by amanda

| Vardag
Idag har det varit en bra dag! Den spenderades med Gustav, en fin kille de där ♥ Vi möttes och åkte in till Gullmarsplan, köpte en chailatte och tog sedan en lång promenad därifrån. Gick och pratade och så tills vi kom hem till honom. Gjorde inte så mycket, pratade mest och lyssnade lite på musik. Kom hem vid halv 8 tror jag, åt middag och nu myser jag med musik och te. Hoppas ni haft en bra dag :)

skolavslutning 2010
Sophie' ♥

- tacktack, håller tyvärr inte med :/ <3

malinsfotoblogg.se ♥

svar: ah, kanske :D

Nathalie Tegelstam

Sv; hihi jaa ;)

malinsfotoblogg.se ♥

svar: åh, tack! ^^

malinsfotoblogg.se ♥

svar: :D

Nathalie Tegelstam

Sv; taaack :D

malinsfotoblogg.se ♥

svar: haft möte, pojkvännen kom hit, vi har lagat mat, chillat och nu på kvällen har jag kodat p åen egen design :D du då?

Nathalie Tegelstam

Sv; hihi :)

♫♪ Sandra T

thx :)

bongeline

fin blogg checka gärna in min rosa blogg :)

Linnea Montazami ♥

hehe okej :D precis duschat! :D

Sophie' ♥

- för mig med :( <3

Linnea Montazami ♥

Tack så mycket! :)



Jaa det var skönt :)

Linnea Montazami ♥

Tack så mycket eller vad man säger :/ <3

Sophie' ♥

- haha ja? :p <3

Linnea Montazami ♥

Hoppas du får en bra dag imorgon! :) kram

Linnea Montazami ♥

Tack :)

elinn

tack! :D

EMMAS!

sv: hihi tack :D jätte fin bild ^^ kram

johanna

sv: jaa, usch! :(

malinsfotoblogg.se ♥

svar: ja :D

okej, kul :)

Malin

Mysig dag det lät som!

Sv. Tack så mkt:)

Max Larsson

Gud vad sött du ler ;-) <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D!

kaffehörnan

vad mysig dag

Den latten gillar jag med

linnea holmdén (hobbyfotograf)

- plugg och sånt :)

MICHAELA - FOTO

sv: härligt :)

ja det har jag :)

Anonym

sv: ska på skola:D

Patricia♡

Det lät mysigt det:)

Miss Sunshine

Fin bild :D

- Swedish Source Of The PLL

sv: tack :)

FASHIONSEA

Adventstävling på bloggen där du kan ha channsen att få ett presentkort värt 100 kr!

Vill du inte ha det själv så är det ju snart jul och jag lovar att alla har någon som skulle bli glad!



LYCKA TILL ♥



http://fashionsea.blogg.se/2011/november/firar-forsta-advent-med-tavling-i-sammarbete.html

Frida

önskar dig en trevlig onsdag!

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

görs?:)

Emelie

fin bild!



sv: tack ;D

fannyaasheim - foto & mode

följa varandra på bloglovin?

lägg till mig här http://www.bloglovin.com/sv/blog/1940482/fannyaasheim-mode-foto-vardag/follow så lägger jag till dig!

puss :)

Nathalie Tegelstam

Sv; Nej jag har ju inte provat de ;) Men skulle jätte gärna vilja!

Lisa

Kul att du gillar den, funderar på att publicera lite fler bilder från den fotografering:)

sanna

Hej! :)

Var med och tävla om en goodiebag från e.l.f. cosmetics hos mig! Tävlingen avslutas om en vecka, lycka till! :D



Kram.

sofia

fin bild :D

Anna med A

ja ;)

HANNA

sv: tack så mycket! :D hur har dagen vart då?

Sandra

sv: det är sådär, är förkyld /:

Sophie' ♥

- haha okej, när trodde du att jag var född då? :p <3

♫♪ Sandra T

finis :)

ronja

söt :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: