by amanda

| Vardag

Tjooo bitches ;) Idag slutade vi klockan 1, så jävla skönt! Filip bjöd mig på en glass så mumsade på den medan vi väntade på Elin och Annie. När de kom åkte vi in till stan. Virrade runt där i jakt efter en jacka. Runt halv 3 var Filip tvungen att dra. Vi satte oss på American Cookies i Gallerian, strax därefter kom Linda. Elin och Annie drog, jag och Linda gick runt och pratade plus kollade lite. Sen mötte jag pappa. Fixade en sak innan vi åkte till Nacka Forum. Köpte presenter och åt på Sandys. Åkte förbi mamma på hemvägen för att hämta grejer, nu ska jag plugga spanska glosor. Kisses

skolfotot, verkligen inte bra men typ bättre än de andra åren :O

Sandys idag

Amanda Jonsson

Svar: hihi :)

EMMAS!

fin bild och god sallad :D

Fin du blev! :)

Gabbe

- ja =D

Solin

sv: ja visst är den! det är superbra för den får plats med jättemycket, den har tre små fack inne i väskan + den stora såklart, sen har den en "ficka" på utsidan också! Får plats med större papper än A4!♥♥

Rekommenderas!

Jessica

du blev ju jättefin på skolfotot :O :D

Härligt att höra, det är bra här med :D

sv; Japp, joo kanon sj? :D

sv: :)

Erica Nylund

gud va fin du blev!



- toppen med mig!

Caroline

sv; hur är det med dig då? :D

Frida

Sv. tack, allt bra med dig då ? =) kram <3

Nathalie

tack:D fint skolfoto tycker jag!

sv: tack :)

Caroline

sv; jodå det är fint :)

ställ gärna en eller flera frågor till frågestunden! :)

Frida

Sv. jodå, här är det bra! :D kram <3

Gotlänning

jaao !: )

EMMAS!

vad gör dudå?:D

sv: :D

Gotlänning

svarar på kommentarer! sj ? :)

Caroline

sv; tack ! :)

hur ser dagen ut imorgon då?

sv: varit på stan med dem bästa, själv? :)

' Saveu - Music & Chaos, It's life

inte mycket hehe, sj? :)

Anonym

fina bilder :)



var med i dagens blogg!

ronja

sv: haha, du vet ;)

jättesöt du blev på skolfotot!

Raisa

- Samma här, vad gör du ? :D

Nathalie Nyrén

Fin du blev på skolfotot :D

sv: :)

Caroline

sv; tränar du bowling? fan va nice :D



skolan och sen ska jag vara med vänner :)

Nathalie Nyrén

Så lite så! Tack så mycket :D

Caroline

sv; vad kul! :D

några planer för helgen då?

Nathalie Nyrén

Hur är det med dig då? :D

sv: :)

EMMAS!

najs :D svarar på mejl xd

Alina

nattinatti! =)

Max Larsson

Jätte söt på skolfotot;-)

Anonym

Fina ögonfransar! vilken mascara använder du, har du någon bild? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: