Visste ni detta?

| Bekännelser


- Det bästa jag vet är att vara ensam hemma!
- Förut gick jag nästan aldrig ut utan mascara, men nu är det ögonbrynspenna jag inte går utan.
- Jag har inte badat i badhus på mer än 2 år.
- Jag ogillar starkt folk som aldrig hör av sig.
- Jag bokstavligen älskar Espresso houes's chailatte.
- En person som en gång svikit mig har jag jätte svårt att få upp förtroende för igen.
- Cecilia stalkar mig :O
- Jag har läst fler böcker än eran ålder gånger 20 :D
- Jag sitter hellre i någon annans knä än mitt eget. Fast det beror på vem det är..
- Jag "håller" alltid på med mitt hår. Fixar och trixar med det.
- Jag är väldigt ordningssam och allt ska vara perfekt typ.
- Jag gillar att läsa såna här listor om andra.
- Nu kommer jag inte på mer !

Hehe är du en riktig bokmal? Vad gillar du mest för böcker? Själv gillar jag mest självbiografier :)

Anna med A

vad gör du? :)

Allt bra såhär mitt i natten? :D

Sv Låter underbart det =) Nåt kul planerat för imorgon?

bloglovinbyte?

Anonym

godmorgoN:D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag har pratat med henne och det är nog lungt nu. men ni vet dom förstör dom igen då brinner jag upp, det lovar jag. men jag vågar inte lita på henne till helt heller. killen där är jätteglad och har verkligen glömt bort det, så ska inte ta upp det med han. det är bra att jag redan upp det men den personen som startade allt. för nu fick jag veta hur alt låg till!

Haidi Jakobsson

Godmorgon :)

Michelle♥

SV: Ja , den låten är jättebra :)

Bea

Okej :) , ne jag jobbade hela dagen igår.. Var hela slut så somnade nästan på soffan vid halv 7 ! haha. Menmen, nu är det en ny vecka med nya tag, är du taggad för veckan som kommer :D ? Finns det något som du ska göra som du ser fram emot :D?



Kram Bea

Louise

Tack så hemskt mycket :)

Louise

kul att du är med :)



allt bra?

Malin

Sv. Jaa det va grymt gott:)

Haha jag håller också jämt på med mitt hår, puffar till det med händerna hela tiden typ haha

EmJo

jag fixar också alltid med håret hahaha

MICHAELA

sv: Tack så jättemycket! :)

Hur är det idag?

melinda

haha jag har nog också läst så många böcker :o

Max L

Haha ;)

viktig och intresant sant information ;)



om du har tråkigt någgon gång, så skriv gärna en lista med frågor till mig ;) haha det är alltid roligt att svara på

Max L

Vackra ögon stirar ut i från skärmen ;)

VEM?

Hej :) Följa varandra via bloglovin? Följ mig http://www.bloglovin.com/blog/3051244/tinanjse där så börjar jag följa dig direkt! :)

Patricia♡

Skoj fakta du:)

EMMAS!

gillar att läsa sånt :D

sv: han inte svara på alla kommentarer igår.. men hur är det med dig idag?:D kram!

josefine

okej, svarar på kommentarer :)

Allt bra idag ?

sanna

DAGENS BLOGG - vinnare & ny omgång uppe nu!

Tävla om chansen att synas inför ca 1000 dagliga besökare, lycka till! :)

wilmaaa

gjort idag?:)

ronja

intressant lista :D

CONVERSE

- Det är bara bra med mig också :D

Ska du till Gotland på jullovet?

sofia

okejj, mysigt :D

sandra

Kul information om dig :D

Amanda Matanovic

Allt bra med dig idag? :D

♫♪ Sandra T

haha har faktiskt inte heller vart i något badhus på några år :)

Nathalie Tegelstam

Sv; Håller med dig!

Amanda Matanovic

Hej! Jag har lottat ut 3 VINNARE FRÅN DAGENS BLOGG! Kolla om det vart just du som va en av dem 3, Om inte .. va med igen {tävlingen avslutas imorgon}. :}



Kram!

// Amanda, http://ammm.blogg.se/

Sophie "autophoto"

tack :)



vgd?

Vilken fin blogg du har!

Just nu har jag frågestund på min blogg & skulle bli jätte glad om du klickade in & ställde en fråga eller flera.

Direkt länk till inlägget: http://eriicanylund.blogg.se/2011/november/fragestund.html#comment

Ha en bra vecka!

Förlåt om du inte gillar reklam!

amanda

haha jag älskar oxå espressohouse´s chailatte! :D



sv: haft en bra måndag? :D

thaipinnen

sv; nu är kvällensbloggar uppe, kika in och kolla om du är en av dom :)

Sandra

Hej, allt bra? kika gärna in i min blogg. =) Kram!

Erika Nilsson

sv; Mysigt! :) Chillar ska plugga snart ;P

MISS ALICIA

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. På söndag börjar en adventskalender på vår Facebooksida! Gilla sidan för att kunna delta:

http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

' d anni

- Lungt :)

jennifer

sv: hihi tack så mycket! :D♥

alicia

Fina ögon du har :)

isabelle

sv: visst!



Dina ögon döödar amanda! ♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: