by amanda

| Vardag

Igår så var jag hemma hos Filippa en stund med henne, Julia, Annie och Olivia. Sen drog jag hem, pluggade och bara tog det lugnt. Idag började skolan 9. Och ja det är höstlov, men eftersom jag nyligen var utomlands ligger jag efter och behöver gå på höstlovs skola i 2 dagar. Var där mellan 9-1, sen mötte jag Cecilia. Sophia och Regina kom och vi alla 3 gick runt i stan, kollade och sådär. Nu är jag och Cecilia hemma hos mig och gör pannkakor. Ska träffa Sophia snart igen. Vi ska på bio vid halv 9 med Oliver, Markus och Marcus. Osäkert på vad vi ska se, men ha en bra kväll :) ♥

emma

Godkväll!

Jag har precis lagt upp min nya egenskrivna låt på min blogg och jag skulle bli jätteglad om du ville lyssna på den! :) kram

Johanna

Svar : Ja precis <3

Anna med A

Vad gör du? :)

Anonym

Vad kul att du var med i Dagens blogg! :)

Hoppas att det var du som vann!! För att kolla det går du in på den här sidan:

http://svettlukt.blogg.se/2011/november/dagens-blogg.html#comment



- Du får såklart en ny chans om du inte vann :D !



Kramkram , Bea! :)



emma

sv: hihi tack, desamma! :D

EMMAS!

allt bra?:D kram

- Swedish Source Of The PLL

sv: allt bra? :D

sofia

vad såg ni får film? :D

www.nathalieerikssons.blogg.se

SV: om var väldigt fina. Ledsen för sent svar!

Jessica

Härligt :D

Bella

ja då det har jag allt :) händer idag då ? kram bella :)

hanna ♡

hihi :D

CONVERSE

Hej, förlåt för sen svar. Allt bra med dig? ♥

Sv Hur är det med dig ikväll då?

deniseholmsten [ Foto, illustation & Mode ]

sv: jora det är jätte bra här! haft en grym dag ? :D

EMMAS!

sv: samma här :D

vad gör dudå?:D kram

Jessica

tack så mycket söta du!

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

söta!

Malin

Ha så kul på bion :)

emma

tack! :)

' Saveu - Music & Chaos, It's life

hur är det? :)

XTIO DIN UNDERHÅLLNINGS BLOGG

fan vad segt att gå till skolan även om man är ledig.. men kan ju vara bra så man kommer ikapp. :) kram

Erika Nilsson

sv; Göött! Jodå det är toppen här! :D

Gabbe

awesome =D

sofia

okejj, den vill ja oxå see :D

tova

härligt :)

såådär, :(

kraaamiiis<3

ronja

sv: tack :)

Jennifer

hehe tack :D

Allt bra?

Kram på dej<3

Louise

Tack så mycket :)

Matilda

jaja , lever liver här på irland =)

hur e de själv ?=?)

emma

allt bra? :)

EMMAS!

fin bild :D kram

Alexandra Kjellman

Höstlovsskola, minsann! Något sådant har vi inte på min skola! ^^

Sv Jorå det är helt okej. Haft en trevlig kväll?

CONVERSE

- Så bra :D Det är bara bra med mig också är väldigt trött bara. Standard :)

Har du sett någon bra film på sistone?

Jag ska se skräck film men är väldigt feg av mig, vet du någon ganska oläskig? haha

Anonym

sv: inte mycekt :)

SOFIA

Tack snälla, glad jag blir! Hoppas du får en fin Torsdag! KRAM

Anna med A

tack :D

Bella

härligt :) jag har vart på bio idag igen :) haha kram!

Maria - med bebis i magen ☆

godmorgon :)

hanna ♡

gör du idag dÅ? :D

Bea



Hej :) !

Förlåt jag var jätteseg att svara på mina kommentarer denna gång(brukar inte vara det), :D !

Hur är det med dig idag?



Kram Bea :)

cecilia

Sv: Varasågod!

Är det kul med skolan nu?



Hoppas du har en riktigt roliga & underbar dag/kväll! :D

Kram, <3

HANNA

hoppas du får en jättebra dag! :)

josefine

okej, allt är bra :)

Vad ska du göra idag ?

MMEELI.SE / bohofreak

sv: :D



I samarbete med rapunzelofsweden, bla blondinbella och dessies val av löshår, ger MMEELI.SE nu ut en rabattkod på 15% som gäller hela ordern! Uppge koden RT2515 i kassan samt tryck på uppdatera för att aktivera den! Gäller fram till sista november. Passa på nu!

danten89

Jo med dig?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: