by amanda

| Vardag

Förlåt för att jag inte bloggat på några dagar. Men i tisdags så kom Frida från Enköping hit till mig i Stockholm. Hon har varit hos mig sedan dess och imorgon åker hon hem. I tisdags i allafall så var vi med Max och Jacob. Kollade på skräckfilmer hemma hos mig och bara hade det mysigt. Igår efter jag varit i skolan åkte jag och Frida in till stan. Hon shoppade lite, vi tog en fika och åkte sen hem igen. Sjöng singstar och chillade lite. Sen drog vi ut och träffade Max, Filip, Hanna, Jacob, Joel, Jonas, Simon och Filip. Sen drog vi till donken, alla utom Max, Jacob och Filip. Men träffade de efteråt igen hemma hos Max. Då var även Philip, Melker och Micke med. Gjorde inte så mycket, några drog och till slut var det bara jag, Frida, Max, Filip och Micke kvar. Vi gick hem till mig och kollade på film. Vid 2 drog de hem. Idag vet jag inte vad som händer, men vi ska ha jävligt kul i allafall. Puss&Kram

HANNA

sv: vad gör du då? D:

XTIO BLOGGEN UTAN GRÄNSER!

man ska spendera så mycket tid som möjligt med sina vänner när man väl kan . (Y) kramar

Malin

Sv. Så lite så :)

ronja

fina :)

XTIO DIN UNDERHÅLLNINGS BLOGG.

Hejsan jag har en fråga som jag inte vill göra ett inlägg på så jag frågar så här istället och jag skulle var mycket tacksam för ett svar av dig, om du inte vill svara så är det helt upp till dig. Men det skulle stödja mig i att få veta vad du tycker! :)



Jag har lite planer på att gör en BLOGG TIDNING, typ som en "café" tidning fast den handlar om bloggar och annat roligt om min blogg. (min blogg är ju trotts allt en underhållnings blogg).



Det som kommer finnas med i min tidning är Månadens bloggare och bligg tips och intervjuer med andra bloggare som vinner sin intervju genom en tävling.



Alltså detta magasin kommer att kunna köpas på pressbyrån, ica och andra små kiosker. Är detta något som skulle intressera dig som bloggare att läsa? det kommer att vara massa annat i tidningen också. :)



Så just nu gör jag en liten förundersökning om det är något intressant för bloggare, ska även gå ut med en blanket på stan och kolla med folk. :)



Skulle vara mycket tacksam för svar. :)

Erika Nilsson

sv; Jajemen! :D

johanna

sv: ja det e gott :)

sofia

<3

angelica

Hur är det?:)

tova

så bra ! :D

kraamiiis<3

amanda

vsg! :)

Tina

jättefin blogg :)

wilmaaa

vad gör du?:)

' d anni

- Några planer för helgen ?:)

V I C K Y D I S C O

Kul att du är tillbaks! :D <3 Allt bra med dig? ^^ <33

Helena♥

Sv: Hahah, nee de är GOTT xD

FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

Nathalie Nyrén

DAGENS BLOGG VINNARE & NY OMGÅNG FINNS UPPE.

LYCKA TILL :D



http://nathalienyren.se/2011/november/dagens-blogg-vinnare-ny-omgang.html#comment

emma härnqvist

är v'ldigt glad nu tio år senare att mina föräldrar inte tillät mig att pierca mig i naveln :) hoppas att du får en härlig novemberlördag :)

Sandra

sv: ja okej :D

Sophie'

- tack sötnos! <3

EMMAS!

Godmorgon :D allt bra idag ? :) kram!

HANNA

sv: inte mycket :D

malin

sv. jaa det va jätteroligt! ha en bra dag :)

- Swedish Source Of The PLL

sv: härligt, jadå :D

XTIO DIN UNDERHÅLLNINGS BLOGG.

:P :P :P

så vad händer då? inga nya uppdateringar på ett tag.. :/

cecilia

Sv: haha varsågod! :)

Vad händer ikväll då? ;)

ronja

sv: tack :)

Jessica

Härligt att höra! Samma här:)

' Saveu - Music & Chaos, It's life

fin bild :D



tack ^^

hanna ♡

hihi :D

' Saveu - Music & Chaos, It's life

hur äre? :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: