by amanda

| Vardag
Idag var skolan slut halv 3. Mötte Jair och han, jag och Filippa åkte hem till henne. Åt och kollade på tv. Jair drog hem och jag och Filippa åkte in till tcentralen. Mötte Elliot, Hanad och någon mer. Stog och hängde, gick till donken och åkte sedan till Gullmarsplan. Stog där och väntade ganska länge och sen drog jag hem. Nu äter jag middag och pratar i telefon. Hörs senare, puss&kram
- Swedish Source Of The PLL

sv: allt bra? :D

Erika Nilsson

sv; Åå tack finis ! :D

sandra

sv: ja den är verkligen bra!

Louise

ja det var super gott :)

Anna med A

Tack :)

Nathalie Tegelstam

Sv; okii :)

Louise

kul att du är med :)

Sophie' ♥

- spelar temple run på mobilen, själv då? XD <3

Anna med A

vad gör du? :)

Anna med A

Kollar på tebe :)

' Saveu - Music & Chaos, It's life

VERKLIGEN!!

hanna ♡

tack så mycket :)

EMMAS!

sv: okej najs :D jo samma här :D

görs? kram

Sophie' ♥

- okej :) <3

Louise

jaa :D

XTIO UNDERHÅLLNING SOM DEN SKA VARA

jo då men ibland är det bra med tristess. :)

trevligt, själv har jag jobbat hela dagen. :)((

EMMAS!

okeej ska sova :D kram

Bella

Ja det har jag absolut, händer imorgon då? kram =)

Bea

Det låter bra :D !

Jag ska plugga och jobba.. Tenta på Måndag så det blir inte så jättemycket fritid. Men ska i alla fall kolla på Idol på Fredag! Tittar du på det?? Min favorit är Robin haha :D !!



Kram Kram

Anna med A

vad gör du? :)

sanna

Hej! :)

Vad händer hos dig?



Kramar

Carro

Nu är där bara några få dagar kvar innan tävlingen om att vinna söta örhängen på min blogg avslutas. Kika gärna in och var med du också!

http://iamcarro.blogg.se/2011/november/tavling.html#comment

Blerina MUQA

hur mår du idag? :)

kattises :)

länkbyte? :), kommentera gärna :)<3

http://mylifeaskattises.blogg.se/2011/november/entry-143737373.html

Nathalie Tegelstam

sv; hehe tack ;)

ronja

sv: det var jätteroligt också :) det var min lillasyster som hade kommenterat med anonym att jag glömde tobak, asså jag feströker endast och det är bara när jag känner för det = väldigt sällan. jag har ett tobakspaket i väskan som har legat där i säkert 2månader och fortfarande inte är upprökt, och mina syskon har hittat det när de har snokat runt i rummet, så nu tror hela familjen att jag röker. störande -.-' men nu vet du hur det står till iallafall!

MMEELI.SE

sv: Taack! :D

Jessica

söt chey :D

Gabbe

- åh awesome ^^ =)

sofia

hehe :D <3

malin

sv. tack :)

- Swedish Source Of The PLL

sv: härligt, jadå :D

Anonym

har du instagram? i så fall vad heter du?:)

Sophie "autophoto"

Hej, jag vill be om ursäkt att jag var varit lite off med bloggen! Eftersom min katt dog så tog de ganska hårt på mig! Men nu är jag nog förhoppningsvis back on track! :)



Läs om händelsen här: http://autophoto.blogg.se/2011/november/miss-me.html#comment

sandra

sv: i morgon ska jag jobba på bandyn, lördag vet jag inte och på söndag blir det att fira farsdag antar jag, själv då? :)

EMMAS!

yeey :D

görs? kram

danten89

=)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: