allt för större chans att vinna ;)

hoppas allt är bra med dig annars?

kram, http://hannalovisasol.se

Sofia - Tävlingar på gång!

Hejsan! Förlåt att jag är sent ute har inte vart hemma idag.

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!

ronja

sv: jadå, riktigt fint med 'gamla tempel' att fota osv.. dessutom får du inte missa att köpa turkisk glass, det är typ som lim eller något liknande, sjukt kul :D ahah

Erika Nilsson

sv; Japp! :D

- sara

låter bra :D

Johanna

Svar : Jo var sugen på att börja blogga regelbundet, men tyvärr får du vänta en vecka till eller något tills det händer... Hänt lite mer skit <3

Anna med A

vad gör du? :)

Malin

Sv. Tack!

Den där filmen verkar bra:)

Sophie "autophoto"

härligt o höra :)

ja mår bra!

Blopparna - Emmy

Den filmen verkar ju grymt bra, den vill jag se!

Louise

tack så mycket denna filmen får det bli :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: