Turkiet 2011 ♥

| Resor
Hallå på er ! :)
Efter en vecka i Turkiet är kylan här hemma hemsk. Vi kunde gå runt i shorts och linne, och till omed det var alldeles för varmt. Dock kallare på kvällarna men det överlevde vi! Resan började dåligt då flygplanet var försenat och vi satt på Arlanda i 9 timmar. När vi väl kom fram till Turkiet var det yttliggare en timmes buss resa till staden Side. Vi checkade in på hotellet innan vi åt en pizza från hotellets resturang och somnade sedan vid poolen. På kvällen gick vi ut och åt på resturang. Dagen efteråt var vi på en båtutflykt hela dagen, badade i havet och sådär. Riktigt nice! De 3 följande dagarna låg vi på stranden, solade och badade. Åt luncher och middagar ute på resturang. Kollade på det antika i Side och bara njöt. Vi var också på en marknad i en stan vid namn Manavgat, marknaden var lika stor som 12 fotbollsplaner! Shoppade och sen åkte vi hem igen. Mycket mer än solat och badat de sista dagarna har vi inte gjort. Gått runt och tittat, tagit en massa bilder, njutigt i solen med en drink och havets utsikt. Här får ni några bilder, fler kommer komma upp med tiden. Puss&Kram







Malin

Sv. Jaa förstår det!

Härliga bilder:)

ronja

oh det lät underbart! side är riktigt fint, känner igen en bild här i inlägget :') fina bilder!

sv: tack :)

Johanna

Svar : Förstår det!! :) <3

DR

- jättefint!

Anita

Ser galet naaajs ut, vill se fler bildeeeer! Pusss kram

Hej hej, hoppas allt är bra? :).



Jag har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Just nu har jag igång tävlingar om Personlig almanacka, Fullproppade Goodiebags, Eyelash serum, underkläder från Abecita, m.m! Tävlingarna hittar du här: http://yarp.blogg.se/category/tavlingar.html



Du kanske gillar underkläder? Vinn valfritt underklädesplagg här: http://yarp.blogg.se/2011/october/vinn-valfria-underklader-fran-abecita.html



Har nya tävlingar varje vecka nu fram till Jul, så passa på att vara med!



Kika gärna in & se om det är något som intresserar dig :)



Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt!



Ha det gott,

Kram Nathalié

' Saveu - Music & Chaos, It's life

åh vad härligt!! :o

XTIO - BLOGGEN SOM HAR ALLT!

fan jag vill också utomlands NU NU NU!!

kan vara skönt med kallare kvällar om det

är så varam dagar. :P

sv: Tack! :)

Härliga bilder!

Sophie'

haft det bra då? :D <3

Helena♥

Sv: Aa :D

Va härligt ^^

Sophie "autophoto"

händer ikväll? :)

cecilia

Sv: Varsågod!

Gud vad underbart med värme!



& super fina bilder´

Kram, <3

Erika Nilsson

sv; Okej :) Typ chillar bara ;d

Blerina MUQA

har ingen aning! :) hur mår du? :)

Madeleine [foto]

hejsan, vad görs ? :D

MyzaaN

ser mysigt ut :D

Enya♥

Sv; Tack! :D



Fina bilder! va härligt! :D

-wisansaya ida thaweesap

härligt! jorå bara bra , vilka fina bilder! :D

Maria - Passion for heels and fashion

sv: okej :) jag väntar på några vänner som ska komma så ska vi ha filmkväll :} vad ska du hitta på i morgon då?

Isabella

Hej du!

Nu så kan du tävla om att bli dagens blogg på min blogg:)

Om du vill vara med som skulle göra min dag gå då in här:http://beellizzen.blogg.se/2011/october/entry-142173495.html#comment



Ha det superbra!!

Fölåt om du inte gillar denna kommentaren

emma

haft en bra fredag? :)

FASHIONSEA

sv: ja med mej e allt bara bra!

Anna med A

Visst är han :)

mathilde!

sv: här är de bara bra :D

hanna ♡

hihi :D

Malin

Godmorgon!

Sv. Så lite så:)

sandra

sv: Jaha okej :D fan vad skönt det såg ut!

Jennifer

Bara bra ;)

Vad ska du hitta på idag då?

Kram på dej !

HANNA

ha en jättebra dag! :)

' Saveu - Music & Chaos, It's life

tack finis :)

cecilia

Sv:Tack, åh kul! :)

Vilken film? <3

Sandra T ♫♪

härliga bilder! :)

fina bilder!

Åhh så härligt :)

Sophie'

- det är bra med mig, med dig då? :D <3

Louise

Åhh side <3

alexandra | fotoblogg

häärliga bilder!

jennifer

sv: åh vad mysigt det ser ut! :) Jag var i Turkiet i början av augusti. I Alanya. Var ni där någon gång? :))



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: