by amanda

| Vardag
Kunde inte skriva igår så skriver nu!
Grattis världens bästa mamma på din födelsedag! Jag älskar dig


Igår efter skolan gick jag och Ulrika hem till henne. Bakade en kladdkaka och mötte sedan Bella i centrum. Åkte in till Hörtorget och hämtade ut våra biobiljetter. Gick till Subway och åt lite. Sen var det lagom tills bion började. Vi såg på Abduction så skriver om den senare. När den var slut åkte vi till Rådmansgatan och tog en fika på Café 60. Kom hem vid 22. Jag och Ulrika satt och åt kladdkaka, pratade och drack te. Sen satte vi på en till film, Djävulen bär prada. Kommer skriva om den också. Sov hos henne så åt frukost och duschade när vi vaknade. Nu är jag hemma och äter lite. Ska alldeles strax dra hemifrån för ska ta bussen ut till landet. Sover med farmor där, mysigt men lite tråkigt. Så får se om jag kommer blogga något mer. Puss&Kram
alexandra | fotoblogg

låter som en bra kväll och cafe 60 är ju bara för myssigt!

JOSEFINE CHRISTIANSSON

Vem är det på bilden ? :)

SVAR; vad tänkte du hitta på ikväll ? kream

johanna

sv: ska typ inte göra något idag :o

mathilde!

sv: vad ska du göra idag då? :)

Sofia - Tävlingar på gång!

hihi!



Snälla gå in på länken nedan, leta sedan upp mig (Sofia Nilsson) Och rösta på mig :D

http://www.facebook.com/torpkopcentrum?sk=app_208195102528120&app_data=dlt

' Saveu - Music & Chaos, It's life

grattis till henne :)

Gabbe

åh tack =D!

Louise

jaså vart i turkiet? :)

Nathalie Nyrén

Tack! Ha en bra kväll :D

hanna ♡

träffade en liten bebbe och lite sånt :D

Sophie "autophoto"

Allt bra med dig denna härliga kväll? ^^

angelica

Sv: inte så mkt händer i helgen själv?:)

idas fotoblogg.

vilken jacka tycker du är snyggast av de här två ? klicka på länken: http://idaahlsens.blogg.se/2011/october/vilken.html#comment och skicka en liten kommentar till mig :D

已知 Mohammedi Al-debis™

Nu är Tävlingen avslutad, förlåt för det dröjde så länge, jag hade fullt upp , mkt läxor och prov.

Men nu så är vinnaren uppe i min blogg, den som vann REB'L FLEUR BY RIHANNA 100ML.

DIREKTLÄNK: http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/october/vinnare-vinnaren-som-vann-rebl-fleur-100ml.html#comment



Det var jätte roligt att du var med och tävlade, glöm inte att vara med på nya tävlingar som kommer

på g. Följ gärna min blogg via bloglovin, så blir jag glad, och så kommer du inte missa några tävlingar eller något annat kul!

Ha en bra dag!

Ida

Först så ville jag säga att jag har en tävling där du kan vinna en liten goodiebag! Var gärna med!

http://idahtt.blogg.se/2011/october/tavling.html



Om du inte är tävlingssugen så kan du ju skriva minst en utmaning!

http://idahtt.blogg.se/2011/october/skriv-minst-1-utmaning.html



Och det sista jag ville säga är att jag skriver om min LKG, läs gärna! Säg gärna vad du tkr! :)

http://idahtt.blogg.se/category/lkg.html



Tack för att du tog dig tid att läsa detta ♥

FlizanLizan

sv: allt bra med dig? :D

ronja

är det din mamma på bilden?

sofia

Tack :D

sv: Om du läser inläggen innan du kommenterar och frågar hur någon mår så kanske det står där.. Men jag kan säga att just nu mår jag inte så bra, jag har sjukt ont och känner mig allmänt less på det mesta. Men alla har sina dåliga dagar men det gäller att försöka vara positiv ändå, och förhoppningsvis är det bättre imorgon!

MADDES

Grattis till henne

Sofia - Tävlingar på gång!

ja :D

allt bra?

Sandra

sv: okej :) jag ska bara ta det lugnt i helgen

Anna med A

Jaaa :)

sv: :)

idas fotoblogg.

okej, tack :)

Sofia - Tävlingar på gång!

det är bra :D

Sandra

sv: jarå :)

' Saveu - Music & Chaos, It's life

:)

sofia

hihi :D

Gotlänning

haft en bra helg ? :)

Anna med A

tack :)

Gotlänning

ja de har jag:)

Evve

Nu har jag utsett de fem vinnarna i min Veckans Blogg tävling, klicka in och kolla om du var en av dem: http://evvesliv.blogg.se/2011/october/veckans-blogg-2.html#comment

Anmäl dig gärna igen, du får vara med igen även om du var en av dem som vann, och kom ihåg att du har större chans att vinna om du länkar tävlingen eller följer mig via bloglovin!

EMMAS!

sv: tack sötnos =D vad görs?

EMMAS!

okej var de bra ?:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: